O-STA

Tim, ki prodaja

Nespametno bi bilo pričakovati, da bomo na svoji poslovni poti sposobni za vse poskrbeti sami. Kaj hitro se znajdemo v situaciji, ko moramo za določeno nalogo zadolžiti druge ljudi.

Če prodaja ne teče tako, kot bi želeli, je smiselno za prodajo vzpostaviti prodajni tim. Kako pa najti uspešen tim, ki bo prinesel dejanske pozitivne rezultate?

Prvi korak je prepoznavanje pravih prodajnih talentov. Sami morate vzpostaviti metodo, ki bo povezana z dejavnostjo s katero se ukvarjate in vam bo pokazala kateri ljudje so pravi za vas. Pred zaposlovanjem pripravite preizkuse, saj s tem dosežete veliko več, kot samo z razgovorom.

Ko imate pred sabo odličen prodajni tim, se morate zavedati, da tudi tak tim potrebuje odličnega managerja. Rezultati prodajnega tima so lahko precej slabši, če imajo slabega vodja.

S skupnimi močmi je potrebno sestaviti dobre prodajne strategije. Jasni cilji in začrtane poti, so pot k uspešni prodaji. Tukaj pa ne pozabite na strategijo, kako do zvestih kupcev. Točka, ki jo pozabi marsikdo.

Določite ciljne kupce in pripravite temu primerno usposabljanje za vaše prodajni tim. Ko je naš pristop usmerjen ciljno, bomo z manj dela dosegli več.

Seveda brez konfliktov ne gre. Pripravite svoj prodajni tim na vse mogoče težave, pritožbe in reklamacije ter poskrbite, da bodo na takšne situacije pripravljeni. Pripravite jih, da bodo konflikte reševali mirno in pametno, kar bo kupcem dokaz, da smo zaupanja vredni in da se na nas lahko zanesejo tudi takrat, ko ne kupujejo.

V kolikor se razvijate in vzpostavljate tudi druge podporne sisteme v podjetju, poskrbite, da bo prodajni tim tesno povezan z njimi. Sodelovanje mora biti nemoteno, tako bodo lahko vsi podporni sistemu usmerjeni k kupcu.

Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.

Podjetje Data d.o.o. nudi celostno podporo podjetnikom. Vabljeni k ogledu storitev, ki jih ponujamo:

Registracija podjetja

Podjetniško svetovanje

Računovodske storitve

Virtualna pisarna

Storitve za tujce

Delovna dovoljenja za tujce

Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.