O-STA

Telekom Slovenije novi sponzor EuroBasketa 2013

Ljubljana - Telekom Slovenije, novi sponzor EuroBasketa 2013, je na posebnem novinarskem srečanju, ki je potekalo pred sedežem podjetja, kjer so postavili košarkarsko igrišče, predstavil svojo vlogo pri projektu, organizatorji pa so prvič javnosti pokazali izgled vstopnice za prvenstvo.

Gre za prvo Eventimovo vstopnico, ki je pripravljena posebej za EuroBasket 2013 in ki je v celoti oblikovana v skladu s celostno grafično podobo prvenstva ter na posebnem papirju. Gre seveda za sekundarne elemente EuroBasketa 2013, skupaj z molekulo "basketin", ki prireditev spremlja na vsakem koraku. Vsak kupec vstopnic bo le-te dobil v posebnem, prav tako posebej oblikovanem zavihku, na katerem bo tudi razpored tekem.

Podjetje EP 2013 d.o.o. lahko za izvedbo prvenstva po pravilih FIBA Europe sklene sodelovanje s 16 sponzorji, ki so razdeljeni v tri kategorije: 4 glavni (Hypo Alpe Adria, Fructal, Zavarovalnica Triglav), 4 sponzorji dogodka (Petrol, Spar, Telekom Slovenije) in 8 uradnih dobaviteljev (Skupina Panvita, Sintal, BMW Group Slovenija, Adecco, Skupina Laško). Telekom Slovenije bo kot uradni mobilni operater in telekomunikacijski partner prvenstva na EuroBasketu 2013 zagotavljal tudi te storitve.

Predstavitve sodelovanja med EuroBasketom 2013 in Telekomom Slovenije se je udeležil tudi ambasador prvenstva Peter Vilfan, medtem ko je isti dan potekala še novinarska konferenca na sedežu podjetja One, hčerinski družbi Telekoma Slovenije v Skopju, na kateri sta sodelovala ambasador EuroBasketa Ivo Daneu in predstavnik za odnose z javnostmi Anže Blažič.

Simon Furlan, direktor sektorja za marketing Telekoma Slovenije:

"Tako kot vsi navijači, tudi v Telekomu Slovenije EuroBasket že nestrpno pričakujemo. Prepričani namreč smo, da bomo spremljali vrhunsko košarko in da nas slovenska reprezentanca ob bučni podpori, ki jo bo imela s tribun, prav gotovo ne bo razočarala. Največji športni dogodek, kar ga je kdaj gostila Slovenija, bomo izkoristili za še boljšo komunikacijo z uporabniki naših storitev in poslovnimi partnerji ter za krepitev svojega položaja na trgu. Na EuroBasket smo dobro pripravljeni. Kot uradni mobilni operater in operater telekomunikacij prvenstva smo v Telekomu Slovenije za svoje uporabnike pripravili poseben naročniški paket EuroBasket, ki je v promocijskem obdobju med 20. junijem in 30. septembrom na voljo naročnikom Siola in Mobitela. S paketom EuroBasket uporabnikom ponujamo neomejene klice in sporočila SMS/MMS ter določeno količino prenosa podatkov. Ker šport povezuje, smo v tem paketu torej povezali storitve Siol in Mobitel ter uporabnikom, ki so naročniki obeh, omogočili še posebej ugodne cene."

Iztok Rems, generalni sekretar Košarkarske zveze Slovenije:

"Iskreno se zahvaljujem Telekomu Slovenije, da je prepoznal vrednost dogodka EuroBasket 2013 in da se je pridružil sponzorski družini, ki nam daje potrebno podporo in brez katere tega spektakla ne bi mogli organizirati. Že večkrat sem dejal, da je evropsko prvenstvo na naših tleh vseslovenski projekt in pomembno je, da so del tega tudi velika slovenska podjetja, kot je naš novi sponzor, katerega ena izmed vizij je tudi trajnostni razvoj. To se sklada tudi z našo vizijo, saj je EuroBasket 2013 pomemben faktor pri trajnostnem razvoju slovenske košarke. Verjamem, da bo sodelovanje izjemno."

Aleš Križnar, direktor EuroBasketa 2013:

"Telekom Slovenije je za EuroBasket 2013 pomemben tudi zaradi dejstva, da ima razpredeno mrežo podjetij na področju nekdanje Jugoslavije, na katerem je poleg Slovenije še pet košarkarskih držav, iz katerih pričakujemo velik obisk. Pri promociji v Skopju, ki poteka hkrati s predstavitvijo na Telekomu Slovenije, pomaga tudi njihovo hčerinsko podjetje One, kar je odličen dokaz, kako dobro so se pri Telekomu Slovenije pripravili na sodelovanje z EuroBasketom 2013. Vesel sem, da lahko predstavimo tudi vstopnico za prvenstvo, ki je prva vstopnica Eventima s posebnim izgledom. Želeli smo, da je tudi ta dragocen list papirja za vse tiste, ki si jo bodo zagotovili, en lep spomin na prvenstvo. S prodajo prvega dela začenjamo 1. julija ob 17.00, zaradi velikega interesa pa pričakujemo, da bodo vstopnice za slovenske tekme pošle v nekaj minutah. Za vse ostale tekme, z izjemo finalnega obračuna, so vstopnice še vedno na voljo."

Opis podjetja:

Telekom Slovenije je vodilni in najbolj napredni slovenski operater elektronskih komunikacij. Prek lastnih sodobnih omrežij ponuja celovito paleto fiksnih, mobilnih, internetnih in najsodobnejših integriranih telekomunikacijskih rešitev. Telekom Slovenije ima več kot milijon uporabnikov mobilnih storitev ter več kot milijon zasebnih in poslovnih uporabnikov fiksnih in storitev IP-televizije, VoIP in interneta. Ključna področja aktivnosti skupine so glasovne, podatkovne, internetne in multimedijske storitve. Svojim uporabnikom omogoča višjo kakovost življenja ter učinkovito, hitro, zanesljivo in nemoteno komuniciranje. Poslanstvo in vizija Telekoma Slovenije sta nedeljivo povezana s pričakovanji uporabnikov - zagotoviti najsodobnejše širokopasovne povezave in tehnologije ter zagotoviti dinamičen razvoj novih, uporabniku prijaznih storitev in vsebin.