O-STA

Promocija EuroBasketa 2013 v Skopju uspešna

Skopje, 21. junij 2013

Skopje - Štiričlanska delegacija EuroBasketa 2013 in turistične agencije Palme je v četrtek in petek po Črni Gori obiskala Makedonijo in prvenstvo promovirala tudi v državi, kjer je zanimanje za košarko zaradi uspeha na EP2011 izjemno.

Promocija EuroBasketa 2013 v Skopju ne bi mogla miniti bolje. Ob dnevu državnosti, katerega osrednja tema je letos EuroBasket 2013, so na slovenskem veleposlaništu pripravili sprejem z goste, ob katerem je Ivo Daneu, ambasador največjega športnega dogodka v zgodovini samostojne Slovenije nagovoril zbrane goste. Sprejema se je udeležilo kar okoli 500 gostov iz sveta športa, estrade, politike ter ostalih sfer družbenega življenja v Makedoniji. Goste je zabaval Lipko, na posebni stojnici EuroBasketa 2013 pa je bilo ogromno zanimanje za vstopnice in aranžmaje.

V centru mesta je Urad Vlade Republike Slovenije postavil košarkarsko igrišče, na katerem sta se med seboj udarili slovenska in makedonska selekcija, prvi pa je s klopi poveljeval kdo drug, kot sam ambasador EuroBasketa Daneu.

Da pa bo promocija EuroBasketa 2013 v najjužnejši nekdanji jugoslovanski republiki še toliko bolj odmevna, je slovenska delegacija v sodelovanju s podjetjem One, hčerinsko družbo Telekoma Slovenije, pripravila posebno novinarsko konferenco, na kateri so organizatorji novinarjem postregli s številnimi novostmi v zvezi z organizacijo EuroBasketa na Jesenicah in o tem, kako dobro se tamkajšnja občina pripravlja na prvenstvo, vključno z informacijami o navijaških središčih in navijaških lokalih.

Anže Blažič, predstavnik za odnose z javnostmi EuroBasketa 2013:

"Z obiskom Črne Gore in Makedonije zaključujemo niz večjih obiskov v tujini, ki so bili namenjeni promociji EuroBasketa 2013, Slovenije, kot gostiteljice prvenstva in vseh štirih mest. Mislim, da smo lahko z obiski zadovoljni, saj v večini držav, ki smo jih obiskali, beležimo povečano zanimanje za vstopnice z in brez aranžmajev, povsod pa tudi povečano poznavanje Slovenije in pomembnosti dogodka za državo. V Podgorici in Skopju praktično ni bilo pogovora s tamkajšnjimi prebivalci, da ne bi spraševali po načinu nakupa vstopnic. Obiskali smo 13 držav, kar je dodaten dokaz angažiranosti lokalnega organizacijskega odbora in želje po promociji naše lepe države. Zahvaljujem se vsem, ki so nam v teh mesecih pomagali, da smo vse obiske izvedli na visoki ravni, še posebej vsem slovenskim veleposlaništvom v tujini, ki se še naprej trudijo ponesti dobro besedo o EuroBasketu 2013 in Sloveniji v svet."