O-STA

Rdeči križ Slovenije in Telekom Slovenije razvila mobilno aplikacijo Prva pomoč

Ljubljana, 4. oktobra 2013 - Telekom Slovenije je kot družbeno odgovorno podjetje skupaj z Rdečim križem Slovenije razvil celostno mobilno aplikacijo Prva pomoč, ki je na voljo uporabnikom na mobilnikih z operacijskim sistemom Android in iOS. Brezplačna mobilna aplikacija prvič v Sloveniji omogoča tehnološko dostopnost do vsebin prve pomoči kjerkoli in kadarkoli.

Rdeči križ Slovenije želi tudi s pomočjo tovrstne aplikacije omogočati učinkovit dostop do aktualnih vsebin prve pomoči, povečati ozaveščenost in izobraženost širše javnosti o prvi pomoči ter s tem podpirati ravnanja posameznikov v primeru poškodb, nenadnega obolenja ter reševanja življenj. Mobilna aplikacija obsega 20 najpogostejših postopkov prve pomoči, ob tem pa je pet še posebej izpostavljenih, in sicer: pomoč pri nezavestni osebi, pomoč pri srčni in možganski kapi ter pomoč pri dušenju in krvavitvah. Poleg pisnih navodil so vsebine prikazane tudi v video in slikovni obliki. Prednost lastnega razvoja je, da ima aplikacija možnost nadgrajevanja z drugimi uporabnimi vsebinami oz. učnimi pripomočki. Pri vseh postopkih in na vseh zaslonih aplikacije je vedno prisotna tudi tipka za neposredno klicanje Centra za obveščanje na številko 112.

"V Rdečem križu Slovenije smo izjemno zadovoljni, da lahko javnosti skupaj s Telekomom Slovenije ponudimo mobilno aplikacijo Prva pomoč. Svoje poslanstvo in javno pooblastilo, ki ga izvajamo na področju prve pomoči, smo tako še bolj približali uporabnikom. Znanje prve pomoči pridobivamo na tečajih, potrebno pa ga je obnavljati. S pomočjo mobilne aplikacije je to odslej mogoče v vsakem trenutku," poudarja dr. Danijel Starman, sekretar Rdečega križa Slovenije.

"Pravzaprav so vse naše aktivnosti namenjene ljudem. V Telekomu Slovenije smo veseli, da lahko s svojim znanjem in rešitvami prispevamo k osveščanju na področju lažje in hitrejše pomoči sočloveku. Pri nudenju prve pomoči je najpomembnejše hitro in pravilno ukrepanje. Zato upamo, da bodo ljudje tudi s pomočjo aplikacije Prva pomoč, osvežili znanje na tem področju in da bo tudi zaradi te aplikacije nudenje prve pomoči odslej še hitrejše in učinkovitejše," pravi Simon Furlan, direktor Sektorja za marketing pri Telekomu Slovenije.