O-STA

Kako lahko podjetja učinkovito izkoristijo družabno omrežje LinkedIn za pridobivanje novih strank?

Družabno omrežje je bilo vzpostavljeno leta 2003 in je trenutno tudi najhitrejše rastoče družabno omrežje namenjeno iskanju in ustvarjanju poslovnih zvez, iskanju službe in iskanju potencialnih strank, mreženju, povezovanju s podjetij in poslovnimi skupinami. Ima več kot 238 milijonov uporabnikov, dostopen je v 20 jezikih, žal (še) ne v slovenskem jeziku. Uporablja ga 3 milijone podjetij, zato je dobro vedeti, kako lahko učinkovito uporabljate to omrežje pri pridobivanju novih strank.

Na omrežju lahko podjetja uporabljajo t. i. LinkedIn Company Page, kjer predstavijo svoje podjetje, izdelke, storitve, dejavnost in zaposlene. Priporočljivo je tudi, da k svoji ponudbi dodate fotografijo in jo povežete z relevantno spletno stranjo. Vključite se v čim več sorodnih skupin (LinkedIn Groups), v katerih lahko iščete podjetja, ki se ukvarjajo s podobno dejavnostjo. LinkedIn ima tudi zelo napreden iskalnik, kot so Advanced People Search, Company Search, People You May Know, Who's Viewed My Profile, s katerimi lahko najdete ljudi zaposlene v določenih podjetjih, mestih oziroma industriji.

Preko LinkedIn-a se lahko tudi pozanimate o vaših potencialnih strankah in prilagodite svojo produkte oziroma storitve njihovim potrebam in željam. S funkcijo referenc (t. i. Request Recommendation) lahko podjetje tudi pozove zadovoljne stranke, da priporočajo njihove izdelke.

Podobno kot Facebook ali Google tudi LinkedIn omogoča analizo podatkov, kjer boste lahko razbrali katere objave so najbolj delovale na uporabnike, demografijo uporabnikov, naredili primerjavo s konkurenti in podobno.

Preko funkcije LinkedIn Talent Solutions, ki je sicer plačljiva, se lahko podjetje predstavi kot delodajalec vsem potencialnim iskalcem zaposlitve. Podjetje lahko namreč ciljano išče primerne delavce, saj jim lahko predstavi le njim primerno vsebino.

Ob vsem tem pa ne pozabite redno posodabljati profila, saj boste lahko le tako izkoristili vse prednosti, ki jih ponuja LinkedIn.

http://data.si/blog/2013/11/29/katera-evropska-drzava-je-z-davcnega-vidika-najbolj-prijazna-samostojnih-podjetnikov/