O-STA

Agencija Y&R imenovala Michaela Sussmana za predsednika BAV Worldwide

Y&R je okrepila podporo za BrandAsset® Valuator s povečano integracijo v agencijo in regionalnimi središči

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- David Sable, generalni izvršni direktor Y&R, je danes sporočil, da je imenoval Michaela Sussmana za predsednika BAV® Worldwide, Y&R. Sussman z Y&R sodeluje 17 let in je bil nazadnje zaposlen kot direktor analiz in strategij pri Y&R Advertising. Michael vodi BrandAsset® Valuator, model lastniških znamk in globalno bazo podatkov ter ostala kvantitativna orodja, pomembna za strateške procese agencije. Od sedaj bo vodil integracijo in rast BAV® v agenciji.

"Michael pri razvoju BAV® sodeluje skoraj od začetka," je dejal Sable. "Globoko je predan agenciji, znamke so njegova strast, obvladuje pa tudi interpretacijo podatkov, da lahko o njih pripoveduje zanimive zgodbe."

"Michael je bil član naše ekipe za BAV® od prvih dni in je vsekakor najboljši za promocijo BAV® na ključnih trgih. To je sijoč trenutek za BAV®, ki je v 20. letu; ostaja največja podatkovna baza s podatki o dojemanju znamk potrošnikov, Michael pa bo ključen, da bo ostala pomembna na trgu."

Poleg sodelovanja s Sandy Thompson, direktorico za načrtovanje pri Y&R, s katero bosta skrbela za integracijo BAV® in analitike v strateške procese Y&R, svetovala strankam agencije in skrbela za vodilno mesto v miselnosti, bo Sussman nadziral še raziskave in izvedbo BAV® na terenu. Sussman bo moral povišati število "brandscape" raziskav na pomembnejših trgih - osem novih tržnih raziskav letos že poteka.

Michael je sestavil tudi ekipo regionalnih strateških vodij na ključnih trgih Y&R ("središča znanja"), ki bo po svetu pomagala voditi izvedbo na terenu. Ta skupina bo pospeševala sodelovanje in izmenjavo idej po celotni mreži Y&R ter pomagala pri poglabljanju svetovalnih odnosov BAV® s strankami Y&R po celem svetu.

"V čast mi je, da lahko naredim naslednji korak v svoji karieri pri Y&R. Ker bomo s strateškimi voditelji delali po celotni mreži, da bi povečali vpliv naših raziskav in uvida na podlagi podatkov, ne bi mogel biti bolj navdušen nad prihodnostjo BAV®," je dejal Sussman. "Navdušen sem, da bom lahko 17 let izkušenj s področja raziskav, interpretacije podatkov in raziskovanja znamk za stranke Y&R z BAV® integriral na svetovni ravni."

Sussman in njegova skupina bodo še naprej sodelovali z Johnom Gerzemo, predsednikom in izvršnim direktorjem BAV® Consulting, in njegovo ekipo, za oblikovanje še več sinergij med Y&R Advertising in BAV® Consulting, ki ima svoje stranke.

"Z Michaelom se že dolgo poznava," je dejal Gerzema. "Že vrsto let diha in živi za BAV, to pa mu pomaga pri vnašanju novega razumevanja podatkov in modela BAV. Veselimo se Michaelovega razvoja regionalnih središč po mreži Y&R. Vem, da bo našim strankam ta nova infrastruktura koristila, tako da se resnično veselim ponovnega sodelovanja z njim v novi vlogi."

O agenciji Y&R

Y&R je eno vodilnih svetovnih marketinških podjetij. Sestavljajo ga agencija Y&R Advertising, VML, ena najbolj uglednih in najhitreje rastočih digitalnih agencij na svetu, ter iconmobile, eno večjih mobilnih marketinških agencij.

Y&R največja agencija, Y&R Advertising, ima 187 pisarn v 91 državah po svetu, med njenimi strankami pa so Campbell's Soup Company, Colgate-Palmolive, Danone, Virgin Atlantic, Xerox, GAP, Land Rover in Telefonica.

Y&R je del WPP (NASDAQ:WPPGY).


Sledite nam lahko na :

@YoungRubicam in @YoungRubicam


Kontakti
Y&R
Jordana Altman, 212-210-3715
jordana.altman@yr.com

Vir: Y&R

Omogoča Business Wire

To sporočilo si lahko ogledate na spletnem naslovu:
http://www.businesswire.com/news/home/20140529006471/en