O-STA

Google in strokovni ter tehnični standardi

V tretjem in zadnjem izmed člankov o Googlovi "politiki" oglaševanja z AdWords oziroma pravilnikih le-tega obravnavamo strokovne, tehnične in uredniške zahteve ameriškega internetnega giganta. Da si osvežite spomin: v prvem članku o Google AdWords pravilnikih smo obravnavali prepovedano ravnanje , v drugem pa smo se osredotočili na vsebino, pri kateri veljajo določene omejitve.

Standardi glede urednikovanja in strokovnosti

V Googlu po lastnih besedah želijo zagotoviti kakovostno uporabniško izkušnjo. Tako se od oglaševalcev zahteva, da vsi oglasi ustrezajo visokim strokovnim in uredniškim standardom. Dovolimo zgolj in samo oglase, ki so jasni, profesionalnega videza in uporabnike vodijo do vsebine, ki je ustrezna in uporabna, interakcija z njo pa je preprosta.

V to katergorijo spadajo URL-ji, ki ne odražajo ciljane strani (torej preusmerjajo) ali spletnih strani, ki preprosto ne delajo. Prav tako se ne sme promovirati spletnih mest, do katerih uporabniki ne morejo dostopati preko najbolj uporabljanih brskalnikov.

Tehnične zahteve

Kakopak so potrebne določene tehnične specifikacije samih oglasov in sicer zarado zagotavljanja kakovostno uporabniške izkušnje in prikazovanja oglasov, ki delujejo profesionalno. Dovolimo le oglase, ki so skladni s temi tehničnimi zahtevami, zato jih je potrebno ustrezno preučiti za vse oblike oglasov, kkaterih se oglaševalci poslužujete. Podrobnosti najdete na povezavi.

http://data.si/blog/2014/09/08/kaj-google-zahteva-od-svojih-oglasevalcev/