O-STA

Katere podporne sisteme IT rabite za učinkovito rast?

Vsako podjetje si želi rast obsega poslovanja in dobička. To v praksi pomeni, da mora zagotoviti čim boljše delovanje temeljnih funkcij v podjetju. Kako torej zagotoviti optimalno prodajo, izvajanje posameznih izvedbenih ali razvojnih projektov, zagotavljati podporo kupcem in dosledno izvajanje vseh podpornih funkcij v podjetju?

Zadnja tri leta je veliko govora o praktičnih in varnih rešitvah, oziroma kar o računalništvu v oblaku. V porastu je mobilna raba informacijskih sistemov pri vseh poslovnih aktivnostih podjetij. Tablični računalniki pri zagotavljanju prilagodljivosti poslovanja odlično dopolnjujejo, včasih pa kar nadomestijo osebne računalnike, telefoni pa so postali "pametni" in prava mala pisarna v žepu sodobnih poslovnežev.

Kaj rabi vaše podjetje za svoje poslovanje?

Prodaja
Vsako podjetje si prizadeva pridobiti nove kupce in negovati odnose z obstoječimi ter pri njih povečevati prodajo. Prodajniki seveda potrebujejo učinkovito rešitev za podporo svojemu delu pri obravnavi strank. Običajno ima to vlogo sistem CRM (Customer Relationship Management) oziroma sistem za upravljanje prodajnih stikov.

Projekti
Vsako podjetje izvaja projekte in projektno sodeluje s strankami, partnerji ali podizvajalci. Podjetja, ki so projektno organizirana, potrebujejo sistem za projektno vodenje in projektno sodelovanje sodelujočih na projektu - zaposlenih, zunanjih izvajalcev in predstavnikov naročnikov.

Podpora strankam
Vsi zaposleni v podjetju zagotavljajo podporo strankam, po možnosti na vsakem koraku. Ko potrebe po podpori stranki prerastejo obseg zmožnosti enega samega človeka v podjetju, je čas za razmislek o vzpostavitvi rešitve za zagotavljanje podpore strankam (t. i. help-deska oz. servicedeska).

Podporne funkcije
Podporne funkcije so bile med prvimi funkcijami v podjetju, ki so bile informatizirane. Nekoč je bilo v podjetjih informatizirano edino vodenje računovodskih evidenc in blagovnega poslovanja - ERP (Enterprise Resource Planing) - in v številnih podjetjih je tako še danes. Vsebinsko se poslovanje podjetij morda ni veliko spreminjalo, tehnološko gledano pa so se tudi rešitve ERP preselile v oblak. Povsem običajno je, da nova podjetja rešitve ERP najemajo kot storitev pri ponudnikih IT ali računovodskih servisih, ki tako poenostavljajo svojo storitev za stranke.

Kje poteka vaše poslovanje?

Pri prenovi informacijskega sistema morda to vprašanje ključno vpliva na odločitev, ali ostati na lastnih strežnikih, ali pa premakniti svoje rešitve v t. i. računalniški oblak. Vsako podjetje, če raste ali ne, se prej ali slej sreča z izzivom prenove svojega informacijskega sistema. Če vaše poslovanje ni izključno vezano na pisarniško okolje in terja od vaših zaposlenih, da stranke tudi obiskujejo in izvajajo dejavnost na terenu, se vprašajte, če bi bilo bolj priročno, da so vse rešitve vašega informacijskega sistema dostopne tako na osebnih računalnikih v pisarni kot na vseh mobilnih napravah na terenu.

Koliko je sprejemljiv mesečni strošek za IT na zaposlenega?

Pred leti je informatika terjala enkratne investicije, ki so jih spremljali še mesečni stroški vzdrževanja, z uveljavitvijo računalništva v oblaku, pa se je zamenjal poslovni model. Tako je praktično vse, kar podjetje potrebuje za informatizacijo svojega poslovanja, postalo dostopno za nekaj deset evrov mesečno. Sodoben poslovnež lahko svojim zaposlenim že za malo denarja zagotovi vse potrebne naprave in rešitve ter podatkovni prenos.

Vir: Mobilen365.si

Pripravila: Anja Grahek

Povezava do članka: http://data.si/blog/2015/01/07/katere-podporne-sisteme-rabite-za-ucinkovito-rast/