O-STA

Družba Bayer podpira Mednarodno agencijo za preprečevanje slepote pri svetovnem fotografskem natečaju

Pričel se je fotografski natečaj #EyeCareForAll Natečaj odprt do svetovnega dne vida 8. oktobra, zmagala bo fotografija z največ všečki

Ljubljana, 8. julija 2015 - Družba Bayer HealthCare in Mednarodna agencija za preprečevanje slepote (IAPB) sta nedavno predstavili mednarodni fotografski natečaj pod sloganom 'Eye Care For All', da bi opozorili na pomen zdravja oči za življenje ljudi.

Spletni fotografski natečaj, ki vabi k sodelovanju amaterske in profesionalne fotografe z vsega sveta, bo opozarjal na univerzalno zdravje oči, predvsem tistih, ki so ranljivi in jo najbolj potrebujejo. Z natečajem Eye Care For All družba Bayer HealthCare in Mednarodna agencija za preprečevanje slepote spodbujata deljenje fotografij, ki poudarjajo trenutne uspehe na področju očesnega zdravja in dokumentirajo neizpolnjene potrebe. Očesno zdravje vključuje tudi rehabilitacijo in pomoč ljudem z nepopravljivo izgubo vida.

Ob svetovnem dnevu vida se poziv glasi Eye Care For All. Svetovni dan vida, mednarodni dan zavedanja o slepoti in njenem preprečevanju, je za očesno zdravstveno skupnost pomembna priložnost za posredovanje informacij. To je odličen čas za pritegnitev širšega občinstva - bolnikove družine, ljudi, ki redko opravijo očesni pregled, in diabetikov - da jim pokažemo, zakaj je treba očesnemu zdravju posvetiti pozornost. Fotografski natečaj bo torej ključni poudarek Mednarodne agencije za preprečevanje slepote med letošnjim obeleževanjem svetovnega dneva vida.

Sodelovanje na natečaju je zdaj odprto po vsem svetu prek spletne podstrani natečaja: http://photocomp.iapb.org. Za sodelovanje v natečaju naložite fotografijo, ki najbolje uprizarja Eye Care For All, jo poimenujte ali na kratko opišite ter posredujte svoje ime, poklic in kontaktne podatke. Posredovane fotografije lahko delite na omrežjih Facebook in Twitter ter omogočite drugim, da jih všečkajo ali delijo - večja podpora na družbenih omrežjih pomeni več glasov (uporabite oznako #EyeCareForAll). Posredovane fotografije bodo odprte za javno glasovanje na družbenih straneh Mednarodne agencije za preprečevanje slepote, in tiste, ki bodo prejele največ glasov, bodo prišle v ožji izbor za oceno s strani komisije. Natečaj bo odprt do 8. oktobra 2015 - svetovnega dneva vida. Komisija bo nato izbrala dva zmagovalca in pet drugouvrščencev, ki bodo 14. oktobra 2015 oznanjeni na svetu članov Mednarodne agencije za preprečevanje slepote na Kitajskem.

Profesionalni fotografi bodo nagrajeni s fantastično priložnostjo za obisk in fotografiranje projekta za zdravje oči. Amaterji bodo nagrajeni s fotoaparatom Nikon D3300 - odličen prvi korak v svet profesionalne fotografije. Na voljo bodo tudi nagrade za otroke. Drugouvrščeni bodo povabljeni na srečanja sveta, vsi zmagovalci pa bodo sodelovali v fotografski razstavi na 10. generalni skupščini Mednarodne agencije za preprečevanje slepote v Durbanu v Južni Afriki leta 2016.

Fotografije, ki uprizarjajo Eye Care For All lahko označite tudi z različnimi podtemami, kot so "otroci" ali "družina" (celoten seznam je na voljo na spletni podstrani).

"Zdravje oči je pomemben, vendar pogosto zanemarjen del našega zdravja," pravi Joanna Conlon, vodja oddelka za razvoj Mednarodne agencije za preprečevanje slepote. "Kaj lahko storimo, da bi vsem zagotovili dostop do zdravega vida? Kako lahko praznujemo naš težko prigaran uspeh pri izvajanju storitev? Mislim, da je ta fotografski natečaj odličen način za osvetlitev teh vprašanj."

"Veseli nas, da lahko sodelujemo z Mednarodno agencijo za preprečevanje slepote in podpremo svetovni dan vida in fotografski natečaj," je povedal dr. Rafiq Hasan, podpredsednik in globalni vodja oddelka za oftalmologijo družbe Bayer HealthCare. "To sodelovanje krepi našo predanost do dela s skupnostjo za osveščanje in naslavljanje še neizpolnjenih zahtev v oftalmologiji." Za več informacij obiščite spletno podstran: http://photocomp.iapb.org

Globalna dejstva o slabovidnosti

· Približno 285 milijonov ljudi po vsem svetu je slepih in slabovidnih: 39 milijonov ljudi je slepih in 246 milijonov je slabovidnih (z resno ali zmerno okvaro vida).

· 80 % vseh vzrokov za slabovidnost na globalni ravni je mogoče preprečiti.

· Približno 90 % slabovidnih ljudi na svetu živi v državah v razvoju.

O svetovnem dnevu vida
Svetovni dan vida praznujemo vsako leto na drugi četrtek v oktobru, da bi svetovno pozornost usmerili na problem slepote in slabovidnosti. Svetovni dan vida v letu 2015 je 8. oktobra. Tudi letos je tema "Univerzalno očesno zdravje", poziv pa se glasi "Eye Care For All." www.iapb.org/wsd15 #EyeCareForAll

O Mednarodni agenciji za preprečevanje slepote
Mednarodna agencija za preprečevanje slepote (IAPB) je mednarodna usklajevalna članska organizacija, ki vodi mednarodna prizadevanja na področju preprečevanja slepote. Poslanstvo Mednarodne agencije za preprečevanje slepote je odprava glavnih vzrokov za slepoto in slabovidnost, ki jih je mogoče preprečiti, in sicer z združevanjem vladnih in nevladnih organizacij za načrtovanje, razvoj in uvedbo trajnostnih državnih programov za zdravje oči. Oglejte si spletno mesto: www.iapb.org

O družbi Bayer HealthCare

Skupina Bayer je globalno podjetje s ključnimi kompetencami na področjih varovanja zdravja, kmetijstva in visokotehnoloških materialov. Bayer HealthCare, podskupina družbe Bayer AG z letnim prometom v višini okoli 20 milijard evrov (2014), je ena vodilnih svetovnih inovativnih družb na področju varovanja zdravja in proizvodnje zdravil s sedežem v nemškem Leverkusnu. Podskupina opravlja globalne dejavnosti v štirih poslovnih enotah: Animal Health (veterinarska zdravila in izdelki za nego živali), Consumer Care (zdravila, ki se izdajajo brez recepta, in prehranska dopolnila), Medical Care (medicinski pripomočki) in Pharmaceuticals (zdravila, ki se izdajajo na recept). Cilj družbe Bayer HealthCare je izumiti, razviti, proizvesti in tržiti izdelke za izboljšanje zdravja ljudi in živali po vsem svetu. Družba Bayer HealthCare ima 60.700 zaposlenih po vsem svetu (31. 12. 2014), in sicer v več kot 100 državah. Za več informacij obiščite www.healthcare.bayer.com.

Z našo službo za stike z javnostmi lahko stopite v stik tudi na spletnem mestu press.healthcare.bayer.com

Facebook: http://www.facebook.com/healthcare.bayer

Twitter: https://twitter.com/BayerHealthCare

Kontakt:

Katja Kresse, Tel. 01 581 44 13

E-Mail: katja.kresse@bayer.com

Nataša Pečnik, Tel. 01 581 44 64

E-Mail: natasa.pecnik@bayer.com

Izjave, ki se nanašajo na prihodnost

To sporočilo za tisk lahko vsebuje izjave, ki se nanašajo na prihodnost in temeljijo na trenutnih domnevah ter napovedih vodstva skupine Bayer oziroma njenih podskupin. Različna znana in neznana tveganja, negotovosti ter drugi dejavniki lahko pripeljejo do bistvenih razlik med tukaj podanimi napovedmi in dejanskimi rezultati, finančnim stanjem, razvojem ali uspešnostjo poslovanja družbe. Med te dejavnike sodijo dejavniki, omenjeni v javnih poročilih družbe Bayer, ki so dostopna na Bayerjevem spletnem mestu www.bayer.com. Družba ne prevzema nikakršne odgovornosti za posodabljanje izjav, ki se nanašajo na prihodnost, ali njihovo prilagajanje prihodnjim dogodkom oziroma okoliščinam.