O-STA

Kako z boljšo optimizacijo spletne strani pred konkurenco

Glavni cilj optimizacije spletnih strani (Search Engine Optimization - SEO) je predvsem povečanje obiska na naši spletni strani in višja uvrstitev med zadetki v iskalnikih (Google, Yahoo, Najdi.si, ipd).


Vsi upravljalci spletnih strani se želimo v iskalnikih uvrščati čim višje, žal pa je prvo mesto v iskalnih samo eno, za katerega se vsi borimo. Nekateri uspešno, spet drugi manj.


To pomeni, da morate optimizacijo spletne strani vzeti resno in jo početi kar se da dobro. To je tudi edini način, da bo vaša spletna stran v iskalnikih pred ostalimi.

Predstavljamo vam nekaj predlogov, ki jih morate upoštevati na spletu:

1. Zelo pomembno je raziskati in določiti ključne besede, po katerih želimo biti najdeni na spletu. Ko boste določili ključne besede je pomembno, da jih uporabite na pravih mestih. S tem je mišljeno, da naj bodo ključne besede v naslovih (značke h1-h6), meta oznakah in "alt" atributih pri slikah. Slike poimenujte s ključnimi besedami. Nikakor ne pozabite na notranje povezave, ki morajo biti prav tako pravilno označene.

2. Ko boste uporabljali ključne besede v vaši vsebini na spletni strani, morate biti pozorni, da ne boste pretiravali z vključevanjem ključnih besed v vsebini. Preveč ključnih besed vam bo prej škodilo, kot koristilo. Gostota ključnih besed naj bi bila med 2-4% glede na število besed v vsebini na spletni strani. Za mnoge je najbolje postaviti ključno besedo v naslovu, v prvem stavku drugega odstavka in na zadnji stavek.

3. Zelo pomembna je dobra, kvalitetna in uporabna vsebina. Kar si moramo zapomniti je, da boljša kot bo vsebina na spletni strani, večja verjetnost je, da bo tudi v iskalnikih višje in posledično tudi bolj brana s strani obiskovalcev. Ne smemo pozabiti niti na obstoječo vsebino, ki jo je potrebno posodabljati.

4. Vsebino načeloma lahko napišete sami ali pa jo povzamete od drugod. Če niste dobri pri pisanju člankov, potem prepustite pisanje le-teh ljudem, ki so bolj vešči o tem, saj boste s slabo vsebino delali škodo samo sebi. Izogibajte se podvojeni vsebini.

5. Poskusite pripraviti zemljevid strani (ang. sitemap.xml), ki ga uporablja tudi iskalnik. Obstaja veliko brezplačnih orodij, ki vam pomagajo pri ustvarjanju zemljevida spletne strani.

6. Zelo dober korak je tudi objava člankov na drugih spletnih straneh ali portalih, kjer vključite v vaš članek povratno povezavo na vašo spletno stran. Višje kot je neka spletna stran uvrščena, večja je verjetnost, da bomo povečali promet na naši strani ter tudi uvrstitev naše spletne strani.

7. Uporabite družbena omrežja (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ idr.) za pridobivanje povezav, všečkov, sledilcev idr. ter vzpostavite stik z njimi. Dobra vsebino bodo ljudje sami delili naprej. Vabimo vas tudi, da se udeležite seminarja Družbena omrežja za podjetnike, kjer boste bolje spoznali podrobneje izbrana omrežja.

Zapomniti si je treba, da optimizacija spletne strani ni enkraten in kratkotrajen postopek ampak gre za proces, ki traja ves čas delovanja spletnega mesta. (posodabljanje vsebine, nova vsebina, urejanje značk, določanje novih ključnih besed ...)


Razmišljate o izdelavi spletne strani in še zbirate informacije? Priporočamo vam obisk seminarja Kako pristopiti k izdelavi dobre spletne strani. Nudimo pa vam tudi dvodnevno usposabljanje Spletna stran TO GO, kjer si lahko sami izdelate svojo spletno stran in se naučite hitre in enostavne uporabe.

Izdelavo spletne strani pa lahko prepustite tudi našim strokovnjakom. Pokličete nas lahko na 01 600 1530 ali nam pišete na data@data.si in se dogovorite za sestanek. V kolikor spletno stran že imate, pa menite, da ni dovolj optimizirana, vam lahko naredimo analizo in vam svetujemo!

Pripravil: Marko Baloh, Data d.o.o.

http://data.si/blog/2015/09/03/kako-z-boljso -optimizacijo-spletne-strani-pred-konkurenco/