Ga že imate na svojem hladilniku?
Ob začetku šolskega leta je družba TAM-TAM poskrbela za nekoliko drugačne mestne plakate. V kampanji za Zavarovalnico Triglav je z agencijo Pristop Media opozorila na previdnost na cesti z dodatnim elementom. Na plakatne površine so namestili magnete, ki na inovativen način nagovarjajo šolarje in bogatijo mestno dogajanje.
Na okroglih magnetih, ki jih otroci, starši in ostali mimoidoči lahko vzamejo s seboj, je simpatična maskota s sporočilom "Kolesarim s čelado!". Slednja bo na pomen varnosti v prometu tako opozarjala z domačih hladilnikov oziroma drugih podobnih površin. V TAM-TAMu so mestne plakate že večkrat nadgradili v družbeno koristne in zanimive mestne obogatitve, kot so kolesarnica, ločevalnik uličnih odpadkov, priložnostne postavitve, ulične galerije in Plaktivat, tokrat pa so jim prvič dodali magnete.
Zanimiva akcija je pritegnila veliko pozornosti mimoidočih in sledi ideji mestnih plakatov, ki z vsebino oziroma nadgradnjo ustvarjajo estetsko in informativno bogato urbano okolje. Namagnetene mestne plakate lahko najdemo med 4. in 14. septembrom v Ljubljani, v Novem mestu, v Kranju, Novi Gorici, Mariboru in Celju.