O-STA

Širitev Hiltona Worldwide na 100 držav in teritorijev zaključuje rekordno leto rasti

Največja hotelska družba na svetu je v letu 2015 odprla skoraj en hotel na dan in ohranja najvišje število objektov v fazi razvoja

MCLEAN, Virginia.--(BUSINESS WIRE)-- Hilton Worldwide (NYSE: HLT) je z dvigom zastave na hotelu Hilton N'Djamena v Čadu svojo prisotnost razširil na 100 držav in teritorijev po vsem svetu.

Ta pametna izjava za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Celoten izvirnik je na voljo na naslovu: http://www.businesswire.com/news/home/20160120006606/en/

V letu 2015 je družba Hilton Worldwide s strateško osredotočenostjo na organsko rast na podlagi 12 jasno definiranih znamk, ki so vodilne na svetu, ostala največja in najhitreje rastoča hotelska družba na svetu. Pregled drugih dosežkov:

V razvoj smo prevzeli rekordnih več kot 100.000 sob, ki so okrepile globalni portfelj 275.000 sob, ki so trenutno v fazi razvoja, od katerih jih je polovica* v gradnji, kar predstavlja skoraj 20% vseh sob, ki so po svetu trenutno v gradnji;

V uporabo je bilo predanih 50.000 bruto sob in več kot 43.000 neto sob, kar predstavlja 6,6-odstotno rast v segmentu upravljanih in franšiznih objektov; in

Preurejenih je bilo 14.500 sob konkurenčnih znamk in neodvisnih hotelov, kar predstavlja skoraj 30% vseh otvoritev v letu 2015.

Poleg tega je Hilton Worldwide lani:

po ocenah ustvaril več kot 20.000 novih delovnih mest v hotelih, in sicer kot rezultat otvoritve novih upravljanih in franšiznih objektov v svojem portfelju; in

pozdravil več kot 140 milijonov gostov v več kot 4.600 lastnih, upravljanih in franšiznih hotelih ter objektih v časovnem zakupu, ki jih ima v svojem portfelju.

Od leta 2007 je Hilton Worldwide zrasel za več kot 50 odstotkov in je uspešno zagnal tri nove znamke, ki imajo skupaj skoraj 60.000 že odprtih sob oziroma sob v različnih fazah razvoja, kar spodbuja rast obsega poslovanja. Z namenom svojim gostom ponuditi še več možnosti, bo Hilton Worldwide ta mesec predstavil novo znamko srednjega razreda, ki bo bistveno pripomogla k rasti družbe.

"Vstop v našo stoto državo je dokaz moči naših znamk, ki utrjujejo položaj Hilton Worldwide kot najhitreje rastoče hotelske družbe na svetu z rekordnim številom sob v fazi razvoja," je dejal Christopher J. Nassetta, predsednik uprave in glavni izvršni direktor družbe Hilton Worldwide. "Prizadevamo si, da smo z najboljšimi donosi prva izbira naših lastnikov, da smo s prepričljivimi znamkami za vse potovalne potrebe prva izbira naših gostov, in da smo s tem, ko ustvarjamo odlično delovno okolje, prva izbira članov naše ekipe."

Največji regionalni dosežki v letu 2015

Amerika: To je bilo rekordno leto za največji trg Hilton Worldwide, kjer je družba pridobila rekordnih več kot 500 odobritev za razvoj novih objektov, kar pomeni več kot en posel na dan in skupaj več kot 65.000 sob. Družba je nadaljevala z vstopanjem na nove trge v Latinski Ameriki in na Karibih (kjer je sedaj odprtih 100 hotelov), vključno z Arubo, Bolivijo in Gvatemalo.

Evropa, Bližnji vzhod & Afrika: Hilton Worldwide je v Evropi odprl več kot 7.000 sob. Hkrati je bilo leto 2015 prelomno glede novih projektov, med drugim v Bocvani in Armeniji.

Azijsko-pacifiško območje: Hilton Worldwide je v tej regiji že tretje leto zapored odprl več kot 5.000 sob. Zabeležili smo znatno rast na celotnem cenovnem spektru, od luksuznega segmenta do področja omejenih storitev, pri čemer so znamke Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Embassy by Hilton in Hilton Hotels & Resorts vstopile na trge več držav.

Največji dosežki znamk v letu 2015

Luksuzni segment & življenjski slog

Conrad Hotels & Resorts: Znamka ima skupno 23 delujočih hotelov in je portfelju več kot 6.000 sob v fazi razvoja dodala več kot 900 sob, med drugim Conrad Shenzhen s 300 sobami, Conrad San Luis Potosi s 135 sobami in Conrad Chicago s 287 sobami. Conrad je podpisal tudi tri nove pogodbe v Večji kitajski regiji ter s tem okrepil svoj portfelj 11 hotelov v fazi razvoja in petih delujočih hotelov v državi.

Waldorf Astoria Hotels & Resorts: Znamka ima 25 delujočih hotelov in še več kot 2.000 sob v fazi razvoja. Prav tako se je pričela gradnja hotela Waldorf Astoria Beverly Hills s 170 sobami, ki je neposredno zraven prepoznavnega hotela Beverly Hilton.

Canopy by Hilton: najnovejša znamka družbe, ki je bila predstavljena leta 2014, ima v razvoju oziroma v fazi podpisa pisem o nameri 28 hotelov. Prvi hotel pod to blagovno znamko naj bi odprl v drugem četrtletju leta 2016 v Reykjaviku na Islandiji.

Polna storitev

Hilton Hotels & Resorts: Z več kot 55.000 sobami ima znamka Hilton Hotels & Resorts največje število sob v fazi razvoja izmed vseh hotelskih znamk visokega razreda na svetu, od katerih jih je dve tretjini v fazi izgradnje.

Curio - A Collection by Hilton: Od zagona pred 18 meseci znamka hitro raste in ima trenutno 84 hotelov ter več kot 17.000 sob v 20 državah, ki so že odprte oziroma so v različnih fazah razvoja.

DoubleTree by Hilton: Je odprl 45 hotelov in svojemu portfelju v razvoju dodal skoraj 14.000 sob, od tega skoraj 80 odstotkov zunaj Severne Amerike.

Suite

Embassy Suites by Hilton: Je v letu 2015 odprl osem novih hotelov na Kitajskem in v Savdski Arabiji. Embassy načrtuje tudi širitev na več destinacijskih trgov, pogodbe je že podpisal na Havajih in na St. Kitts.

Homewood Suites by Hilton: V letu 2016 bo v skladu s cilji imel v verigi 400. hotel in ostaja osredotočen na širitev poslovanja v ZDA in na mednarodnih trgih. Znamka je bila leta 2015 že šesto leto zapored imenovana za najboljši hotel višjega razreda za podaljšano bivanje v Raziskavi o zadovoljstvu hotelskih gostovSM, ki jo pripravlja J.D. Power.

Home2 Suites by Hilton: Je odprl 28 novih objektov in leto zaključil s skoraj 300 hoteli v fazi razvoja, s čimer se približuje cilju odprtja 100. objekta pred koncem leta 2016. Znamka je hkrati v letu 2015 podpisala pogodbe za več kot 160 Home2 objektov.

Osredotočena storitev

Hampton by Hilton: Partnerstvo s skupino Plateno Hotels Group je pospešilo širitev na Kitajskem, kjer je trenutno odprt en hotel, še več kot 400 pa jih je predvidenih za odprtje v naslednjih nekaj letih. Znamka je tudi dosegla mejnik 200.000 sob in ima v fazi razvoja rekordno število 50.000 sob.

Hilton Garden Inn: V skladu z načrti odpira 100.000. sobo, s podpisom dveh sporazumov na Havajih pa bo v letu 2016 deloval v vseh 50 zveznih državah.

Časovni zakup

Hilton Grand Vacations je nadaljeval kapitalsko neintenzivno rast, saj je v svoj portfelj dodal Las Palmeras v Orlandu na Floridi s 315 sobami ter Ocean 22 by Hilton Grand Vacations v Myrtle Beachu v Južni Karolini, ki ima 220 sob.

Nagrajeni program zvestobe

Hilton HHonors je število članov v letu 2015 povečal za šest milijonov, kar je največje število novih članov, zabeleženih v enem letu, in ima sedaj več kot 50 milijonov članov, ki predstavljajo več kot 52% zasedenosti hotelov v portfelju družbinih znamk.

Inovacije pri izkušnjah za goste

Hilton nenehno razvija in na novo izumlja izkušnje za goste, kar gostom omogoča večjo fleksibilnost pred, med in po njihovem bivanju:

Digitalno prijavo, s katero se lahko gostje prijavijo in izberejo točno določeno sobo v več kot 4.400 hotelih po vsem svetu, je od zagona junija 2014 uporabilo že 8,5 milijona gostov.

Skoraj 100 lokacij v ZDA ima nameščen Digitalni ključ, s katerim se lahko redni gosti izognejo prijavi v recepciji in do svojih sob dostopajo neposredno z aplikacijo Hilton HHonors app na svojih pametnih telefonih; in

Leta 2015 si je več kot 1,5 milijona gostov namestilo aplikacijo Hilton HHonors.

V letu 2015 je Hilton sklenil partnerstva z vodilnimi inovatorji:

Partnerstvo s Teslo je mrežo polnilnih postaj za električna vozila razširilo na 50 lokacij v ZDA, v načrtu je širitev na 100 lokacij do konca leta 2016.

Partnerstvo z Uberjem gostom omogoča, da si nastavijo avtomatska obvestila za naročanje prevozov do in iz svojih hotelov ter da v digitalnem vodiču preverijo najboljše lokalne restavracije in lokacije za večerno zabavo, o katerih glasujejo stranke Uberja.

Partnerstvo z Amazon Locker gostom in lokalnim prebivalcem nudi varno in priročno okolje za pošiljanje in sprejemanje pošiljk.

Prispevek skupnostim, ki jim služimo

Odprta vrata: Hilton Worldwide se je zavezal, da bo do leta 2019 vplival na milijon mladostnikov. S programi vajeništva, kariernega svetovanja in poklicnega usposabljanja jih je doslej dosegel že več kot 400.000.

Globalni mesec prostovoljstva: Hoteli Hilton Worldwide po vsem svetu so se oktobra, ki ga obeležujemo kot Globalni mesec prostovoljstva, ukvarjali s socialnimi, ekonomskimi in okoljskimi vprašanji. Skupno so prostovoljci zaključili 4.145 projektov in v 92 državah prispevali več kot 213.000 ur.

Obiščite 100.hilton.com za več informacij o globalni prisotnosti družbe Hilton Worldwide in kliknite tukaj za ogled praznovanja mejnika 100 držav za člane ekipe Hilton Worldwide.

* Vključno z odobrenimi sobami, za katere pogodbe še niso podpisane

V prihodnost usmerjene izjave

Ta izjava za javnost vsebuje v prihodnost usmerjene izjave v smislu 27A člena Zakona o vrednostnih papirjih iz leta 1933 z vsemi spremembami in 21E člena Zakona o trgu vrednostnih papirjev iz leta 1934 z vsemi spremembami. Tovrstne izjave brez omejitev vključujejo izjave, povezane s pričakovanji glede Hiltonovega poslovanja, finančnih rezultatov, likvidnosti in kapitalskimi sposobnostmi kot tudi druge nezgodovinske izjave, vključno z izjavami, podanimi v segmentu Pričakovanja te izjave za javnost. V prihodnost usmerjene izjave prepoznate po besedah kot so "pričakovanje", "meni", "pričakuje", "potencialni", "nadaljuje", "lahko", "bo", "bi lahko", "namerava", "približno", "predvideva", "napoveduje", "namerava", "načrtuje", "ocenjuje", "obeta" oziroma negativne oblike teh besed ali podobne besede. V prihodnost usmerjene izjave so podvržene različnim tveganjem in negotovostim, kar med drugim vključuje tveganja, ki so neločljivo povezana s hotelskim poslom, makroekonomske faktorje, na katere Hilton nima vpliva, konkurenco pri pridobivanju hotelskih gostov, sporazume o upravljanju in franšizne sporazume ter prodajo časovnega zakupa, tveganja, povezana s poslovanjem s tretjimi osebami kot lastniki hotelov, Hiltonove znatne naložbe v lastne in najete nepremičnine, delovanje Hiltonovega informacijskega sistema, rast rezervacijskih kanalov zunaj Hiltonovega sistema, poslovna tveganja izven ZDA ter Hiltonovo zadolženost. Dodatni faktorji, zaradi katerih lahko Hiltonovi rezultati bistveno odstopajo od teh, opisanih v v prihodnost usmerjenih izjavah, so na voljo v poglavju "1. del - postavka 1A. Faktorji tveganja" v Letnem poročilu na obrazcu 10-K za poslovno leto, končano 31. Decembra 2014, ki je bilo posredovano Komisiji za trg vrednostnih papirjev (SEC). Te faktorje lahko občasno posodabljamo v občasnih vlogah na SEC, ki so na voljo na spletni strani SEC www.sec.gov. V skladu s tem obstajajo oziroma lahko v prihodnosti pride do pomembnih faktorjev, zaradi katerih se lahko dejanski izidi oziroma rezultati bistveno razlikujejo od teh, navedenih v teh izjavah. Teh faktorjev ni mogoče šteti za izčrpne in jih je potrebno interpretirati v povezavi z drugimi previdnostnimi izjavami, navedenimi v tej izjavi za javnost in v Hiltonovih vlogah pri SEC. Družba nima nikakršne obveznosti, da javno posodablja ali revidira katero koli v prihodnost usmerjeno izjavo, ne glede na to, ali gre za nove informacije, razvoj dogodkov v prihodnosti ali kaj drugega, razen če je to zahtevano z zakonom.

O družbi Hilton Worldwide

Hilton Worldwide (NYSE: HLT) je ena izmed vodilnih hotelskih družb na svetu, ki pokriva nastanitvene segmente od luksuznih hotelov in hotelov s polno storitvijo do suit za podaljšano bivanje ter hotelov z osredotočenimi storitvami. Hilton Worldwide je že 97 let zavezan nadaljevanju tradicije nudenja izjemnih izkušenj za goste. Portfelj dvanajstih vrhunskih globalnih znamk sestavlja več kot 4.600 lastnih, upravljanih in najetih in franšiznih hotelov ter objektov za časovni zakup, ki imajo v 100 državah in teritorijih skupno več kot 758.000 sob. Med njimi so Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio - A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton in Hilton Grand Vacations. Družba upravlja tudi nagrajeni program zvestobe Hilton Hhonors®. Člani Hilton Hhonors, ki rezervacijo opravijo neposredno preko Hiltonovih preferenčnih kanalov, uživajo ugodnosti kot so zastonj Wi-Fi ter digitalne storitve, ki so na voljo ekskluzivno preko vodilne aplikacije v industriji Hilton Hhonors, s katero se lahko člani Hhonors prijavijo, izberejo svojo sobo in v sobo tudi stopajo z uporabo digitalnega ključa. Za več informacij obiščite news.hiltonworldwide.com, s Hilton Worldwide pa se lahko povežete na facebook.com/hiltonworldwide, twitter.com/hiltonworldwide, youtube.com/hiltonworldwide, flickr.com/hiltonworldwide in linkedin.com/company/hilton-worldwide.

Izvirnik je na voljo na: http://www.businesswire.com/news/home/20160120006606/en/

Kontakti

Astrid Egerton-Vernon
Hilton Worldwide
+1 703 883 5696
astrid.egerton-vernon@hilton.com

Vir: Hilton Worldwide

Multimedijske vsebine

Grafika

(Grafika: Business Wire)

Logotip