O-STA

Revlon je začel s kampanjo IZBERI LJUBEZEN

Naslednja faza v inovativni misiji znamke LJUBEZEN JE TU (LOVE IS ON)

Z novo kampanjo spodbujamo ženske, naj ukrepajo za doseganje ljubezni

NEW YORK - (BUSINESS WIRE) - Svetovno prepoznavno kozmetično podjetje Revlon je danes predstavilo kampanjo IZBERI LJUBEZEN, ki je naslednji korak v sklopu misije znamke LJUBEZEN JE TU. S kampanjo IZBERI LJUBEZEN želijo ženske po vsem svetu spodbuditi, da bi verjele v ljubezen, ovrgle dvome in se prepustile možnosti, da jo najdejo.

V uvod svetovni kampanji so ambasadorke znamke Revlon nastopile v televizijskih oglasih, v katerih so prikazane pogumne poteze v iskanju ljubezni: Olivia Wilde dela prvi korak pri flirtanju, Halle Berry ohranja romantiko živo, Alejandra Espinoza pa izpove svojo ljubezen. To je prvič, da vse tri ambasadorke skupaj nastopajo v svetovni oglaševalski kampanji. Oglase spremlja digitalna kampanja in kampanja v tiskovinah, ženske pa želijo navdahniti in jim pomagati izbrati najboljši Revlonov izdelek.

"Pri Revlonu smo naravnost navdušeni nad odzivom žensk po svetu, ki so odlično sprejele našo misijo LJUBEZEN JE TU. V pričakovanju naslednjega velikega koraka, kampanje IZBERI LJUBEZEN, vlada pravo vzburjenje," je dejal generalni izvršni direktor Revlona Lorenzo Delpani. "Verjamemo, da lahko s spodbujanjem ljudi, da IZBEREJO LJUBEZEN, zanetimo svetovno iskrico gibanja okoli pozitivnosti ljubezni."

S kampanjo IZBERI LJUBEZEN Revlon ženske spodbuja, naj bodo proaktivne pri izbiri in slavljenju ljubezni. Vse to v upanju, da opolnomoči ženske za prepoznavanje neštetih možnosti za ljubezen ter da bodo vsakodnevno bolj pogumno segale po teh priložnostih.

Pridružite se gibanju IZBERI LJUBEZEN

Od današnjega dne dalje Revlon vabi ženske po svetu, naj pokažejo, kako IZBIRAJO LJUBEZEN, z nalaganjem fotografij med pošiljanjem poljubčkov in označevanjem nekoga posebnega, ki naj jih "deli" s hashtagom #CHOOSELOVE. Posamezne potrošnice bi se lahko celo znašle na Revlonovi spletni strani in/ali družbenih omrežjih.

Televizijske oglase IZBERI LJUBEZEN so začeli danes predvajati na svetovnih trgih, tiskani oglasi pa bodo na voljo v februarskih tiskovinah ter na spletu in v trgovinah.

Tvegajte. #CHOOSELOVE

Za več informacij o Revlonovih LJUBEZEN JE TU in IZBERI LJUBEZEN obiščite: www.revlon.com, YouTube, Facebook, Twitter in Instagram @Revlon.

O Revlonu:

Revlon je globalno podjetje, ki se ukvarja s kozmetiko, barvami za lase, izdelki za nego las, pripomočki za lepoto, izdelki za moško nego, antiperspiranti, dišavami, izdelki za nego kože ter ostalimi izdelki za nego in lepoto. Deluje v treh segmentih - potrošniškem, profesionalnem in drugem. Izvršni direktor Lorenzo Delpani si želi Revlon popeljati do pozicije ključnega in najbolj inovativnega lepotilnega podjetja na svetu, ki bi strankam ponujalo izdelke, zaradi katerih bi se počutile privlačne in lepe. V Revlonu verjamejo, da so jim svetovno prepoznavna znamka, kakovost izdelkov, raziskave in razvoj, inovacije ter trženjske izkušnje omogočile ustvarjanje vodilnih svetovnih potrošniških in profesionalnih znamk. Portfelj Revlonovih svetovnih potrošniških znamk vključuje barvno kozmetiko Revlon®, barvno kozmetiko Almay®, barvno kozmetiko SinfulColors®, barvno kozmetiko Pure Ice®, barve za lase Revlon ColorSilk®, Revlon® Beauty Tools, dišave Charlie® in antiperspirante Mitchum®. Revlonov portfelj profesionalnih znamk vključuje: Revlon Professional®, CND®, vključno s CND-jevo znamko več kot štiridnajstdnevnih barvnih lakov za nohte Shellac® in tedenskih lakov za nohte Vinylux®, ter izdelke za moško nego American Crew®. Spletne strani z najnovejšimi informacijami o izdelkih in drugimi promocijskimi informacijami so dosegljive na naslovih www.revlon.com, www.almay.com, www.mitchum.com, www.revlonprofessional.com, www.americancrew.com in www.cnd.com.

Izvirno sporočilo je objavljeno na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160201005867/en/

Kontakti

Za medije:
Victoria Ashley, 212-527-4137
Vodja svetovne službe za odnose z javnostmi pri Revlonu
Victoria.Ashley@revlon.com

ali

Andrea Halpern, 212-598-4400 x 129
Podpredsednica Lippe Taylor
Ahalpern@lippetaylor.com

Source: Revlon