O-STA

Vsi so tako šik oblečeni kot David Beckham v novi oglaševalski kampanji New Modern Essentials za H&M

NEW YORK, ZDA - (BUSINESS WIRE) - Ob zagonu kolekcije Modern Essentials selected by David Beckham za pomlad 2016 je modna ikona David Beckham za H&M posnel najnovejšo oglaševalsko kampanjo. Oglas je posnet na ulicah Lizbone, v njem pa David ugotovi, da se vsi želijo obleči kot on. Nova kolekcija Modern Essentials selected by David Beckham bo na voljo v izbranih trgovinah in v spletni trgovini hm.com od 18. februarja.

To pametno sporočijo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. Ogled celotnega sporočila je možen na: http://www.businesswire.com/news/home/20160129005904/en/

H&M Modern Essentials Selected By David Beckham (Foto: Business Wire)

Gre za drugi oglas, v katerem David sodeluje z režiserjem Fredrikom Bondom. V oglasu zvezdnik nadaljuje zgodbo iz prejšnjega, v kateri se komik Kevin Hart obleče enako kot on. V najnovejšem spotu David po izhodu iz hotela ugotovi, da vsi na ulici nosijo enaka oblačila kot on, vključno z rolkarji, dojenčkom, babico in vsemi ostalimi v mestu. Spotu bo sledila še tiskana kampanja, ki jo je pripravil Mario Sorrenti.

Oglaševalska kampanja tako poudarja Davidovo vlogo kot modne ikone za milijone moških po celem svetu. Pri Davidovem slogu gre za mešanico tradicije v moški modi z novimi idejami in smernicami. Oblačila iz kolekcije Modern Essentials, ki jih nosi v filmu, so izjemen primer njegovega brezčasnega stila.

"Ob snemanju oglaševalskih akcij H&M vedno zelo uživam. Dobro razumejo moj slog in moj smisel za humor. Odlično je bilo biti oblečen v tako šik oblačila iz kolekcije Modern Essentials, in se obenem zabavati," je povedal David Beckham.

To je najnovejša oglaševalska kampanja za kolekcijo Modern Essentials selected by David Beckham. Vsako sezono David izbere svoje najljubše kose iz moške kolekcije Modern Essentials pri H&M in tako oblikuje moško garderobo s preizkušenimi klasikami in novimi hiti, na katere se lahko moški zanesejo skozi celo sezono.

Za ogled spota iz kampanje kliknite tu
Za ogled oglasov iz kampanje kliknite tu
Za ogled galerije slik kliknite tu

____________________________________________________________________ _____

Podjetje H&M Hennes & Mauritz AB (publ) je bilo ustanovljeno leta 1947 na Švedskem, danes pa njegove delnice kotirajo na borzi Nasdaq Stockholm. Vodilo poslovanja H&M je ponudba kakovostne mode po najboljši ceni ob zagotavljanju trajnostnega delovanja. Poleg znamke H&M se skupina ponaša še z blagovnimi znamkami &Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki in Weekday, dodatno pa tudi z H&M Home. Skupaj s franšiznimi trgi je skupina H&M prisotna na 61 trgih s skupno 3800 trgovinami. Leta 2014 je prodaja skupine znašala 177 milijard švedskih kron, skupina pa je imela več kot 132.000 zaposlenih. Za več informacij obiščite spletno stran hm.com.

Ogled izvirnega sporočila je možen prek businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160129005904/en/

Kontakti

H&M
Marybeth Schmitt, 212-564-9922
Mediarelations.US@hm.com
ali
Paul Wilmot Communications
Nicolette Ficchi, 212-206-7447
NFicchi@paulwilmot.com

Vir: H&M