O-STA

Imprivata poziva bolnišnice, naj se znebijo pozivnikov

22.4.2016

Akcija na družbenih omrežjih #DitchPageBoy spodbuja uporabo komunikacijske tehnologije 21. stoletja, ki bo zmanjšala stres pri ponudnikih in izboljšala nego bolnikov

LEXINGTON, Mass.--(BUSINESS WIRE)-- Imprivata® (NYSE: IMPR), podjetje s področja informacijske varnosti v zdravstvu, je danes predstavilo akcijo na družabnih omrežjih #DitchPageBoy z namenom predstavitve tveganj, povezanih z zanašanjem na pozivnike pri komunikaciji znotraj bolnišnic. Prek serije hudomušnih posnetkov, v katerih nastopa Page Boy, živce parajoč, vsiljiv in neučinkovit asistent, ki povzroča kopico težav zdravstvenemu osebju in njihovim pacientom, se Imprivata norčuje iz absurdnega dejstva, da se zastareli pozivnik še uporablja v letu 2016.

Za ogled posnetkov #DitchPageBoy obiščite: https://www.imprivata.com/Meet-Page-Boy.

Več informacij o akciji lahko najdete tukaj: https://www.imprivata.com/Ditch-Page-Boy.

Obiščite Imprivato na omrežjih Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram in YouTube in delite posnetke o Page Boyju z oznako #DitchPageBoy.

"Zdravniki in medicinske sestre so še zadnje strokovno osebje na svetu, ki se dandanes pri svojem delu zanaša na pozivnike. Z začetkom digitalne komunikacije pred več kot desetletjem bi morali pozivniki tako kot faksi izginiti zlasti v okoljih, ki zahtevajo brezhibno komunikacijo v realnem času, kot so bolnišnice," je dejal Ed Gaudet, generalni direktor skupine Imprivata Cortext Products Group. "Število bolnišnic, kjer se še vedno uporabljajo pozivniki, je presenetljivo in iskreno rečeno je zastrašujoče, da bi bilo vaše življenje lahko odvisno od 50 let stare tehnologije in zastarele pisarniške programske opreme."

Nedavna študija inštituta Ponemon kaže, da ponudniki zaradi neučinkovite komunikacije prek pozivnikov povprečno porabijo 35 minut na izmeno za programe, kot so sprejemi, premestitve in koordinacija v nujnih primerih. Tako izgubljen čas letno povzroči približno 1.75 milijona dolarjev izgube v vsaki bolnišnici v ZDA in več kot 11 milijard dolarjev v celotnem sektorju. Imprivata Cortext, ki jo je KLAS razglasil za vodilnega ponudnika v kategoriji varnega sporočanja in jo je Ameriško bolnišnično združenje potrdilo za varno sporočanje, je prava varna komunikacijska platforma za zdravstvo, ki ponudnikom omogoča hitro in preprosto sporazumevanje prek mobilnih naprav, tabličnih računalnikov ali stacionarnih računalnikov, kar omogoča boljšo koordinacijo nege v skupinah in med več povezanimi lokacijami.

O podjetju Imprivata
Imprivata® (NYSE: IMPR), podjetje s področja informacijske varnosti v zdravstvu, nudi zdravstvenim organizacijam po svetu varnost in indentifikacijsko platformo, ki omogoča upravljanje dostopa, hiter dostop do podatkih o pacientih, varno komunikacijo in pozitivno identifikacijo pacientov. Imprivata omogoča ponudnikom nege varen in učinkovit dostop do podatkov o zdravstvenem stanju pacientov, njihovo sporočanje in prenos, ter tako naslavlja ključne izzive skladnosti in varnosti, medtem ko izboljšuje produktivnost in pacientovo izkušnjo.

Za več informacij prosimo obiščite www.imprivata.com.

Sporočilo za javnost si v izvirniku oglejte na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160422005075/en/

Kontakt

Imprivata
Kontakti za medije:
John Hallock, 617-615-7712
jhallock@imprivata.com
ali
Kerry Pillion, 781-761-1452
kpillion@imprivata.com
ali
kontakt za investitorje:
Jeff Bray, 781-761-1417
jbray@imprivata.com

Vir: Imprivata