O-STA

Globalni agenciji Team Detroit in Blue Hive pod novo blagovno znamko GTB

5. maj, 2016 19:01 UTC

DEARBORN, Michigan--(BUSINESS WIRE)-- WPP je danes sporočil preoblikovanje blagovnih znamk Team Detroit, Blue Hive in Retail First v enotno globalno identiteto, ki se sedaj imenuje GTB. Novo ime odraža enotno vizijo, inovativno usmerjenost in resnično globalni doseg agencije.

To pametno sporočilo vsebuje večpredstavnostne vsebine. Celotno sporočilo si lahko ogledate tukaj: http://www.businesswire.com/news/home/20160505006432/en/

Logo Global Team Blue

GTB, ki je kratica za Global Team Blue, posluje na šestih celinah in ima 49 izpostav. GTB, ki je integriran prek takorekoč vseh komunikacijskih disciplin in je največja agencijska ekipa družbe WPP, je tako v položaju, da svojo sodelovalno moč dvigne na novo raven kreativnosti in vpliva. Danes ima tako WPP 48 ekip za globalne stranke.

"Poslujemo kot enotna globalna entiteta, zato je smiselno ne le, da imamo isti cilj, ampak tudi ime, ki odraža cilj za naše ljudi in naše stranke," je dejala poslovna direktorica GTB Kim Brink. "Stranke si bolj kot kdajkoli prej želijo najboljše od najboljših talentov, ki jih lahko ponudi WPP. Ob tem, ko se naš poslovni model razvija v smeri vse večje povezanosti, je povezovanje teh številnih talentov izjava o poslanstvu, da dosežejo velike stvari. GTB je po srcu velika ekipa."

Ta globalna miselnost je ena od ključnih elementov moči tega vplivnega partnerstva. "Ker smo tako povezani na svetovni ravni, lahko ponudimo globalno razmišljanje, strategije in vire," je dejala Brinkova. "Gre za izjemno konkurenčno prednost."

Do preoblikovanja prihaja po oblikovanju agencijske vizije "nujnih sprememb". Brinkova je marketinške in komunikacijske strokovnjake GTB pozvala, naj sprejmejo kreativno, tehnološko in poslovno evolucijo. "Rojeni smo iz sprememb in naša sposobnost spreminjanja je ključna pri inoviranju za prihodnost naših strank," je dejala Brinkova.

Teamu Detroit še posebej ni tuje ustvarjalno preoblikovanje, potem ko se je leta 2007 nastal z združitvijo Detroitovih podružnic J. Walter Thompson, Ogilvy, Mindshare, Y&R in Wunderman. Agencija se je razvijala skupaj z odmevnimi prizadevanji mesta Detroit po urbani prenovi in je prispevala svoj delež k rasti malih podjetij prek pro bono aktivnosti in stikov s skupnostjo.

Poleg tega, da poudarja njegove globalne zmogljivosti in etos povezovanja, je "blue" (modra) poklon glavni stranki GTB, družbi Ford Motor Company, kot tudi nekonvencionalnega mišljenja. Tudi druge pomembne stranke, kot so Purina in Johnson Controls, je pritegnil sodelovalno učinkovit poslovni model.

Na ostalih globalnih trgih bodo sestavne ekipe agencije, ki so do sedaj delovale pod blagovno znamko Blue Hive, prav tako prevzele identiteto GTB. Hudson Rouge, ki je agencija za Fordovo luksuzno znamko Lincoln, pa bo ohranila svoje ime.

Čeprav je to obvestilo morda za koga nepričakovano, pri spremembi imena vsekakor ni šlo za potezo čez noč. "Potreben je bil čas in številne etape, da smo našli optimalno rešitev," je dejal globalni direktor za vsebine Toby Barlow. "Potrebovali smo ime, ki bi ustrezno predstavljalo našo blagovno znamko in bi se prijelo na naših trgih." Skupaj z novim imenom sta bila ustvarjena tudi nov logotip in obnovljena spletna stran, ki bosta na globalni ravni uvedena v prehodnem obdobju leta 2016.

O GTB

GTB s sedežem v mestu Dearborn v ameriški zvezni državi Michigan je bil ustanovljen leta 2007 in je vodilna oglaševalska in komunikacijska agencija. Agencija, ki je bila prej znana kot Team Detroit, Blue Hive, in Retail First, se je maja 2016 poenotila pod skupnim imenom GTB. GTB, ki je podjetje v okviru družbe WPP , ima 49 globalnih pisarn na šestih celinah. Njegove stranke so med drugim družbe Ford Motor Company, Johnson Controls, Ohio Art in Purina.

Za več informacij obiščite www.gtb.com.

Izvirna verzija tega sporočila je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160505006432/en/

Kontakti

Burson-Marsteller
Gary Koops, 917-225-6180
Gary.Koops@bm.com
ali
GTB
Craig Weingarten, 617-290-1631
craig.weingarten@teamdetroit.com

Vir: GTB

Multimedijske vsebine

Photo

Logo Global Team Blue