O-STA

Okrogla miza o oblikovanju in sporočilnosti mestnega plakata

Akademija za likovno umetnost in oblikovanje je v sodelovanju z družbo TAM-TAM priredila okroglo mizo, kjer so strokovnjaki s področja vloge, oblikovanja in sporočilnosti plakatov spregovorili o mestnih plakatih. Obiskovalci so si na dogodku lahko ogledali tudi mestne plakate vseh zmagovalcev družbeno-odgovornega natečaja Plaktivat.

ALUO uho so dogodki, ki jih za študente in širšo javnost prireja Akademija za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani, najbolje pa jih zaznava čutilo za sluh - uho. Tako so v sodelovanju z družbo TAM-TAM priredili zanimivo in poučno okroglo mizo z naslovom Oblikovanje in sporočilnost mestnega plakata.

Na okrogli mizi so gostovali strokovnjaki s področja oblikovanja plakatov, kreativni in art direktor ter član žirije Plaktivat Gsus Ajax (AJAX studio); grafični oblikovalec in ilustrator Nenad Cizl; direktor družbe TAM-TAM Tomaž Drozg; Radovan Jenko in prof. Ranko Novak, oblikovalca vidnih sporočil in profesorja na Oddelku za oblikovanje vizualnih komunikacij ljubljanske Akademije za likovno umetnost in oblikovanje; vodja oblikovanja in inovacij Matija Kocbek (Pristop); ter kreativni direktor in član žirije Plaktivat Drago Mlakar (Bruketa & Žinić OM). Na dogodku so predstavili TAM-TAMov Plaktivat, družbeno-odgovorni projekt, ki nekajkrat letno preko razpisa za oblikovanje mestnega plakata spodbuja k pozitivnim premikom v družbi.

Zbrani so si tako lahko ogledali tudi plakate vseh dosedanjih zmagovalcev natečaja, ki so nastali na teme: Beg možganov, Bodi gasilec, Nasilje med mladostniki, Spletna zasvojenost, Migranti in Svoboda govora. Nato so gostje spregovorili o sooblikovanju javnega prostora ter o glavni funkciji mestnega plakata. Gre predvsem za interakcijo z meščani in ostalimi obiskovalci, mestni plakati pa imajo izjemen pomen pri širjenju kulturnega dogajanja, vsebine, pri osveščanju, povezovanju družbe in ustvarjanju mestnega ambienta. Gostje okrogle mize so si z udeleženci ogledali tudi nekaj plakatov, prijavljenih del na Plaktivat, ter skupaj ugotavljali ustreznost, primernost, estetskost in predvsem sporočilnost posameznega mestnega plakata.