O-STA

Daymon Worldwide objavil raziskavo "Naslednji svet: Kako bodo milenijci oblikovali maloprodajo"

PORTO SALVO, Portugalska - (BUSINESS WIRE) - Vodilno svetovno podjetje za maloprodajo in pionir na področju lastnih znamk Daymon Worldwide je danes izdalo globalno raziskavo trga milenijcev "Naslednji svet: Kako bodo milenijci oblikovali maloprodajo". Študija raziskuje različice te generacije in njene vrednote, da bi lažje razumeli, kako bodo milenijci oblikovali prihodnost maloprodaje. Svetovna raziskava je potekala aprila 2016 in je vključila več kot 7000 milenijcev in pripadnikov generacije X na petih kontinentih in v 14 državah po svetu.

Pričujoče pametno sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo si lahko ogledate na naslovu: http://www.businesswire.com/news/home/20160620005184/en/

"Do leta 2030 bo v Združenih državah Amerike več milenijcev kot katerekoli druge generacije, vključno s t.i. generacijo 'baby boom'," je pojasnil podpredsednik Daymon Worldwide Vasco Brinca. "Še nikoli nismo imeli takšne generacije, predvsem zato, ker so odrasli v ekonomski negotovosti, visoki brezposelnosti, hkrati pa so digitalno neprestano priključeni. Izjemno pomembno je, da danes preučimo to generacijo in njihovo kulturo, da bi odkrili, kakšen vpliv bo imela na prihodnost sveta."

Raziskava milenijcev podjetja Daymon Worldwide milenijce ocenjuje na treh glavnih področjih: stališča in prepričanja, nakupovalni cilji in potrošniško vedenje ter dojemanje znamk in lastnih znamk.

Ugotovitve o vplivu

Nakupovalni cilji in potrošniško vedenje

Rezultati raziskave so pokazali, da so milenijci nestrukturirani nakupovalci, ki pogosto nakupujejo dlje časa. Ko milenijci nakupujejo hrano, kupujejo v skladu s trenutnimi potrebami, medtem ko pripadniki generacije X kupujejo za nekaj dni vnaprej.

Dojemanje znamk in lastnih znamk

Milenijci niso tako zvesti znamkam in se zanje ne zmenijo toliko kot generacija X. Devetindvajset odstotkov milenijcev in 35 odstotkov pripadnikov generacije X je dejalo, da "običajno kupujejo isto znamko, a občasno poskusijo tudi druge". Ob tem je 26 odstotkov milenijcev dejalo, da "kupijo tisto znamko, ki jim v določenem trenutku paše".

Raziskava je razkrila tudi pomenljive podatke o stališčih in prepričanjih milenijcev, o njihovih spletnih navadah, o starševskih in družinskih trendih, o usklajevanju življenja in dela ter o navadah glede zdravja in dobrega počutja.

Če želite o raziskavi "Naslednji svet: Kako bodo milenijci oblikovali maloprodajo" izvedeti več, obiščite: http://www.thenextworldinretail.com.

O podjetju Daymon Worldwide:

Daymon Worldwide zagotavlja strokovne svetovne maloprodajne strategije, ki polnijo blagajne. Smo vodilni v svetu pri postavljanju uspešnih lastnih znamk in zagotavljanju izkustvenih storitev potrošniškega marketinga in storitev v trgovinah. Za več informacij prosimo obiščite www.daymon.com.

Sporočilo za javnost v izvirniku je dosegljiva na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160620005184/en/

Kontakti

Za Daymon Worldwide
Emily Roy, 212-279-3115 x232
eroy@prosek.com

Vir: Daymon Worldwide