O-STA

IPG Mediabrands predstavil seznam "D100"

GOOGLE, AMAZON IN SAMSUNG NA VRHU SEZNAMA NAJBOLJ DINAMIČNIH ZNAMK NA SVETU

  • Obstoječe metode za merjenje moči znamk so v novem svetu zastarele
  • IPG Mediabrands je v partnerstvu s poslovno šolo The Wharton School Univerze v Pensilvaniji ustvaril novo metodo za merjenje znamk, imenovano "dinamična ocena"
  • Znamke z višjo dinamično oceno imajo večjo rast prihodkov v primerjavi z znamkami z nižjo dinamično oceno
  • Dinamično oceno sestavljajo 4 komponente: spretnost, odzivnost, inovativnost in družabnost
  • Na seznam D100 je uvrščenih 100 znamk z vsega sveta z najboljšimi dinamičnimi ocenami

CANNES, Francija--(BUSINESS WIRE)-- IPG Mediabrands, medijska veja skupine Interpublic Group (NYSE:IPG), je v partnerstvu z Jonahom Bergerjem, izrednim profesorjem poslovne šole The Wharton School Univerze v Pensilvaniji in avtorjem New York Timesove uspešnice Contagious: Why Things Catch On, prvič predstavil seznam D100, ki razvršča 100 najbolj dinamičnih podjetij na svetu po novih svetovnih merilih.

Pametno sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Sporočilo si lahko v celoti ogledate tukaj:

http://www.businesswire.com/news/home/20160620005848/en/

Da bi sestavili D100, je bila izvedena raziskava med več kot 10.000 potrošniki petih velikih trgov v štirih svetovnih regijah, vključno z ZDA, Veliko Britanijo, Nemčijo, Kitajsko in Indijo. Potrošniki so odgovarjali na vprašanja tako o svetovnih znamkah kot o znamkah, ki so prisotne samo na določenem trgu; skupno je šlo za več kot 1.200 znamk. Za globalne znamke so štele velike multinacionalne korporacije, ki so vsaj delno prisotne na več ključnih trgih (npr. Coca-Cola, Nike in BMW). Znamke z določenih trgov so manjše znamke, ki so lahko prisotne samo na enem trgu (npr. Royal Mail - v Veliki Britaniji ali Hajmola - v Indiji).

Seznam desetih najbolj dinamičnih znamk na svetu:

  1. Google
  2. Amazon
  3. Samsung
  4. Nike
  5. Intel
  6. NASA
  7. BMW
  8. Mercedes-Benz
  9. Audi
  10. Lenovo

"D100 in podatki, ki smo jih zbrali, da bi ugotovili, katere so najbolj dinamične znamke na svetu, so neverjetni. Dinamična ocena in nova svetovna merila za znamke, ki smo jih postavili, omogočajo IPG Mediabrandsu, da pomaga znamkam, da te postanejo resnično dinamične in gredo v korak s potrošniki," je dejal Henry Tajer, globalni izvršni direktor IPG Mediabrands.

Dinamična ocena je sestavljena iz štirih ključnih komponent, s pomočjo katerih se računa in določa dinamičnost znamke, za razliko od tradicionalnih meril "starega sveta", kot sta prepoznavnost in vrednost znamke.

Z D100 se uspeh znamke meri po novih svetovnih merilih, in sicer:

  • SPRETNOST: do katere mere se znamke prilagajajo spreminjajočim se razmeram na trgu.
  • ODZIVNOST: do katere mere znamka prisluhne potrebam in odzivom potrošnikov in se naje odziva.
  • INOVATIVNOST: do katere mere znamke izkoriščajo nove tehnologije in ustvarjajo inovativne izdelke in usluge
  • DRUŽABNOST: kako veliko in aktivno publiko ima znamka na družbenih omrežjih

Podatki o prvih treh komponentah (spretnost, odzivnost in inovativnost) so bili zbrani na podlagi mnenj potrošnikov, podatki o četrti komponenti, družabnosti, pa so bili zbrani prek družbenih omrežij Facebook, Twitter in Weibo. Vsaka komponenta je bila najprej standardizirana, nato pa je na podlagi vseh podatkov sestavljena skupna dinamična ocena znamke.

Jonah Berger, izredni profesor trženja na Univerzi v Pensilvaniji je dejal: "V partnerstvu z IPG Mediabrands smo uporabili neizprosno in celovito metodologijo, ki kaže, katere znamke bodo gonilo prihodnosti. Konec koncev ne gre le za to, da si pomemben danes, gre za to, da vplivaš na spremembe v prihodnosti."

V svojem bistvu raziskava kaže, da se je svet korenito spremenil. Včasih je veljalo, da imajo največje in najstarejše znamke zagotovljen uspeh. Današnji hitri, družbeno povezani trg pa ni samo čisto novi svet, ampak je tudi svet čisto novih znamk, v katerem zgoraj omenjena štiri merila veljajo za oporo vitalnosti znamke in njeni neprekinjeni rasti.

Skozi celotno lestvico D100 je videti jasno in pozitivno povezavo med dinamično oceno in uspešnostjo podjetja. Dinamične znamke, torej znamke, katerih ocena je eno standardno deviacijo nad povprečjem v dinamičnosti, so imele rast prihodkov v zadnjem četrtletju leta 2015 za 2.7% višjo kot leta 2014. Čeprav se ta odstotek kot tak ne zdi visok, je povprečna rast prihodkov vseh znamk na splošno le 4.4%. Povezava med dinamičnostjo in rastjo prihodkov ostaja tudi, ko pogledamo bolj tradicionalna merila znamk, kot je prepoznavnost in velikost znamke. To nakazuje, da dinamičnost znamke žene prihodnje delovanje bolje in prek tradicionalnih meril znamk. Na povezavo med dinamičnostjo in rast prihodkov vpliva zlasti komponenta spretnost, nekoliko pa tudi družabnost. Spretna podjetja imajo tudi višjo tržno vrednost.

Mat Baxter, globalni strateški in kreativni direktor, je dejal: "Gre za zelo pomembno študijo, saj jasno prikazuje nujno potrebo po tem, da se znamke premaknejo od zastarelih meril za znamke in sprejmejo dinamično oceno - za katero se je izkazalo, da je tesno povezana s prihodnjo rastjo prihodkov in razvojem podjetja."

Prva nagrada D100 je bila podeljena Googlu, najbolj dinamičnemu podjetju na svetu, in je šla v roke Ericu Schmidtu, izvršnemu direktorju podjetja Alphabet Inc. (Googlovega novoustanovljenega krovnega podjetja) na 63. mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions v Cannesu v Franciji .

Za dodatne informacije o uvrstitvah posameznih znamk oz. dostop do celotnega seznama, prosimo, obiščite www.thed100.com.

###

O IPG Medibrands

Podjetje IPG Mediabrands je skupina Interpublic Group (NYSE: IPG) ustanovila leta 2007, da bi upravljalo z vsemi globalnimi medijskimi podjetji v skupini. Danes upravljamo s tržnimi investicijami naših strank, vrednimi več kot 37 milijard ameriških dolarjev, zaposlujemo pa več kot 8,500 strokovnjakov za tržno komunikacijo v več kot 130 državah.

IPG Mediabrands je nova globalna agencijska skupina, katere jedro je dinamično trženje. Naša hitrost, spretnost in podatkovno znanje zagotavljajo, da bomo še naprej ustvarjali rast za mnoge izmed največjih znamk na svetu. Mreža agencij IPG Mediabrands vključuje UM, Initiative, BPN in Orion Holdings kot tudi specializirane poslovne enote kot so Magna Global, Cadreon, Ansible, Society, Reprise, Rapport in IPG Media Lab.

IPG Mediabrands. Dinamični po defaultu.

Sporočilo za javnost v izvirniku je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160620005848/en/

Kontakt:

IPG Mediabrands
Dan Friedman, +1-212-883-4780
Dan.Friedman@mbww.com

Vir: IPG Mediabrands