Pivovarne skupaj z vladami, nevladnimi organizacijami, zaposlenimi in trgovskimi podjetji po vsem svetu za odgovorno pitje piva
Svetovni dan odgovornega pitja piva za še več promocije odgovornega pitja v 76 državah
AMSTERDAM, BRUSELJ & KOPENHAGEN, Danska--(BUSINESS WIRE)-- Pivovarne, vlade, nevladne organizacije in trgovska podjetja v 76 državah po svetu bodo 16. septembra postali partnerji pri obeleževanju svetovnega dneva odgovornega pitja piva (Global Beer Responsibility Day - GBRD), globalne kampanje za promocijo odgovornega pitja piva.
Pobudo za projekt so dali Anheuser-Busch InBev, Carlsberg in HEINEKEN skupaj z lokalnimi pivovarnami in združenji pivovarjev, svetovni dan odgovornega pitja piva 2016 pa bo gradil na uspehu in napredku prvega leta, tako da bo v projekt, namenjen zmanjšanju škodljivih vplivov pitja alkohola, vključenih na deset tisoče zaposlenih v pivovarnah, več kot sto vladnih in nevladnih organizacij ter pol milijona trgovinskih partnerjev. Poleg tega bodo pivovarne, trgovine in njihovi partnerji v projekt skušali neposredno vključiti več kot 700.000 potrošnikov in motivacijska sporočila o odgovornem pitju razširiti med več kot 200.000.000 potrošnikov.
Sodelovanje, ki vključuje dejavnosti za boj proti vožnji pod vplivom alkohola in popivanju mladoletnikov in izobraževanje točajev in natakarjev ter potrošnikov, pomaga pri doseganju cilja Združenih Narodov za trajnostni razvoj o naslavljanju in preprečevanju škodljive uporabe alkohola.
"Pivovarji nismo zavezani le varjenju kakovostnega piva ampak tudi zagotavljanju, da se to pivo uživa na odgovoren način. Veseli smo, da smo se letos zopet združili kot industrija, da bi še več naredili za zmanjšanje škodljive uporabe alkohola," je povedal Carlos Brito, glavni izvršni direktor podjetja Anheuser-Busch InBev.
"Svetovni dan odgovornega pitja piva nam omogoča, da vsi skupaj poudarimo, kako pomembno je odgovorno pitje, hkrati pa dopolnjuje dejavnosti, ki jih s partnerji izvajamo vse leto, da bi spodbujali zmernost in zmanjšali škodljivo pitje. Veseli smo, da se naši pobudi pridružuje vse več držav in partnerjev, saj se lahko s tem pomembnim družbenim vprašanjem spoprijemamo le skupaj," je dejal Cees 't Hart, glavni izvršni direktor podjetja Carlsberg.
Eno izmed mnogih prizadevanj po vsem svetu je partnerstvo med podjetjema Anheuser-Busch InBev in HEINEKEN in drugimi lokalnimi pivovarji iz mehiške zbornice pivovarjev ter občinskimi in državnimi oblastmi iz 32 zveznih enot, ki pošiljajo enotno sporočilo o odgovornem pitju prodajalnam in potrošnikom po vsej Mehiki. V Rusiji Carlsberg in več kot 2.000 zaposlenih v podjetjih, ki so člani Ruske unije piva - kot so AB InBev, EFES in HEINEKEN - promovirajo odgovorno prodajo pri trgovskih podjetjih po vsej državi.
"Odnos do odgovornega pitja se spreminja. Opažamo, da milenijci vse bolj sprejemajo zmerno pitje, saj tako dobijo več iz same izkušnje. To je priložnost, ki jo mora industrija unovčiti skupaj. S promocijo odgovornih odločitev v oglaševanju in še več izobraževanimi programi za deležnike lahko pozitivno vplivamo na vedenje," je dejal Jean-François van Boxmeer, glavni izvršni direktor podjetja HEINEKEN.
"Svetovni dan odgovornega pitja piva uteleša idejo, da smo skupaj močnejši," je dejal Simon Spillane, predsednik Svetovne zveze pivovarjev. "Združeni v lokalne zveze pivovarjev po vsem svetu veliki in mali pivovarji sodelujejo z nevladnimi organizacijami in vladnimi partnerji ter podpirajo in predstavljajo inovativne, učinkovite kampanje, ki spodbujajo odgovorno uživanje piva in podpirajo boj proti zlorabi alkohola."
Za več informacij o tem, kako pivovarne pomagajo spodbujati zmerno uživanje alkohola in zmanjšujejo škodljivo uporabo alkohola, obiščite spletno stran Svetovne zveze pivovarjev (Worldwide Brewing Alliance): http://gsri.worldwidebrewingalliance.org/php/home.php
O svetovnem dnevu odgovornega pitja piva
Svetovni dan odgovornega pitja piva je vsakoletna pobuda pivovarske industrije, ki združuje velike in male pivovarje ter združenja pivovarjev v poudarjanju in krepitvi prizadevanj za odgovornost, ki jih izvajajo in podpirajo pivovarne v sodelovanju z veletrgovci in podjetji za maloprodajo, vladami in organi pregona, nevladnimi organizacijami in drugimi. Pobudo za svetovni dan odgovornega pitja piva so leta 2015 dale pivovarne Anheuser-Busch InBev, Carlsberg in HEINEKEN ter tako omogočile pivovarnam, da v sodelovanju z mnogimi lokalnimi partnerji in deležniki oblikujejo in predstavijo niz novih in obstoječih programov, katerih namen je zmanjšati škodljivo uporabo alkohola, vključno z vožnjo pod vplivom alkohola in popivanje med mladoletniki. Pobuda med drugim vključuje tudi izobraževanja za ponudnike in prodajalce, programe preverjanja dokumentov in izobraževanje potrošnikov.
Izvirno sporočilo za javnost si lahko ogledate na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160915005157/en/
Kontakti:
Anheuser-Busch InBev:
Jessica Adkins, +1-212-573-9288
Jessica.adkins@ab-inbev.com
ali
Carlsberg:
Wouter de Groot, +45 3327 2144
Wouter.JoostdeGroot@carlsberg.com
ali
HEINEKEN:
Holly Bostock, +31 (0)20 5239228
holly.bostock@heineken.com
Vir: Global Beer Responsibility Day