O-STA

Žirijo 7. Plaktivata sestavljajo izbrani strokovnjaki

7. natečaj za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat je že v polnem zamahu. Tokrat je TAM-TAM v sodelovanju z Umanotero, Slovensko fundacijo za trajnostni razvoj, v središče postavil vprašanje o alternativnem potrošništvu. Dela že prihajajo, zdaj pa je znano tudi, kdo jih bo ocenjeval.

Žiriji bo predsedoval Gal Erbežnik

Tokratno žirijo sestavlja 7 članov, na čelu s predsednikom Galom Erbežnikom iz Zavoda za misli in besede. Pridružili se mu bodo marketinški strokovnjaki Ana Ivandić (Edition Digital), Matija Kocbek (Pristop), Tine Lugarič (LUNA \ TBWA) in Miha Bevc (bPCS). S strani partnerja tokratnega natečaja, Umanotere, bo v žiriji Gaja Brecelj, iz TAM-TAMa pa pobudnik natečaja za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat, Tomaž Drozg. Vidni podpornik in soustvarjalec natečaja je tudi Mitja Petrovič.

Kriteriji ocenjevanja

Žirija se bo pri ocenjevanju posvetila predvsem izvirnosti, inovativnosti, komunikacijski jasnosti in pozitivnosti sporočila ter upoštevanju specifike TAM-TAM plakatnih mest, seveda pa bo potrebna tudi tehnična ustreznost.

Zmagovalno delo na 500 TAM-TAM plakatnih mestih po Sloveniji

Zmagovalni plakat bo natisnjen in javno objavljen na 500 TAM-TAM plakatnih mestih po Sloveniji, prijavljen bo v tekmovalne dele festivalov Slovenski oglaševalski festival SOF in Bienale vidnih sporočil Slovenije. Zmagovalec bo prejel Plaktivatov MEGAFON in zmagovalno plaketo, vsi prijavitelji pa bodo prejeli plaketo o sodelovanju, ki jo podeli organizator Plaktivata, družba TAM-TAM.

Kandidati lahko svoja dela prijavijo do 24. novembra 2016: www.tam-tam.si/slo/plaktivat.

Plaktivat

Tokratni, 7. natečaj Plaktivat v središče postavlja odgovorno potrošništvo in alternativne načine oskrbe. Prekomerno potrošništvo je postalo naš življenjski slog, materialne dobrine naš statusni simbol. Le redko se vprašamo, kje in kako so bile stvari proizvedene, najpogosteje pa kupujemo brezglavo in neetično. V TAM-TAMu z natečajem Plaktivat spodbujajo pozitivne premike v naših glavah in hkrati opozarjajo na poseben kontekst, učinkovitost ter družbeno vlogo in odgovornost, ki jo lahko zavzema mestni plakat kot izjemno razširjen in hkrati najstarejši medijski format z velikim vplivom na javno mnenje.