O-STA

Novo vodstvo Podravke v Sloveniji

Prehrambena industrija Podravka je eden od petih največjih proizvajalcev prehrambenih izdelkov v Srednji in Vzhodni Evropi, s svojimi izdelki pa je prisotna na vseh naseljenih kontinentih sveta. V Sloveniji sta Podravka d.o.o. in Sana d.o.o. hčerinski podjetji Prehrambene industrije Podravka. Novo vodstvo Podravke d.o.o., novi direktor Miroslav Bučanac, nadaljuje uspešno začrtano pot in vnaša poslovno svežino, usmerjeno v prihodnost.

PREHRAMBENA INDUSTRIJA PODRAVKA

S petdesetletno tradicijo in 7000 zaposlenimi je prehrambena industrija Podravka iz Koprivnice največji in najbolj znan proizvajalec prehrambenih izdelkov ter drugi največji proizvajalec zdravil na Hrvaškem.

Z Vegeto, najbolj znano Podravkino blagovno znamko, ki je postala sinonim za dodatek jedem, bogatijo okus jedem v 40 državah po svetu. Novost je Vegeta Twist z novimi kombinacijami zelenjave in začimb za pripravo različnih vrst jedi. »Pika na i« vsaki kulinarični kreaciji pa je Vegeta za posipanje, ki ne zahteva dodatnega kuhanja in je uporabna takoj. V široki paleti Podravkinih izdelkov so poleg Vegete tudi Podravka juhe, Fant, Fini Mini instant juhe, Talianetta – blagovna znamka polgotovih jedi na osnovi riža in testenin, otroška hrana Lino, kjer je novost Lino Cappuccino napitek za otroke in izdelki na osnovi žitaric Munchy Meals, sladki program Dolcela, konzervirano sadje in zelenjava, Podravka čaj, program pijač z gazirano mineralno vodo Studenac, naravno izvirsko vodo Studena, mesni izdelki ...

Skupina Podravka je leta 2000 svoj dobiček povečala za skoraj štirikrat, kar 43 odstotkov prihodka od prodaje pa je ustvarila na tujih trgih. Prodaja se je v primerjavi z letom prej zvišala za 4 odstotke, na tujih trgih za 6, od tega v Sloveniji za 8 odstotkov. Lansko leto je Podravka prodrla na trge v Romuniji, Turčiji, Grčiji in v ZR Jugoslaviji. Odprla je proizvodnjo v novi tovarni Vegete v Koprivnici in v Tovarni juh, Vegete in izdelkov v prahu v prostocarinski coni na Poljskem.

Tudi lansko leto je veliko pozornosti namenila racionalizaciji poslovanja, ki je ključni pogoj za dolgoročno ohranitev Podravkine konkurenčnosti. Nadaljevala je s povezovanjem tujih podružnic z matično družbo in s projektom integriranega sistema za upravljanje s kakovostjo, kjer je v teku pridobitev standarda ISO 9001:2000 in HACCP.

Kontunuirano delo na razvoju lastne distribucije, spremljanje trendov v prehrani, stalne inovacije ter premišljena promocija že vrsto let omogočajo Podravki prisotnost na evropskih trgih, zaradi visoke kakovosti svojih izdelkov pa je dobro znana tudi slovenskemu potrošniku.

PODRAVKA V SLOVENIJI

V Sloveniji sta Podravka d.o.o. in Sana d.o.o. hčerinski podjetji Prehrambene industrije Podravka. Novo vodstvo Podravke d.o.o., novi direktor Miroslav Bučanac, nadaljuje uspešno začrtano pot in vnaša poslovno svežino, usmerjeno v prihodnost.

V Sloveniji je Podravka prisotna že od leta 1974, sprva preko predstavništva v Ljubljani, od osamosvojitve pa kot trgovsko podjetje Podravka d.o.o., podjetje hčerka Prehrambene industrije Podravka. Podravka d.o.o. se ukvarja z veleprodajo, distribucijo, uvozom in izvozom. Njen glavni cilj je razvijanje kvalitetnih partnerskih odnosov in ustvarjanje zadovoljstva poslovnih partnerjev in končnih potrošnikov. Kot distributer ponuja Podravkine izdelke vsem trgovskim podjetjem za veleprodajo in maloprodajo prehrambenih izdelkov v Sloveniji. Z razvejano potniško mrežo pokriva vsa maloprodajna mesta in skrbi za pravilno postavitev svojih izdelkov, promocijo in aktivnosti na prodajnih mestih.

Skupni letni promet Podravke d.o.o. znaša preko 50 mio DEM. Velik del tega je izvoz – embalaža, surovine in rezervni deli, ki jih za potrebe Prehrambene industrije Podravka Podravka d.o.o. kupuje pri slovenskih dobaviteljih kot so: Saturnus, Petovia Avto, Mlinotest, Intes, Etol, Valkarton, Era Agrina ….

V Sloveniji Podravka zaposluje približno 150 ljudi v dveh podjetjih. Ob Podravki d.o.o je v Hočah pri Mariboru tudi hčerinsko podjetje Prehrambene industrije Podravka – Sana d.o.o., ki proizvaja sladke praškaste izdelke in napolitanke Podravka pod novo blagovno znamko »s sladkim navdihom fantazije« - Dolcela®. Izdelki so namenjeni slovenskemu trgu, večino proizvodnje – 70 % – pa izvozijo predvsem na Hrvaško, v BIH, Makedonijo in tudi na Švedsko, v Avstralijo in ZDA.

Do konca leta bodo v Podravki d.o.o. v celoti prenovili vozni park in omogočili svojim delavcem boljše delovne razmere in večjo prepoznavnost na terenu. V začetku leta 2002 bodo uvedli informacijski sistem SAP, s katerim se bodo povezali z matičnim podjetjem v eno informacijsko celoto. Podravka bo še močneje prisotna na slovenskem trgu in načrtuje večja marketinška vlaganja.

Kratek življenjepis direktorja Podravke d.o.o., Ljubljana

Gospod Miroslav Bučanac je rojen leta 1969 v Zagrebu. Diplomiral je leta 1994 na Ekonomski fakulteti Sveučilišta (Univerze) v Zagrebu.

Po končanem študiju je pet let delal na področju prodaje in distribucije na hrvaškem trgu z znanimi blagovnimi znamkami, kot so Nestle, Master Foods, Kellog's, Haribo, Balsen, Johnson & Johnson, Johnson Wax in drugimi.

1. marca 1999 se je zaposlil v Prehrambeni industriji Podravka in delal kot direktor regionalnih trgov za Hrvaško.

21. maja 2001 je imenovan na mesto direktorja podjetja v Sloveniji, Podravka d.o.o., Ljubljana.