O-STA

Med finalisti "Digital Sports Innovation Challenge 2016" 2 ekipi z ljubljanske Fakultete za elektrotehniko

Konec novembra se je zaključilo tekmovanje "Digital Sports Innovation Challenge 2016," ki ga je v sodelovanju s Fakulteto za elektrotehniko Univerze v Ljubljani organiziralo globalno podjetje Sportradar. Šlo je za študentsko tekmovanje za inovacije s področja obdelave podatkov, med tremi finalisti pa sta bili kar 2 ekipi z ljubljanske Fakultete za elektrotehniko - SportThinking in Sport Miners.

Fokus na navijačih

Vse tri finalne ekipe so razvijale produkte, ki jih poganjajo športni podatki in vse tri so se osredotočile na navijače. Ukvarjali so se s tem, kako predrugačiti oz. izboljšati izkušnjo navijača ob spremljanju športnih dogodkov - tako v živo, pred TV zaslonom, kot preko interneta ali pa na stadionu. Spraševali so se, kako lahko športni podatki pomagajo pri izboljšanju navijaške izkušnje.

Povezava s športom kjerkoli in kadarkoli

SportThinking je tako razvijal idejo za aplikacijo, ki je namenjena športnim navdušencem različnih starosti, medtem, ko so zdoma. Priložnost so torej videli v aktivaciji športnih navdušencev, in sicer tako, da so povezani s svojim najljubšim športom kjerkoli in kadarkoli - doma, na poslovni poti ali na počitnicah. "Tekmovanje je bila odlična izkušnja. Razmišljali smo, kako ustvariti nove načine za spremljanje športa in kako šport še bolj približati uporabniku. Imeli smo več srečanj s Sportradarjevimi mentorji, ki so nas usmerjali pri razvoju aplikacije, pri oblikovanju poslovnega modela in nam svetovali, kako aplikacijo narediti zanimivo za nove uporabnike in hkrati obdržati obstoječe. Poučno je bilo delati z ljudmi, ki vedo kaj počnejo in ki znajo svoje poslovno znanje in izkušnje deliti z drugimi," je izkušnjo opisal Nejc Povšič iz ekipe SportThinking. "Nisem zgolj dopolnil svojega znanja programiranja in mu dodal še nekaj "vrstic" izkušenj, pač pa sem se pobližje spoznal tudi z ostalimi procesi, ki se odvijajo v sklopu razvoja neke programske rešitve. Kako ustvariti storitev smiselno in zanimivo za uporabnika, kako jo opredeliti z vidika porabe sredstev in monetizacije ter na koncu celotno zgodbo predstaviti potencialnim vlagateljem," pa dodaja še en član ekipe, Luka Bezovšek.

Doživetje s stadiona v domači dnevni sobi

Druga ekipa z ljubljanske fakultete za Elektrotehniko, Sport Miners, pa je prišla na dan z idejo, da bi doživetje s stadiona prenesli v posameznikovo dnevno sobo in tako navijačem omogočili, da z drugimi delijo navijaške trenutke medtem, ko uživajo prenos tekme iz domačega naslanjača. Tudi zanje je bilo sodelovanje na tekmovanju odlična izkušnja: "Kot ekipa smo se zabavali, se soočali z izzivi in jih s pomočjo Sportradarjevih mentorjev sproti reševali. Največji izziv je bil kako najti in predlagati ustrezne tehnične rešitve za našo idejo, pa tudi kako idejo pripeljati do končnega uporabnika, športnega navdušenca. Potreben je bil tudi razmislek o poslovnem modelu ter o tem kdo je zares končni uporabnik ter kako mu prodati izdelek, ki smo ga razvijali," zaključuje Goran Andonovski.