O-STA

P&G je izdal prvo Poročilo o družbeni odgovornosti doslej

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Družba Procter & Gamble (NYSE:PG) je danes izdala svoje prvo poročilo o družbeni odgovornosti, v katerem opisuje napredek pri zmanjševanju okoljskega odtisa, izboljševanje socialnih pogojev za ljudi v stiski, promoviranje raznolikosti in vključevanja ter krepitev vloge žensk znotraj in zunaj družbe. P&G letno objavlja poročila o trajnostni odgovornosti vse od leta 1999, to leto pa ga je posodobil z bolj temeljitim pregledom vsega dobrega, kar počne družba.

"Smo in želimo biti poznani kot družba, s katero se upravlja odgovorno in etično, družba, ki je v poslu odprta in transparentna, družba, ki podpira dobre cilje in skrbi za okolje, ter kot družba, ki zagotavlja prijeten prostor za delo, kjer se z našimi zaposlenimi ravna dobro in imajo priložnost, da postanejo vse, kar so lahko," je dejal David Taylor, predsednik uprave, predsednik in glavni izvršni direktor P&G.

Glavna sporočila Poročila o družbeni odgovornosti P&G za leto 2016 so:

- Okoljska odgovornost: Napredek pri podnebnih vprašanjih, zmanjšani porabi vode in ustvarjanju odpadkov, med drugim smo dosegli cilj P&G glede zmanjšanja porabe energije za 20% od leta 2010. Zagon Tide purclean™, prvega detergenta na biološki osnovi (65% na biološki osnovi) s čistilno močjo Tide in certifikatom FSC® vseh proizvodov Charmin, ki zagotavlja izvor iz odgovorno upravljanih gozdov.

- Vpliv na skupnost: V sklopu programa P&G Varna pitna voda za otroke smo zagotovili že 10 milijard litrov čiste pitne vode. Družba je sodelovala pri pomoči pri 25 naravnih nesrečah po svetu in praznuje 20 let zagotavljanja izobrazbe in priložnosti za otroke na Kitajskem v sklopu projekta Hope.

- Raznolikost in vključevanje: Našo raznolikost smo izkoristili za spreminjanje vpogledov v aktivnost in sproščanje moči naših ekip za inovacije in zmage. Standarde za ženske v P&G smo zvišali z zavezo, da bomo dosegli ravnotežje med spoloma na vseh ravneh družbe. S kampanjami, kot je 'Change Destiny' SK-II, smo dali prostor stvarem, ki zadevajo družbo. Znotraj in zunaj naših zidov smo stopili skupaj z našimi delavci in kupci z afriškimi koreninami s pobudami, kot je My Black is Beautiful, in proizvodi, kot je Pantene Gold Series.

- Enakost med spoloma: Ustvarjanje boljšega sveta z naslavljanjem predsodkov o spolih v oglaševanju s kampanjami, kot sta Alwaysova Like a Girl in Arielova Share the Load. Premagovanje preprek zaradi predsodkov o spolih pri priložnostih v izobraževanju in poslu s programi, kot je 'Shiksha' v Indiji. Krepitev naše zaveze o enaki zastopanosti v P&G.

Poročilo o družbeni odgovornosti si lahko ogledate TUKAJ.

O družbi Procter & Gamble

P&G skrbi za kupce po vsem svetu z enim najmočnejših portfeljev zanesljivih, kakovostnih in vodilnih znamk, kot so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Skupnost P&G deluje v okoli 70 državah po svetu. Za najnovejše vesti in informacije o P&G in znamkah družbe, prosimo, obiščite http://ww.pg.com.

Izvorna različica sporočila je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161215005685/en/

Kontakti

Procter & Gamble
Damon Jones
513-983-0190
jones.dd@pg.com

Vir: The Procter & Gamble Company