O-STA

Družbeno odgovorni mestni plakat slavil na Slovenskem oglaševalskem festivalu

Ljubljana, 11. april 2017 - Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu je žirijo prepričal tudi Potrošniški labirint, zmagovalec 7. natečaja Plaktivat za mestni plakat na temo družbene odgovornosti. Do konca tedna je odprt novi natečaj, na katerem bodo plakati spodbujali Slovenijo k gibanju in jo navduševali za tek in hojo v naravi.

Natečaj Plaktivat opozarja na družbeno pomembne tematike in poziva kreativne ume k oblikovanju plakatov, ki spodbujajo razmislek in aktivacijo. Na Slovenskem oglaševalskem festivalu je slavil že prvi z naslovom Beg možganov, letos pa je Zlato priznanje prejel mestni plakat na temo alternative potrošništvu, ki prikazuje ujetost v zapleten labirint potrošništva in trud, ki ga moramo vložiti, da spoznamo alternativo in najdemo izhod.

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu je žirijo prepričal tudi Potrošniški labirint, zmagovalec 7. natečaja Plaktivat za mestni plakat na temo družbene odgovornosti.

Nalu Klemnu, absolventu Akademije za likovno umetnost in oblikovanje, je ob zmagi na 7. Plaktivatu čestital tudi profesor Radovan Jenko, ki pravi, da so dobro oblikovanje in nagrade študentov hkrati tudi priznanje Akademiji: "Mladim na začetku profesionalne poti nagrade ogromno pomenijo. Pomenijo jim vzpodbudo, pa tudi obveznost, da se v prihodnje še bolj potrudijo. Ne smemo pa pozabiti, da jim nagrade lahko pomenijo tudi osnovno preživetje, saj so pomembne za pridobitev statusa." Prijavo priporoča vsakemu oblikovalcu, predvsem pa mladim: "Gre za neke vrste preverjanje samega sebe, tudi če ne zmagaš, je udeležba osebno koristna." Dodaja, da so vse tematike, ki aktivirajo družbo, dober izziv, še posebej, če so časovno aktualne.


14. aprila 2017 se zapirajo prijave na aktualni natečaj z naslovom Poženi se v tek.

14. aprila 2017 se zapirajo prijave na aktualni natečaj z naslovom Poženi se v tek, ki bo pozival Slovence, da prestopijo domači prag in izkoristijo prednosti, ki jih za hojo in tek v naravi ponuja pokrajina. Življenjski stil sodobne družbe, ki ga spodbuja predvsem razvoj tehnologije, namreč ne vključuje veliko gibanja in ima pogosto negativne posledice na počutje in zdravje. 8. Plaktivat tokrat poteka v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije - Združenjem športnih zvez. Zmagovalni plakat bo na tematiko opozarjal širom Slovenije, saj bo javno objavljen na 500 plakatnih mestih TAM-TAM, tako kot letos pa bo prijavljen tudi na Slovenski oglaševalski festival - SOF in Bienale vidnih sporočil Slovenije. Vsa dokumentacija in pogoji so dosegljivi na spletnih straneh: http://tam-tam.si/slo/plaktivat.