O-STA

Znan je zmagovalec 8. natečaja družbeno-odgovornega projekta Plaktivat, ki je Slovence tokrat pozival h gibanju

Ljubljana, 26. april 2017 - Plaktivat, družbeno-odgovorni projekt podjetja TAM-TAM, je tokrat pozival h gibanju. Žirija je nagradila plakat Blaža Ritmaniča (Formitas BBDO) in Katje Ložar. Plakat "Dober tek" bo od srede, 26. aprila, predstavljen na TAM-TAM plakatnih mestih po vsej Sloveniji.

Družbeno-odgovorni projekt Plaktivat, s katerim podjetje TAM-TAM spodbuja pozitivne premike v družbi, je dobil zmagovalca 8. izdaje. Predmet natečaja, ki ga je Plaktivat pripravil v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije - Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ), je bil oblikovanje plakata na temo gibanja. Z izbrano temo želi družba TAM-TAM opozoriti na življenje z malo ali nič̌ telesnega napora, ki ima pogosto negativne posledice za naše počutje in zdravje. Obenem želi podjetje aktivirati neaktivne in jih po možnosti izzvati še na preizkus Cooperjevega testa s pomočjo aplikacije OKS-ZŠZ, ki je dostopna na naslovu www.olympic.si. Zmagovalno delo "Dober tek" sta pripravila Blaž Ritmanič (Formitas BBDO) in Katja Ložar. Predsednik žirije Gal Erbežnik o izbiri zmagovalca pravi: "Zmagovalno rešitev smo izbrali zato, ker publiko nagovarja na presenetljiv, pa vendar zelo premišljen način. Če želimo tek in gibanje privlačno predstaviti tistim, ki sicer ne tečejo, moramo to storiti s pomočjo prijetnih stvari, ki jih že poznajo. Le kako bi to storili bolje kot s tekaškim copatom, izdelanim iz sladko slastnih sestavin? Tudi s sloganom "Dober tek" je odločitev o tem, kako bo plakat razumel, prepuščena gledalcu. Tako kot se mora nenazadnje vsak sam odločiti, da bo poskrbel za gibanje in zdravo življenje."

Žirija je med 8. marcem in 14. aprilom prejela 81 natečajnih del. Večina prijav prihaja iz Slovenije, nekaj pa jih je tudi iz Srbije. "400.000 Slovencev se nikoli ne giba. To znaša kar
22 % celotnega prebivalstva. Kdor se ne giba ali ne telovadi, povečuje možnost nastanka kroničnih bolezni in debelosti, kar lahko naposled vodi tudi v psihične težave. V TAM-TAMu menimo, da je mestni plakat pravi medijski format za vpliv na javno mnenje in premikanje mej, zato se perečih tem tudi lotevamo," dodaja Tomaž Drozg, direktor družbe TAM-TAM in glavni pobudnik projekta Plaktivat.

Zmagovalni plakat bo od srede, 26. aprila, objavljen na vsega skupaj 500 TAM-TAM plakatnih mestih po vsej Sloveniji. TAM-TAM bo kot organizator družbeno-odgovorne akcije Plaktivat zmagovalni plakat prijavil tudi na tekmovalni del Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) in na Bienale vidnih sporočil Slovenije (Brumnov bienale).

Natečaj v okviru Plaktivata je bil namenjen vsem kreativnim ustvarjalcem, tako posameznikom kot agencijam oziroma pravnim osebam, sodelovanje pa je bilo brezplačno. Izbor najboljšega plakata je opravila komisija, ki jo sestavljajo: predsednik žirije Gal Erbežnik - Zavod za besede in misli, Ana Ivandić - Edition Digital, Matija Kocbek - Pristop, Miha Bevc - BPCS,
Tine Lugarič - LUNA \ TBWA, Taja Škorc - OKS-ZŠZ in Blaž Gregorin - TAM-TAM.

Več o projektu Plaktivat je na voljo na spletnem mestu tam-tam.si/slo/plaktivat, kjer bodo objavljeni tudi prihodnji natečaji.

Več informacij:
Barbara Matijašič, PR svetovalka
040 908 479
matijasicbarbara@gmail.com