O-STA

Calvin Klein, Inc. napovedal Globalno oglaševalno kampanjo CALVIN KLEIN 205W39NYC za jesen 2017

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- Družba Calvin Klein, Inc., podružnica v izključni lasti PVH Corp. [NYSE: PVH], je danes napovedala globalno multimedijsko oglaševalno kampanjo CALVIN KLEIN 205W39NYC jesen 2017. Kampanja predstavlja debitantsko kolekcijo CALVIN KLEIN 205W39NYC glavnega kreativnega direktorja Rafa Simonsa.

To pametno sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: http://www.businesswire.com/news/home/20170724005416/en/

GLOBALNA OGLAŠEVALNA KAMPANJA CALVIN KLEIN 205W39NYC JESEN 2017 (Foto: © 2017 Willy Vanderperre)

Vizualno učinkovita kampanja, ki jo je posnel fotograf Willy Vanderperre, predstavlja izbor 22 modnih modelov pred reklamnimi panoji, na katerih so podobe kampanje za lansko sezono CALVIN KLEIN: Ameriški klasiki. Reklamni panoji prejšnje kampanje - ta vključujejo dela umetnika Andyja Warhola - so bili v dneh pred snemanjem postavljeni v kalifornijsko puščavo. Kampanja je študija umetnosti in izumetničenosti, resničnega in namišljenega, narejenega sveta visoke mode v kombinaciji z duhom vsakdana. Kampanja obenem raziskuje filmski in romantični pogled zunanjega opazovalca na Ameriko, nekakšen sanjski svet, ki je postal konkreten za glavnega kreativnega direktorja Rafa Simonsa in kreativnega direktorja Pietera Mulierja.

Kampanja bo s prek 850 milijoni načrtovanih impresij na 22 svetovnih trgih in s pomočjo povezovanja različnih medijev ponudila kontinuirano evolucijo modne hiše CALVIN KLEIN pod vodstvom Simonsa. Modna znamka bo široko predstavljena v publikacijah za modo in življenjski stile v času na modo osredotočenih septembrskih izdaj. Posvojitev uspešne kampanje Ameriški klasiki bo oživela na velikem formatu in z velkim učinkom na prostem na ključnih lokacijah, kot so New York, Pariz, Bruselj, Kitajska, Koreja in Hongkong.

Kolekcija CALVIN KLEIN 205W39NYC jesen 2017, ki jo predstavlja kampanja, je mešanica godbeniških uniform, plastificirane zaščite, krojenih oblačil vplivnežev, antikvitetnih na roke sešitih krpank, delavskih in kavbojskih oblačil. Linija vključuje tudi predstavitev nove dizajnerske denim linije CALVIN KLEIN JEANS ESTABLISHED 1978, ki bo sodila pod segment CALVIN KLEIN 205W39NYC. Kose celotne linije krasijo ekskluzivni našitki s silhueto, ki jo je navdihnila legendarna podoba igralke Brooke Shields za Calvin Klein Jeans Richarda Avedona iz leta 1981. Nepozabna podoba kampanje je debitirala kmalu po lansirannju znamke Calvin Klein Jeans in koncepta dizajnerskega džinsa - na ta način CALVIN KLEIN JEANS ESTABLISHED 1978 slavi tako zgodovino znamke kot njeno prihodnost.

Calvin Klein je globalna modna znamka, ki predstavlja drzne, napredne ideje in zapeljivo, pogosto minimalistično estetiko. Naše občinstvo si prizadevamo navdušiti in navdihovati z uporabo provokativnih podob in učinkovitega oblikovanja, ki razvnema čutila.

Odkar nas je leta 1968 ustanovil Calvin Klein in njegov poslovni partner Barry Schwartz, smo si ustvarili sloves enega od vodilnih akterjev v ameriški modi s čisto estetiko in inovativnim oblikovanjem. Svetovna prodaja izdelkov blagovne znamke Calvin Klein v trgovini na drobno je leta 2015 presegla 8 milijard USD, izdelki pa so bili na voljo v [več kot] 110 državah. Calvin Klein zaposluje prek 10.000 sodelavcev po vsem svetu. Leta 2003 nas je prevzela družba PVH Corp.

PVH Corp. se je v več kot 130-letni zgodovini odlikovala pri širjenju blagovnih znamk in podjetij z bogato ameriško tradicijo in je postala ena največjih družb za oblačila v svetu. Imamo prek 30.000 sodelavcev v več kot 40 državah z več kot 8 milijardami dolarjev letnega prometa. V lasti imamo legendarne znamke Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's in Olga ter tržimo različne vrste blaga pod omenjenimi in drugimi nacionalno in mednarodno uveljavljenimi lastnimi in licenciranimi znamkami.

*Za znamko Speedo imamo trajno licenco za Severno Ameriko in Karibe s strani Speedo International, Ltd.

AVTOR VSEBINE: CALVIN KLEIN 205W39NYC

AVTOR PODOB: © 2017 Willy Vanderperre

DRUŽABNI MEDIJI: facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein; youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein
snapchat: calvinklein
brand handle: @calvinklein

Originalno verzijo sporočila si oglejte na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170724005416/en/

Kontakti

Calvin Klein, Inc.
Alexandra Wagner, 212-292-9794
SVP, komunikacije s podjetji
alexandrawagner@ck.com
ali
Amanda Peña, 212-292-9223
Direktor, komunikacije s podjetij
amandapena@ck.com

Vir: Calvin Klein, Inc.

Multimedijske vsebine

Foto

GLOBALNA OGLAŠEVALNA KAMPANJA CALVIN KLEIN 205W39NYC JESEN 2017 (Foto: © 2017 Willy Vanderperre)

Foto

GLOBALNA OGLAŠEVALNA KAMPANJA CALVIN KLEIN 205W39NYC JESEN 2017 (Foto: © 2017 Willy Vanderperre)

Foto

GLOBALNA OGLAŠEVALNA KAMPANJA CALVIN KLEIN 205W39NYC JESEN 2017 (Foto: © 2017 Willy Vanderperre)

Foto

GLOBALNA OGLAŠEVALNA KAMPANJA CALVIN KLEIN 205W39NYC JESEN 2017 (Foto: © 2017 Willy Vanderperre)

Foto

GLOBALNA OGLAŠEVALNA KAMPANJA CALVIN KLEIN 205W39NYC JESEN 2017 (Foto: © 2017 Willy Vanderperre)

Foto

GLOBALNA OGLAŠEVALNA KAMPANJA CALVIN KLEIN 205W39NYC JESEN 2017 (Foto: © 2017 Willy Vanderperre)

Foto

GLOBALNA OGLAŠEVALNA KAMPANJA CALVIN KLEIN 205W39NYC JESEN 2017 (Foto: © 2017 Willy Vanderperre)

Foto

GLOBALNA OGLAŠEVALNA KAMPANJA CALVIN KLEIN 205W39NYC JESEN 2017 (Foto: © 2017 Willy Vanderperre)

Foto

GLOBALNA OGLAŠEVALNA KAMPANJA CALVIN KLEIN 205W39NYC JESEN 2017 (Foto: © 2017 Willy Vanderperre)

Photo

GLOBALNA OGLAŠEVALNA KAMPANJA CALVIN KLEIN 205W39NYC JESEN 2017 (Foto: © 2017 Willy Vanderperre)

Foto

GLOBALNA OGLAŠEVALNA KAMPANJA CALVIN KLEIN 205W39NYC JESEN 2017 (Foto: © 2017 Willy Vanderperre)

Foto

GLOBALNA OGLAŠEVALNA KAMPANJA CALVIN KLEIN 205W39NYC JESEN 2017 (Foto: © 2017 Willy Vanderperre)

Logo