O-STA

Navdušenje nad nogometom - Hyundai je pretresel nogometno sceno, ker je bil gostitelj svetovnim najboljšim amaterskim ekipam na Portugalskem

Portugalska / Russelsheim (ots) -

Photos available at:

http://www.naeurope.co.uk/en/story.htx?nr=300002615

Hyundai Motor, sponzor Nogometnega evropskega prvenstva 2004 se obrača aktivnim nogometnim navdušencem, s katerimi bi delil svoje navdušenje nad svetovnim športom številka 1. Več kot 1300 amaterskih ekip iz vsega sveta je igralo na Hyundaijevem svetovnem nogometnem prvenstvu. Najboljši med najboljšimi so prejeli pokal od Nogometnega Hyundaijevega ambasadorja in nogometne legende Johanna Cruyffa.

Domači šampijoni in ostalih šestnajst najboljših amterskih nogometnih ekip ter zmagovalci z domačih tekmovanj na izločevanje iz Amerike, Evrope, Afrike in Azijsko-pacifičnih držav so se pomerili medseboj v Lizboni za Hyundaijev svetovni nogometni pokal 2004.

Hyundai, kot sponzor svetovnega nogometnega Hyundai prvenstva, je vsepovsod, kjer sta prisotna navdušenje in strast; na vseh večjih športnih dogodkih, tudi na Euro 2004. Gospod Kwang-Heum Um je v svojem nagovoru v Lizboni izjavil: "Strast združuje ljudi. Starst je tista, ki pripravi in motivira ljudi za tako dolga potovanja. Strast je tista, ki ljudi žene k popolnosti."

Pove pa tudi, da je strast oziroma navdušenje rdeča nit Hyundaijeve kulture, in da so kot podjetje svojo strast razdelili na tri dele: na prvem mestu so njihovi avtomobili, potem sledijo njihove storitve in nato je pozornost usmerjena še na nogomet. V svojem nagovoru omeni tudi to, da so prav slednje naštete smernice poriv, da so kot podjetje glavni sponzorji UEFA Euro 2004 in mnogih drugih tovrstnih tekmovanj. Na koncu pove, da so zato danes pravzaprav "med nami".

Hyundai sponzorira vsa velika nogometna tekmovanja že od leta 2000, začenši z UEFA Euro 2000; naslednje prvenstvo je bilo FIFA-.ino iz 2002. Sponzoriranju mednarodnih športnih prireditev se istočasno priključuje tudi večja prodaja in mreža podjetja Hyundai se razpreda po vsem svetu.

UEFA Euro 2004 dogodek je pripomogel k uspehu velikaga proizvajalca avtomobilov:

Z reklamiranjem na stadionu so opomnili miljone gledalcev z vsega sveta na svoj obstoj, kot Hyundai družba.

Hyuandaijeva velika ulična predstava s 17 nogometnimi žogami, vse so merile štiri metre v preseku , je zvabila na ulice tisoče Evropljanov po zaslugi navijaških ekip iz držav udeleženk tega prvenstva.

Poleg tega, je Hyundai opremil navijaške avtobuse nacionalnih moštev s sloganom, ki so si ga izmislili navijači sami. Ta se glasi takole: 'Bodite tu s Hyuandaijem'.

"Naš namen je bil izboljšava razpoznavnosti naše zaščitne znamke in s tem nas samih, Hyundai družbe; vsled se nam je prodaja rekordno povečala. Čeprav je še prezgodaj govoriti o uspehu naših aktivnosti, "o učinku na prodajo", smo zelo zadovoljni z okvirnim številom prodadnih avtomobilov med tem prvenstvom", je povedal Werner H. Frey, podpredsednik za trženje in poprodajo pri Hyundai Motor Europe GmbH.

Fotografski material je na voljo na strani: http://www.newsaktuell.de

Pressportal.de

na-europe.co.uk

Ots Izvirno besedilo: Hyundai Motor Europe GmbH

Za dodatne informacije se obrnite na :