O-STA

ROKA in IRONMAN širita sodelovanje z globalnim partnerstvom

Najbolj navdihujoč start plavanja na triatlonu. #FindFaster #IMKona (Foto: Business Wire)

ROKA postala IRONMANOV uradni globalni partner za plavalna oblačila in plavanje

TAMPA, Florida in AUSTIN, Teksas - (BUSINESS WIRE) - IRONMAN, družba iz skupine Wanda Sports Holdings, je danes napovedala večletno globalno partnerstvo, ki širi sodelovanje s visokozmogljivostno športno blagovno znamko iz Austina ROKA. Z novim partnerstvom je ROKA postala uradni globalni partner za plavalna oblačila in plavanje IRONMANA®, svetovnega prvenstva IRONMAN in svetovnega prvenstva IRONMAN 70.3® .

Sporočilo za javnost ima večpredstavne vsebine. Celotno sporočilo lahko prebereta na https://www.businesswire.com/news/home/20180531006432/en/

Partnerstvo med IRONMANOM in ROKO bo nadgradilo sodelovanje, ki se je začelo leta 2014. Poleg tega da bo ROKA fizično več prisotna na IRONMANOVIH dogodkih po celem svetu, bosta ROKA in IRONMAN oktobra letos sodelovala na področju izdelkov za plavanje na svetovnem prvenstvu IRONMAN v čast IRONMANMANOVE štiridesete obletnice. Na www.ironmanstore.com in na roka.com bo ROKA prodajala izdelke za plavanje pod obema blagovnima znamkama in še naprej podeljevala nagrado za najhitrejšega plavalca v določeni starostni skupini.

"Navdušeni smo, da lahko razširimo naše partnerstvo z IRONMANOM," je dejal izvršni direktor in soustanovitelj ROKE Rob Canales. "IRONMAN je najboljši na svetu pri zagotavljanju ultimativne izkušnje vzdržljivostnega tekmovanja, ROKA pa je najboljša na svetu pri nudenju podpore športnikom s tehničnimi izdelki, ki izpolnjujejo njihove zahteve. Veselimo se sodelovanja z IRONMANOM pri novih izdelkih in storitvah in veselimo se, da lahko naše obstoječe izdelke in storitve nemudoma zagotovimo še več športnikom po svetu."

V zadnjih šestih letih je ROKA ustvarila v svetovnem merilu najnaprednejše visokozmogljivostna plavalna oblačila, očala, plavalne kombinezone in tekmovalna oblačila, ki so jih nosili najboljši svetovni triatlonci, ko so osvojili različne svetovne lovorike in več kot 50 zmag na IRONMANU in IRONMANU 70.3, med katerimi so tudi Javier Gomez Noya, Lucy Charles, Tim Reed, Melissa Hauschildt, Luke McKenzie, Meredith Kessler, Linsey Corbin in Jesse Thomas. Novo partnerstvo bo IRONMANOVIM športnikom omogočilo, da na vsakem IRONMANOVEM dogodku v IRONMANOVI vasi že pred nakupom preizkusijo ROKINO revolucionarno tehnologijo in dobijo ekskluziven dostop do novih izdelkov, že ko se pripravljajo na tekme.

"Prvič sem preizkusil ROKINO plavalno obleko maverick in plavalni kostum Viper leta 2014 in od takrat uporabljam oboje, vendar pa je bilo kdaj te izdelke težko dobiti izven ZDA," je dejal Javier Gomez Noya, dvakratni svetovni prvak IRONMANNA 70.3, ki živi med Španijo in Novo Zelandijo. "To razširjeno partnerstvo bo IRONMANOVIM športnikom po svetu omogočilo, da dobijo najnaprednejšo tehnologijo, ki je bila zadnja štiri leta moje skrivno orožje."

Le v pičlih šestih letih po ROKINEM skromnem začetku v garaži v Austinu, so njeni plavalni kostumi in plavalna oblačila njihova postali izbira neštetih športnikov in na stotine večšportnih ekip po svetu, že več let zaporedoma pa njen plavalni kostum Viper nosijo športniki na svetovnem prvenstvu IRONMAN bolj kot katerokoli drugo znamko.

"ROKA pooseblja duh inovacij in domiselnosti, ki se lepo sklada s potrebami naših športnikov," je dejal direktor Matthieu Van Veen, ki je v IROMNANAU zadolžen za prihodke. "Z veseljem širimo partnerstvo na vse naše dogodke po svetu in prinašamo ROKOVA oblačila za plavanje našim športnikom po celem svetu."

V letu 2018 bo ROKA prisotna na tekmovanjih IRONMAN® in IRONMAN 70.3®, vključno na 40 tekmah v Severni Ameriki, 32 v Evropi in 13 v Oceaniji, kot tudi na svetovnem prvenstvu IRONMAN in svetovnem prvenstvu IRONMAN 70.3. IRONMAN tekma je sestavljena iz plavanja na 3,86 kilometra, kolesarjenja na 180,25 kilometra in teka na 42,20 kiloemtra, tekma IRONMAN 70.3 pa iz plavanja na 1,9 kilometra, kolesarjenja na 90 kilometrov in teka na 21,1 kilometra.

Za več informacij o blagovni znamki in tekmovanjih IRONMAN obiščite www.ironman.com.

Več o ROKI lahko izveste na roka.com.

O ROKI

ROKA je nastala skromno v garaži v Austin v ameriški zvezni državi Teksas, kjer se je ukvarjala z laserskimi žarki. Njena misija je sprostiti človeški potencial. Opremiti, opolnomočiti, navdušiti in vzpodbuditi. ROKA služi tistim, ki bi radi prestavili meje, se pognali do skrajnosti - karkoli to je in kjerkoli.

Od njenega začetka leta 2013 so športniki, ki uporabljajo njeno opremo, osvojili ducat svetovnih lovorik ter pomagali ustvariti in razviti zbirko patentiranih in zmagovalnih izdelkov brez primere. Leta 2016 je ROKA z veseljem poslala na olimpijske igre v Riu 18 športnikov, ki so osvojili zlato in bron. V Pjongčangu je to zgodbo nadaljevala in domov odnesla olimpijsko zlato in bron na področju očal napredne zmogljivosti. Leta 2018 pa elitni športniki s področja kolesarstva, triatlona, hitrostnega drsanja, odbojke na mivki in vzdržljivostnih dogodkov na največjih prizoriščih po celem svetu zaupajo ROKINIM očalom zaradi njihovih lastnosti.

Izdelki znamke ROKA so na voljo po celem svetu na www.roka.com in pri izbranih prodajalcih. Za več informacij o naših rastočih linijah očal vrhunske zmogljivostmi nas obiščite na spletu. Sledite nam na socialnih omrežjih Facebook, Twitter in Instagram.

O IRONMANU

IRONMAN je družba znotraj skupine Wanda Sports Holdings, ki upravlja portfelj globalnih dogodkov, vključno z triatlonom IRONMAN®, triatlonom IRONMAN® 70.3®, triatlonom 5150™, maratonon Rock n' Roll Marathon Series®, Iron Girl®, IRONKIDS®, tekmami svetovnega triatlona Mednarodne triatlonske zveze, cestnimi kolesarskimi dirkami, vključno z UCI Velothon® dogodki Mednarodne kolesarske zveze, gorskimi kolesarskimi dirkami, vključno z Absa Cape Epic®, vodilnimi maratoni, kot je singapurski maratono, in drugimi večšportnimi dogodki. Dogodki IRONMAN in vsi drugi dogodki podjetja Wanda Sports Holdings s svojo bogato ponudbo omogočajo več kot milijonu sodelujočih na leto, da uživajo v koristih, ki jih nudijo vzdržljivostni športi. Legendarni dogodki IRONMAN® privabijo največ športnikov na svetu. Od začetka blagovne znamke IRONMAN® leta 1978 so športniki na najbolj zahtevnih vzdržljivostnih tekmah po svetu s prihodom na cilj dokazali, da JE VSE MOGOČE®. Čeprav je se IRONMAN začel kot en sam dogodek, je prerasel v globalno senzacijo z več kot 200 dogodki v 50 državah. Za več informacij obiščite www.ironman.com.

About Wanda Sports Holdings

Wanda Sports Holdings je tretje največje športno podjetje na svetu, ki je nastalo, da bi izkoristilo možnosti v svetovnem športu in prispevalo k cvetočemu mednarodnemu športu na treh ključnih področjih: 1) šport z veliko gledalci (mediji in marketing), 2) participacijski športi (aktivni slog življenja), 3) storitve (digitalizacija, proizvodnja, storitve). Wanda Sports Holding združuje mednarodno družbo za marketing v športu Infront Sports & Media, legendarno vzdržljivostno znamko IRONMAN in Wanda Sports China. Podjetje ima sedež v mestu Guangdžov na Kitajskem.

Originalna verzija sporočila je na voljo na https://www.businesswire.com/news/home/20180531006432/en/

Stiki

ROKA
za novinarje
Diane Thibert
VP Communications & Public Relations
(310) 804-2400 / diane@roka.com
ali
IRONMAN
Dan Berglund
direktor komuniciranja
Press@ironman.com

Vir: ROKA