O-STA

Poišče ti letalsko vozovnico in pomaga pri pakiranju

KLM-jev pametni asistent Blue Bot vam pomaga najti najprimernejši let. Foto_KLM

Iskanje letalskih vozovnic je sicer zabavno, zna pa biti tudi kar zamudno. KLM je svojim potnikom ta proces precej olajšal, saj po novem omogoča, da jim letalsko vozovnico hitro in preprosto poišče kar asistent Google Assistant. Vse kar morajo narediti je, da mu povedo od kod, kam in kdaj želijo leteti, Google Assistant pa jim najde primeren let. KLM je eden izmed prvih podjetij na svetu, ki tovrstno glasovno storitev ponuja v več kot enem jeziku - storitev je namreč na voljo v angleščini in nizozemščini.

Hitro in preprosto do letalske vozovnice in spakiranega kovčka

KLM-jev pametni asistent Blue Bot oz. BB, pomaga kupcem preko platforme Google Assisstant najti najprimernejši let glede na kriterije, ki mu jih ti povedo. Ko je let izbran, BB pošlje kupcu povezavo do spletne strani KLM, kjer lahko ta enostavno rezervira najden let. Blue Bot vam lahko pomaga tudi pri pakiranju. Vi mu poveste, kam potujete, on pa poskrbi, da na potovanje vzamete vse potrebno glede na destinacijo, vaše aktivnosti tam in napovedane vremenske razmere. V prihodnosti lahko pričakujemo, da bo Blue Bot preko glasovne platforme in ostalih družbenih medijev pomagal potnikom še pri številnih drugih aktivnostih in jim tako olajšal in pohitril organizacijo potovanj.