O-STA

Televizijski kanal AMC NETWORKS INTERNATIONAL: nove vodstvene pozicije za ključne regije

LEVENTE MÁLNAY JE PREVZEL VLOGO IZVRŠNEGA PODPREDSEDNIKA / GENERALNEGA DIREKTORJA ZA AMCNI OSREDNJE IN SEVERNE EVROPE

Ljubljana, 13. november 2018 - Pri AMC Networks International so imenovali nove položaje v svoji vodstveni skupini za ključne regije. Novico je oznanil Eduardo Zulueta, pred kratkim imenovani predsednik AMC Networks International (AMCNI).

Slednjemu bodo odslej poročali:

· Levente Málnay, imenovan za izvršnega podpredsednika / generalnega direktorja za AMCNI osrednje in severne Evrope

· Manuel Balsera, imenovan za izvršnega podpredsednika / generalnega direktorja za AMCNI južne Evrope

· Ricardo Debén, imenovan za izvršnega podpredsednika / generalnega direktorja za AMCNI Latinske Amerike

· Kevin Dickie, imenovan za izvršnega podpredsednika / generalnega direktorja za AMCNI UK, ki poleg Velike Britanije vključuje tudi Poljsko, Srednji vzhod in Afriko

"Ti izjemni voditelji so odigrali ključno vlogo pri uspehu, ki ga z močnim portfeljem kanalov dosega AMCNI," je povedal predsednik AMCNI Eduardo Zulueta. "S svojim znanjem in izkušnjami bodo pomembno prispevali k odličnemu pozicioniranju AMCNI na trgu, s ponudbo vrhunskih kakovostnih vsebin in dodano vrednostjo, ki jo prinašamo svojim distributerjem in oglaševalskim partnerjem."

AMCNI, ki ga sestavlja skoraj 40 blagovnih znamk, ki so na voljo v več kot 140 državah in ozemljih, se še naprej razvija tako lokalno kot globalno. Kanali AMC Global so bili odlično prepoznani in priznani, povečala se je tudi gledanost originalnih vsebin, ki nastajajo v AMC studiih, med katerimi sta uspešnici Fear The Walking Dead in The Terror. Njegove močne regionalne blagovne znamke še naprej spodbujajo rast distribucije in privabljajo gledalce, tudi za vodilne blagovne znamke v mreži kuharskih oddaj El Gourmet (Latinska Amerika) in Canal Cocina (južna Evropa); kanal s preverjenimi dejstvi Spektrum (srednja in severna Evropa); in CBS Reality, ki je eden največjih zabavnih kanalov v Veliki Britaniji.

Biografije

Levente Málnay - EVP / MD, AMCNI srednja in severna Evropa

Nastanjen v Budimpešti je bil Málnay starejši podpredsednik AMCNI za osrednjo in severno Evropo, njegovo delo pa je zajemalo nadzor regionalnega portfelja družbe s 16 blagovnimi znamkami. Podjetju se je pridružil leta 2009, z nalogo nadzora nad upravljanjem portfelja. Pod njegovo taktirko smo bili priča številnim regionalnim lansiranjem znamk in posledični rasti programov. Pred prihodom v ekipo AMCNI, se je Málnay v letu 1995 podpisal pod prvo ex-ameriško izvirno produkcijo za HBO, stand-up komedijo, leta 1997 pa je lansiral prvo madžarsko glasbeno televizijsko postajo Z +, ki jo je leta 2000 kupila VIVA. Ko je bila VIVA leta 2003 prodana mreži MTV Networks, je strokovnjak postal podpredsednik za nastajajoče trge MTV Networks. Med leti 2006 in 2012 je bil predsednik madžarskega združenja za elektronske medije, leta 2003 pa je prejel nagrado Ernst & Young za podjetnika leta. To je bilo prvič, da je šla nagrada na Madžarsko. Málnay je diplomant ELTE Budimpešta in alumni poslovne šole Harvard.

Manuel Balsera - EVP / MD, AMCNI južna Evropa

Balsera je deloval v Madridu, pred nastopom funkcije pa je bil starejši podpredsednik prodaje, trženja in digitalnega poslovanja AMCNI za južno Evropo, kjer je nadziral trženje, prodajo oglasov ter digitalno in poslovno področje za 24 televizijskih kanalov družbe v Španiji, na Portugalskem in v Franciji. Pred tem je Balsera naredil odlično strokovno kariero višjega vodstva v podjetjih, kot so Proximity BBDO, ONO in VIVENDI. Je profesor na poslovnih šolah v Evropi, Aziji in Latinski Ameriki. Na Univerzi Complutense v Madridu je pridobil diplomo iz področja prava in komunikacij, na univerzi Missouri-Columbia je diplomiral iz upravljanja medijev in trženjskih komunikacij, na poslovni šoli IESE je naredil magisterij iz menedžmenta, PDD in IFP, na tehnološkem institutu MIT pa pridobil certifikat iz strategije in inovacij.

Ricardo Debén - EVP / MD, AMCNI Latinska Amerika

Debén je deloval v Miamiju, kjer je opravljal funkcijo glavnega finančnega in upravnega direktorja AMCNI za Latinsko Ameriko. Nadziral je finančno upravljanje portfelja blagovnih znamk družbe, vključno z AMC, SundanceTV, El Gourmet, Más Chic, Film & Arts in Europa Europa. Pri AMCNI Latinska Amerika so leta 2018 v svojem portfelju slavili dvomestno povečanje ocen. Strokovnjak se je leta 2007 pridružil družbi Chellomedia, ki jo je kasneje prevzela družba AMC Networks. V tem času je igral pomembno vlogo pri uspešnih poslih, kot je sodelovanje z družbo Dremia, kar je okrepilo vodstvo podjetja na Portugalskem in v portugalsko govorečih regijah Afrike. Pomembna je bila tudi pridobitev TEUVE, kar je vodilo v največji konglomerat specializiranih omrežij na iberskem trgu. Pred tem je bil Debén del izvršnih ekip pri GE, Paramount HEI in Whirlpool, kjer je bil odgovoren za finančno upravljanje, nove posle, združitve in prevzeme. Prihaja iz La Coruñe, ki je v španski pokrajini Galicia. Na področju mednarodne poslovne administracije je na Univerzi Ulster na Severnem Irskem diplomiral z odliko, na španski poslovni šoli IESE pa je pridobil akreditacijo s programom naprednega upravljanja.

Kevin Dickie - EVP / MD, AMCNI UK

S sedežem v Londonu, je bil Dickie starejši podpredsednik skupine Channels Group, UK, MEA in Poljska za AMCNI UK, kjer je bil odgovoren za strategijo vsebin in blagovnih znamk za regijski portfelj devetih kanalov skupin AMC, SundanceTV in CBS Studios International CBS Reality, CBS Drama, CBS Action, CBS Europa in Horror Channel. Nadziral je programiranje, načrtovanje, produkcijo, trženje, kreativne rešitve, komunikacijo, tehnične operacije, raziskave in prodajo oglasnega prostora. Industrijski veteran z več kot 20-letnimi izkušnjami, je bil pred tem starejši podpredsednik v skupini Channels za UK in EMEA pri Scripps Networks Interactive. Pred tem je bil v več kot 15 let v različnih vlogah del Discovery Networks, nazadnje kot starejši podpredsednik Content Group, Discovery Networks Asia Pacific, kjer je nadziral regijski portfelj blagovnih znamk, vključno s programoma Discovery Channel in Animal Planet. Dickie ima diplomo iz komuniciranja, ki jo je pridobil na Univerzi Glasgow Caledonia.

O AMC Network International

AMC Networks International (AMCNI) je globalna skupina podjetja AMC Networks, ki priznane in zabavne vsebine zagotavlja v več kot 140 državah in območjih. AMCNI sestavljata globalni blagovni znamki SundanceTV in AMC ter priljubljeni, lokalno priznani programi iz različnih žanrov.

Za več informacij obiščite naslov www.amcnetworksinternational.com.

O AMC Networks International - osrednja in severna Evropa

AMC Networks International za osrednjo in severno Evropo je podružnica AMC Networks International in vodilno mednarodno podjetje na področju oddajanja in distribucije tematskih televizijskih programov. Trenutna ponudba vključuje 16 televizijskih programov v različnih žanrih, med katerimi so filmi, serije, otroški program, informacije in zabava ter šport.

Podjetje upravlja globalni del JimJama, evropski del za Sundance TV in različne kanale v srednji in vzhodni Evropi, kot so vodilni kanal AMC, Film +, Filmcafe, Film Mánia, MGM, Sport1, Sport2, Minimax, Megamax, Spektrum, Spektrum Home in TV Paprika. Poleg tega družba upravlja tudi nemško plačljivo televizijo KinoweltTV in televizijo OBN v Bosni in Hercegovini.

Kanali AMCNI CNE so prilagojeni lokalnim gledalcem, jezikom in trgom, na številnih platformah na zahtevo in mobilnih napravah pa so na voljo tudi v HD različici.