O-STA

P&G v Poročilu o družbeni odgovornosti za leto 2018 o čisti vodi, enakosti spolov in plastičnih odpadkih

CINCINNATI--(BUSINESS WIRE)-- Družba Procter & Gamble (NYSE:PG) nadaljuje dolgoletno zgodovino dobrih del v svetu s tem, da udobje doma prinaša prizadetim v katastrofah, prek oglaševanja nadaljuje s sprožanjem razprave o raznolikosti, vključevanju in enakosti spolov ter z novimi cilji do leta 2030 pomembno vpliva na okolje, vključno z vizijo zagotoviti, da se embalaža podjetja ne bo več znašla v svetovnih oceanih.

To sporočilo vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo je na voljo tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20181113005694/en/

V Poročilu o družbeni odgovornosti za leto 2018, ki ga je objavil danes, P&G poudarja nedavne aktivnosti, ki družbo definirajo kot silo za dobro in silo rasti.

"Naša prizadevanja so jasna. Želimo biti sila za dobro in sila za rast. Vemo, da bolj kot integriramo in vgradimo družbeno odgovornost v način poslovanja, večji vpliv bomo lahko naredili na ljudi, ki jim služimo, skupnosti, v katerih živimo in delamo, in širši svet, ki nas obkroža. Po drugi strani nam to omogoča rast in razvoj našega poslovanja," je dejal predsednik uprave in izvršni direktor P&G David Taylor.

Družba je naredila napredek na vseh prednostnih področjih družbene odgovornosti in poudarki iz poročila vključujejo:

Vpliv na skupnost: Družba je letos zabeležila mejnik v Programu varne pitne vode za otroke, s tem da je najbolj potrebnim priskrbela 14-milijardti liter čiste pitne. Blagovne znamke P&G so odigrale pomembno vlogo pri pomoči prizadetim v naravnih nesrečah, kot so orkani Harvey, Irma, Maria in Florence, naš program Tidovi kupi upanja pa je opral več kot 3.800 strojev perila, da je tistim, ki trpijo za posledicami naravnih nesreč pomagal prinesti občutek normalnosti.

Raznolikost in vključevanje: P&G je sprožil pomembne pogovore o enakosti z dvema nagrajenima filmoma: "The Talk" (Pogovor) o rasnih predsodkih in "The Words Matter" (Besede so pomembne) o vključevanju skupnosti LGBT+. Njegove blagovne znamke so sprožile številne oglaševalske akcije, ki vsebujejo pozitivne portrete raznolikih družin in posameznikov. Navznoter je družba uvedla dodatne ugodnosti za posodobitev politike starševskega dopusta za zaposlene kot del svojega programa Flex@Work.

Enakost spolov: Kot vodilno podjetje, ki svoj glas uporablja za opozarjanje o vprašanju enakosti spolov, je P&G ustvaril novo miselno izzivalno predstavitev pod imenom Ženske na delu, mit proti realnosti (Women at Work: Myth vs. Reality), ki je izziv zastarelemu načinu razmišljanja o ženskah na delovnem mestu. Obenem je v partnerstvu z delavnico Sesame in Mupetki postavil nova pričakovanja o spolu za dekleta in fante po svetu ter sprožil serijo novih oglaševalskih kampanj, ki zagovarjajo enakopraven glas in enakopravno zastopanost vseh posameznikov.

Okoljska odgovornost: Družba je aprila napovedala ambiciozne cilje na področju trajnostnega razvoja do leta 2030. Potem, ko je že dosegla veliko svojih ciljev do leta 2020 v zvezi s podnebjem, vodo in odpadki, se okvir Ambicije P&G za 2030 osredotoča na področja, na katerih lahko družba prispeva največje spremembe - s svojimi blagovnimi znamkami, dobavno verigo, družbo in zaposlenimi. Tako se ponovno osredotoča na plastične odpadke in veliko naših blagovnih znamk s pospešenimi koraki povečuje stopnjo recikliranja embalaže in uporablja več recikliranih materialov.

"Podjetje se že več kot 180 let dotika življenj in jih izboljšuje. Takšni smo. To delamo. In motivira nas, da naredimo še več in da smo sila za dobro in sila za rast v svetu," je dejal Taylor.

Povzetek poročila, pregled napredka in zgodbe na 24 straneh, so na voljo na spletu, tako kot tudi podrobna verzija poročila. Video, v katerem David Taylor govori o napredku pri družbeni odgovornosti, je na voljo tukaj. P&G je objavljal letno Poročilo o okoljski odgovornosti od leta 1999, vendar ga je v začetku leta 2016 razširil, tako da vključuje celovit pregled prioritet na področju družbene odgovornosti.

O Procter & Gamble

P&G za kupce po vsem svetu skrbi z enim najmočnejših portfeljev zanesljivih, kakovostnih in vodilnih znamk, kot so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Skupnost P&G deluje v okoli 70 državah po svetu. Za najnovejše novice in informacije o P&G in znamkah podjetja, obiščite http://www.pg.com .

Izvirnik sporočila si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20181113005694/en/


Kontakti

Procter & Gamble
Damon Jones, 513-983-0190
Jones.dd@pg.com
ali
Julie deSylva, 513-780-0006
Desylva.j@pg.com



Vir: Procter & Gamble


Multimedijske vsebine