O-STA

Ste želeli znižati stroške ogrevanja, a namesto tega dobili visok račun za električno energijo?

Ste vgradili toplotno črpalko in vas je presenetil nepričakovano visok račun za električno energijo, ko se je začela ogrevalna sezona? Ste naleteli na težave zaradi nepravilnega delovanja toplotne črpalke?

Pred kratkim (tako kot že nekajkrat doslej) smo v našo pisarno prejeli klic stranke, ki je bila nezadovoljna z montažo toplotne črpalke. Velika poraba električne energije, skorajda hladni radiatorji ter neodzivnost monterja so bili razlog, da se je stranka obrnila po pomoč na uvoznika. Na leto prejmemo kar nekaj takšnih in podobnih klicev in ker potrošnikom v primeru težav težko obrnemo hrbet, smo v našem podjetju (na podlagi izkušenj) prišli do zaključka, da se težave velikokrat pojavljajo ravno zaradi nepravilne izbire izvajalca. Ljudje se prepogosto odločajo za izvajalca na podlagi cene in premalo pozornosti namenjajo ostalim stvarem, kot je dejanska vsebina ponudbe in elementi, ki jih je izvajalec predvidel za vgradnjo. Velikokrat razlika v ceni nastane prav zaradi tega. Mnogokrat stranke zaradi nepoznavanja področja niti ne znajo presoditi ustreznosti ponudbe in ravno zaradi tega je pomembno, da imajo na voljo strokovnjaka, ki jim zna ustrezno svetovati.

V podjetju Airabela na prvo mesto postavljamo zadovoljstvo končnih strank. Iz tega razloga se bomo tudi v prihodnosti, tako kot do sedaj, trudili, da svojim poslovnim partnerjem - monterjem in serviserjem - zagotavljamo kvalitetna izobraževanja in tehnično podporo v primeru težav. Naše vodilo za prihodnost je našim poslovnim partnerjem nuditi kvalitetno celostno storitev, ki ne zajema samo prodaje naprav, temveč tudi svetovanje o ustreznosti predvidene inštalacije ter kasnejšo podporo pri servisih. Na ta način posredno vzpostavljamo kakovostne storitve za končne stranke.

Glede na težave, ki jih opažamo na trgu, se bomo v prihodnosti še dodatno trudili, da presežemo miselnost ljudi, ki se pri investicijah odločajo zgolj na osnovi cene. Žal so velikokrat investicije prevelike, da bi bila cena lahko edini kriterij izbire. Težave, ki nastanejo zaradi takšne odločitve, velikokrat prinesejo mnogo dodatnih stroškov zaradi popravil. Končni vložek pa je posledično precej višji od prvotno načrtovanega. Iz tega razloga vsem strankam polagamo na srce, da se pred izvedbo investicije dobro seznanijo s tem, kaj jim izvajalci ponujajo.

Stabilno in uveljavljeno podjetje svoje sledi pušča na različnih področjih svojega udejstvovanja. Zato bi ob zaključku leta z vami radi delili še kratek pregled preteklih dogodkov v našem podjetju, ki so zaznamovali leto 2018. Eden izmed ključnih so uspešna poslovna sodelovanja s podjetji Eurospin in Lidl. Z napravami Daikin smo namreč opremili številne njihove poslovalnice po Sloveniji. Pridobili smo AAA certifikat odličnosti, ki ga podjetje prejme samo, če ohranja visoke standarde poslovanja na različnih področjih skozi daljše časovno obdobje. To je potrditev, da naš vsakodnevni trud za zanesljivost in kakovost našega delovanja ni zaman. Pridobili smo "Highest turnover" certifikat podjetja Daikin, za najvišji promet med vsemi uvozniki v Sloveniji. To je potrditev, da smo uresničili našo poslovno vizijo, da postanemo vodilni distributer Daikin naprav v Sloveniji.

Kot dodatno potrditev dobrega dela jemljemo tudi več kot 1500 novih oboževalcev in sledilcev našega podjetja na Facebook in LinkedIn profilu. Veseli smo vseh prejetih pozitivnih ocen in lepih komentarjev, ki ste nam jih namenili. V letošnjem letu smo presegli tudi magično mejo 8000 oboževalcev, na kar smo zelo ponosni. Prenovili smo spletno stran www.airabela.si, ki je sedaj še bolj pregledna in omogoča lažji dostop do gradiva tako za stranke kot tudi monterje in serviserje. Izdelali smo mobilno aplikacijo za lažje pošiljanje reklamacijskih zapisnikov, kar omogoča hitrejši in lažji reklamacijski postopek.

Naše udejstvovanje v letošnjem letu pa je zaznamovalo tudi družbeno odgovorno delo. Udeležili smo se čistilne akcije po reki Vipavi, katero smo očistili za več kot 300 kg najrazličnejših odpadkov. Prav tako smo donirali klimatske naprave Daikin organizacijam, katerih poslanstvo je delovanje za širše dobro, to so Prostovoljno gasilsko društvo Ajdovščina, zavod MISSS ter Društvo mladi Renče-Vogrsko. Klimatsko napravo smo podarili tudi na prireditvi Šagra v Skriljah ter v veliki nagradni igri, ki smo jo organizirali v našem podjetju. V mesecu decembru pa smo Društvu prijateljev mladine Slovenije podarili tudi tople odeje za ljudi v stiski.

Ponosni smo na naše delo v letu 2018. V prihodnjem letu pa si želimo, da bi še naprej ostali vodilni distributer Daikin naprav po Sloveniji, da bi uspešno lansirali na trg vse novosti, ki jih pripravlja podjetje Daikin, med njimi tudi novo srednjetemperaturno toplotno črpalko in nove enote Daikin Altherme 3 višjih moči (11, 14 in 16 kW) ter da bi še več ljudi ozavestili, na kaj morajo biti pozorni pri izbiri izvajalca, da preprečijo nezadovoljstvo ob vgradnji. Vsekakor pa se bomo še naprej trudili, da svojim partnerjem zagotavljamo celostno storitev, ki posledično rezultira v zadovoljstvu končne stranke.

Želimo Vam lepe praznike in vse lepo v novem letu.