O-STA

NAMA - pika na i prenovljeni podobi

V NAMI so s prenovljenim napisom na pročelju stavbe zaokrožili vizualno prevetritev podobe (arhiv NAMA)
Prenovljena NAMA v sodelovanju s Tjašo Kokalj Jerala vabi v center navdiha (foto Mimi Antolovič)

NAMA je dodala piko na i svoji novi podobi. Na pročelje stavbe v središču Ljubljane so namestili prenovljeni napis NAMA in tako v skladu z nadgradnjo ponudbe, ki smo ji bili priča v letošnjem poletju, zaokrožili vizualno prevetritev podobe. "Z današnjim dogodkom simbolično zaključujemo navdihujoče leto, polno sprememb, usmerjenih v zadovoljevanje potreb in uresničevanje želja naših kupcev," je ob tej priložnosti povedala predsednica uprave Simona Kozjek. Zadnje obdobje prenov se je začelo spomladi 2017, ko so veleblagovnico razširili pod arkade. Nadaljevalo se je letos poleti, ko so v svoje prostore pripeljali Baby Center in franšizno trgovino SPAR partner NAMA, odprli nov oddelek modne obutve priznane španske blagovne znamke Lodi ter največji oddelek ženskega perila v središču mesta, ki ponuja svetovno priznane blagovne znamke, kot so Lisca, Etam, Palmers, Triumph in Calvin Klein. Spomladi 2019 bodo v svoje prostore pripeljali še italijansko blagovno znamko hišnih dekoracij Coincasa. Z vrhunsko blagovno znamko je med drugim sodeloval tudi priznani italijanski kuhar Davide Oldani, ki v bližini Milana vodi restavracijo z eno Michelinovo zvezdico D'O. NAMA tako s svojo ponudbo ostaja v koraku s časom. Ostaja v centru navdiha.

Nama d. d. Ljubljana je trgovsko podjetje s tradicijo. Ustanovljeno je bilo leta 1946 z namenom zadovoljiti povpraševanje vedno bolj zahtevnih kupcev. Leta 1965 so odprli veleblagovnico v središču Ljubljane. Še danes ime NAMA povezujemo s široko in izbrano ponudbo vsega, kar potrebujemo za udobno življenje. NAMA, ki je v slovenskem prostoru prisotna že več kot 70 let, ponuja kakovostne izdelke in v prijetnem okolju skrbi za dobro nakupovalno izkušnjo. Danes je NAMA najbolj prepoznavno ime slovenskih veleblagovnic. Več kot 10.000 kvadratnih metrov prodajnih površin s prepoznavnim pečatom sodobnosti in dostopnosti letno obišče več kot milijon kupcev. Ključni cilji podjetja so doseganje zadovoljstva zaposlenih, kupcev in delničarjev družbe ter dobri medsebojni odnosi s poslovnimi partnerji. Osnovna dejavnost družbe Nama d. d. Ljubljana je maloprodaja živilskih in neživilskih izdelkov.

Dodatne informacije:

Maruša Komac, vodja marketinga

Telefon: +386 1 425 82 93
Gsm: +386 31 733 748
E-pošta: marusa.komac@nama.si