O-STA

Beli Lipicanec v naravni velikosti na mednarodni turistični borzi v Berlinu

Beli lipicanec v naravni velikosti.
Kobilarna Lipica na Mednarodnem turističnem sejmu v Berlinu.
Kobilarna Lipica

Doživetje pristnega stika s konjem lipicancem je v ospredju slovenske pojavnosti in predstavitve Kobilarne Lipica na eni največjih turističnih borz na svetu, ITB Berlin. Beli lipicanec za ITB Berlin je nastal v tehnološko napredni produkciji 3D tiskanja, v 504 urah tiskanja na 22 tiskalnikih, in predstavlja eno večjih tovrstnih izvedb konja.

Kobilarna Lipica vse do nedelje, 10. marca, v okviru slovenske pojavnosti na ITB Berlin postavlja v ospredje avtentično emocionalno doživetje pristnega stika s konjem lipicancem, ki je ključen del usmeritve razvoja produktov v Lipici.

Prav stik z lipicancem je osrednji magični trenutek doživetja novega produkta kobilarne Postanite šepetalec konjem, skozi katerega obiskovalci spoznajo, kako lahko s svojo pozitivno energijo prepričajo konja, da jim zaupa in pristopi v njihovo družbo, kar je osnova za dresuro belih lipicanskih konj.

Veliko pozornosti obiskovalcev na sejemskem prostoru je pritegnila prav upodobitev šepetanja konjem, in sicer s konjem lipicancem in deklico v realni velikosti. Lipicanec je rezultat premišljene, tehnološko napredne produkcije 3D tiskanja. Tiskal se je 504 ure oziroma 21 dni na 22 tiskalnikih in predstavlja eno večjih tovrstnih izvedb.

Šepetanje konjem je umeščeno v vizualno impresivno kuliso lipiškega posestva, z luksuznim doživetjem poslovnih srečanj v obliki piknika na senu, ki so v sozvočju z najnovejšo kreativno podobo Slovenske turistične organizacije Slovenijo čutim - na svoj način (I Feel Slovenia - My Way). Poleg leisure segmenta se Lipica namreč želi uveljaviti tudi kot unikatna lokacija za poslovni turizem in poroke. Tako so predstavniki kobilarne že v prvih dneh ITB Berlin navezali dobre stike s tujimi, mednarodno uveljavljenimi partnerji, s katerimi si bodo prizadevali izkoristiti potencial, ki ga ima Kobilarna Lipica s Krasom.

V. d. direktorice HOLDINGA KOBILARNA LIPICA, d.o.o. Lorela Dobrinja ocenjuje odzive na ITB Berlin kot izjemno spodbudne: "Veliko pozornosti do Lipice potrjuje to, kar v kobilarni na svoj način že dolgo čutimo, to je, da je doživetje stika med človekom in belim konjem izjemno zanimivo za globalni turistični trg. Kobilarna Lipica ima izjemen potencial, ki ga bo - z novimi produkti, kot je Šepetalec konjem in razvojem v smeri parka doživetij stika s konji in naravo in podporo Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo - tudi uspešno realizirala. Ključna pri tem so avtentična petzvezdična doživetja, vključena v celovito zgodbo, ki obiskovalca pritegne in angažira."

Direktorica Slovenske turistične organizacije, mag. Maja Pak, ob tem poudarja, da se ITB Berlin tako po pomenu kot velikosti uvršča v sam vrh mednarodnih turističnih borz in poteka na enem od najpomembnejših emitivnih trgov slovenskega turizma: "Predstavitev naše dežele na borzi kot odlične destinacije za avtentična in individualna doživetja, s katerimi naslavljamo goste z višjo kupno močjo, je tako ključnega pomena. Poudarek letošnje predstavitve je ob vrhunski kulinariki na edinstvenih kulturnih doživetjih, ki jih Slovenija obiskovalcem omogoča. Predstavitev butičnega in individualiziranega produkta Postanite šepetalec konjem Kobilarne Lipica je s svojo izvirnostjo in hkrati avtentičnostjo navdušila obiskovalce slovenskega razstavnega prostora. Gre za personalizirano butično izkušnjo in doživetje s sodobno upodobitvijo lipicanca, ki goste vabi, da Slovenijo in Lipico doživijo na svoj način.

Foto: Mitja Božič, Kobilarna Lipica