O-STA

Edinstvena Škisova

Ljubljana, 16. 5. 2019 - Zelenica na Kadeljevi ploščadi v Ljubljani je 9. maja postala prostor edinstvenih doživetij, prostor 22. Škisove tržnice, ki je privabila 20 tisoč mladih, ki so uživali v pestrem dnevnem dogajanju in večer zaključili ob melodijah najboljših glasbenih skupin.

Pred več kot 20 leti, se je na Zvezi ŠKIS utrnila ideja o tržnici. O prostoru, kjer bi se zbrali vsi mladi, vsi študentski klubi, branili svoje barve, zavijali po svoje, pripravljali svoje kulinarične dobrote in ustvarjali spomine. In v 22-letih je Škisova tržnica postala prostor edinstvenih trenutkov in doživetij.

Škisova tržnica je tradicionalna prireditev, ki jo organizira Zveza študentskih klubov Slovenije (Zveze ŠKIS) skupaj s študentskimi klubi, mladinskimi organizacijami in študenti. Prepletanje slovenske in medanrodne kulture in kulinarike obiskovalcu ponuja nepozabno doživetje čez celoten dan, zvečer pa se Škisova tržnica spremeni v prostor odlične glasbe in norih doživetij.

Niti slabo vreme ne more pokvariti Škisove tržnice, saj jo je če dan obiskalo neverjetnih 20 tisoč obiskovalcev, ki so lahko uživali v pestri ponudbi Tržnice. Čez dan so se lahko sprehodili med regijskimi otočki, ki so jih ustvarjali študentski klubi iz celotne Slovenije. Za vas so klubi pripravljali lokalne specialitete in pijačo ter predstavljali svoje lokalno okolje. Letos je po izboru komisije najboljšo stojnico pripravil Študentski klub Selške doline, na študentskih igrah pa je v vseh disciplinah prevladovala primorska regija. Prav tako so jih v sklopu popoldanskega spremljevalnega programa zabavale plesalke skupine Empreus, predstavitev korejskih plesov, mažorete, nagradne igre, vedno zabavna povezovalca programa in pestra ponudba na stojnicah 40 partnerjev Škisove tržnice. Obiskoavalci so se tako lahko osvežili s pestro izbiro Spar To Go, nazdravili s prijatelji s kozarcem vina Radgonskih goric, se odpravili na otoček Študentske organizacije v Ljubljani, potešili lakoto na Freshu in se sprehodili skozi mednarodni otoček. Ta je letos sestavljalo kar 20 tujih držav in 5 neprofitnih organizacij, ki so predstavljale svoje delo in dobile priložnost predstavitve med mladimi. Vsem, željnim adrenalina, je bila letos na voljo nova atrakcija - zipline. Čeprav obiskovalcev dež ni preveč motil, pa je bilo vreme zelo nenaklonjeno izvajanju spusta čez prisorišče, zato se žal želja organizatorjev o novi atrkaciji še ni uresničila. Pa naslednje leto!

Na velikem in elektro odru Škisove tržnice 2019 se je predstavilo 17 nastopajočih. Za edinstven zaključek večera so na glavnem podru poskrbeli Jan Plestanjak, Siddharta, Vlado Kreslin, Pero Lovšin, Pop Design, MRFY, Joker Out, BO!, Jaksons in Kokosy. Na elektro odru so obiskovalci lahko uživali v ritmih Plastic Funka, mednarodno priznanega DJ-ja Dynoro, Kosta Radman, DJ Chumma, Kral, Supserset in Clay Clemens.

Škisova tržnica še vedno ostaja ena izmed največjih prireditev na prostem v Sloveniji in vsako leto stremi k temu, da se zmanjšajo odpadki in onesnaževanje okolja. Zato so letos skozi celotno prireditev za urejenost okolja skrbeli delavci, ki so sproti urejali prostor in opozarjali mlade, da odvržejo odadke v smeti in pravilno ločujejo. Postavljenih je bilo 15 eko otočkov, obiskovalci pa so za 15 vrnjenih kozarcev prav tako prejeli nagrado. Škisova pa ni samo EKO prireditev, ampak je prav tako dobrodelna. Tudi letos je del denarja iz vstopnine namenjen dobrodelni organizaciji Anina Zvezdica, s katerimi smo sodelovanje pričeli že lani. Organizatorji vsako leto opravijo nakup živil v Sparu v višini 1000 eur in jih donirajo tistim, ki to potrebujejo.

Škisovo tržnico naredi edinstveno tudi mlada 20-članska ekipa študentov, ki je več kot pol leta delala dogodek, ki bi bil edinstven za vsakega obiskovalca. Pol leta priprav, več kot 50 ur sestankov, na več tisoče poslanih mailov, na tisoče telefonskih klicev, pogovorov, dokumentov in papirjev. Ekipa tehnika je postavila več kot 100 stojnic in več kot 3 kilometre ograj. Za šankom je obiskovalcem streglo več kot 150 natakarjev. Več kot 20 tisoč všečkov strani Škisove tržnice, več kot 4 tisoč komentarjev na objave na Facebooku in več kot 20 tisoč nasmejanih obrazov je poplačalo vsak trud in vsak korak, ki ga je naredila ekipa Škisove tržnice.

Obiskovalci se bodo letošnje Škisove najverjetneje spominjali po blatnih čevljih pa tudi po novih edinstvenih doživetij, ki jih je prinesla letošnja Škisova. Škisova tržnica tako zaključuje že 22. poglavje svoje zgobde, obiskovalce pa že zdaj vabi, naj rezervirajo "tisti četrtek v maju" naslednje leto. Nenapisano pravilo namreč pravi, da nisi pravi študent, če vsaj enkrat v svojem študentskem življenju ne obiščeš Škisove tržnice.

Več informacij:

Nina Miketič - odnosi z javnostmi

e-pošta: nina.miketic@skis-zveza.si

Telefon: +386 (0)40 594 036