O-STA

Podjetje Mary Kay Inc. je osvojilo prvo mesto v izobraževalni kategoriji na prestižnih nagradah Omni za spomlad 2019

Inovativni prodajno-izobraževalni sistem Link & Learn ™ globalnega kozmetičnega podjetja je dosegel 9,5 od možnih 10 točk.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc. je danes sporočilo, da je prejelo zaželeno zlato nagrado v izobraževalni kategoriji na nagradah Omni za spomlad 2019 . Podjetje se je na prvo mesto v kategoriji zavihtelo s svojim inovativnim prodajno-izobraževalnim sistemom Link & Learn ™. Inovativna platforma za e-učenje vsebuje obsežen učni program, ki nudi okrepljeno izobraževalno podporo za samostojne prodajalce in krepi njihov poslovni uspeh. Hkrati pa povezuje neodvisne kozmetične svetovalce podjetja Mary Kay z učečo se skupnostjo skozi vsebine, dostopnost in lokalizacijo.

"V Mary Kay močno verjamemo v prizadevanje za nenehno izobraževanje in profesionalni razvoj," je dejala Beth Lopez, podpredsednica oddelka za globalno prodajno izobraževanje podjetja Mary Kay in podpredsednica prodaje in marketinga za evropsko regijo. "Počaščeni smo, da smo prejeli zlato nagrado Omni za spomlad 2019 za trdo delo, ki smo ga vložili v našo tehnologijo Link & Learn™. Odziv na novi prodajno-izobraževalni sistem je bil izjemno pozitiven in še naprej si bomo prizadevali skupaj z našimi trgi, da nudimo to inovativno in nagrajeno platformo, ter tako nadaljevali z našo misijo obogatitve življenj žensk po vsem svetu."

Nagrade Omni v ospredje postavljajo izjemne dosežke v spletnih, mobilnih in filmskih ali video medijih. Prijavljeni dosežki prihajajo iz celega sveta. V izbirnem postopku nagrad Omni sodelujejo številni talentirani strokovnjaki iz priznanih podjetij. Podjetja, ki so zastopana v odboru za podeljevanje nagrad, vključujejo Odbor za organizacijo olimpijskih iger, CNN, NBC, ABC, PBS, US Army, Cartoon Network, Disney, Associated Press in Sodium Entertainment itd.

O Mary Kay

Ko je Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki jim je uspelo prebiti stekleni strop, pred več kot 55 leti ustanovila svoje kozmetično podjetje, je imela tri cilje: da ponudi dobre priložnosti ženskam, izdeluje izdelke, ki se jim ne da upreti, in izboljša svet. Te sanje so se razcvetele v multimilijonsko podjetje z milijoni neodvisnih prodajalk in prodajalcev v skoraj 40 državah. Podjetje Mary Kay je predano raziskovanju znanosti v kozmetiki in izdelovanju najnaprednejše nege kože, lepotne kozmetike in prehranskih dopolnil. S svojo fundacijo Mary Kay FoundationSM je podjetje do sedaj podarilo več kot 78 milijonov ameriških dolarjev za raziskovanje raka in varne hiše za žrtve družinskega nasilja. Vizija Mary Kay Ash še naprej sije v vsaki šminki. Več na www.marykay.com

Oglejte si izvirno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190702005176/en/

Kontakti

Korporativna komunikacija Mary Kay Inc.
marykay.com/newsroom
972.687.5332 ali media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.