O-STA

Alibaba.com odpira platformo za pomoč ameriškim malim podjetjem pri prodaji na globalni ravni

Globalna platforma za spletno prodajo Global B2B uvaja nove funkcije za prodajo, vključno s transakcijami znotraj ZDA, novimi udeleženci v poslovnem sistemu in turnejo "Build Up" na ravni celotne ZDA, ki bo malim podjetjem pomagala pri zagonu storitev

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- Alibaba.com, ena največjih svetovnih spletnih trgovin B2B in poslovna enota skupine Alibaba Group (NYSE: BABA), je v torek odprla platformo, ki bo ameriškim podjetjem pomagala prodajati njihove izdelke milijonom kupcev podjetja Alibaba.com v ZDA in po svetu. Zdaj ima skoraj 30 milijonov malih in srednje velikih podjetij v ZDA - zlasti proizvajalcev, veletrgovcev in distributerjev - boljši dostop do globalnega trga spletne prodaje B2B, vrednega 23.9 bilijona ameriških dolarjev, kar odpira šestkrat večje priložnosti kot globalni trg spletne prodaje B2C.

Sporočilo vključuje večpredstavnostne vsebine. V celoti si ga oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20190723005345/en/

Podjetje predstavlja tudi udeležence naprednega poslovnega sistema. Ti vključujejo ključne prodajalce in ponudnike storitev B2B, ki tako kot Alibaba.com želijo olajšati poslovanje malim in srednje velikim podjetjem.

Da bi malim in srednje velikim podjetjem pomagali dostopati do $23.9-bilijonskega trga spletne prodaje, je Alibaba.com tudi soorganizator niza delavnic "Build Up" in spletnih seminarjev v sodelovanju z lokalnimi gospodarskimi zbornicami in organizacijami B2B po vsej državi, vključno s SCORE-om, eno največjih ameriških neprofitnih mrež prostovoljcev in strokovnih poslovnih mentorjev.

"Alibaba želi opolnomočiti podjetnike in jim pomagati k uspehu pod njihovimi pogoji," je dejal John Caplan, direktor za B2B v Severni Ameriki v skupini Alibaba Group. "Z 10 milijoni aktivnih poslovnih kupcev v več kot 190 državah in regijah preoblikujemo prodajo B2B tako, da nudimo orodja in storitve, ki jih ameriška mala in srednje velika podjetja potrebujejo za to, da so konkurenčna in uspešna v današnjem globalnem svetu trgovanja."


KLJUČNE IZBOLJŠAVE NOVE PLATFORME

Alibaba.com je dodala ključne vsebine, ki ameriškim malim in srednje velikim podjetjem omogočajo poslovanje na lokalni (znotraj ZDA) in globalni ravni:

Ameriška podjetja za poslovno prodajo

Ameriška podjetja za poslovne nakupe

• Izboljšane možnosti za gradnjo in upravljanje ene spletne trgovine na svetovni platformi Alibaba.com

• dragocene možnosti transakcij, vključno s spletnim plačilom*

• CRM in komunikacijska orodja za lažje neposredno lastništvo nad odnosi s strankami

• napredna orodja za digitalno trženje, ki ciljajo na povpraševanje B2B, ki podjetju najbolj ustreza

• možnost sodelovanja z ekipo za prodajni uspeh Alibabe.com v ZDA

• Dostop do vedno večjega števila možnosti dobave na strani us.alibaba.com, poleg tisočih globalnih dobaviteljev

• še boljša funkcija poizvedbe, ki kupcem omogoča, da začnejo pogovore in pogajanja

• razširjena izbira izdelkov - od tistih, ki so pripravljeni za odpošiljanje do izdelkov, narejenih popolnoma po meri

• izboljšanja funkcija za iskanje izdelka in dobavitelja, kar kupcem omogoča, da hitro najdejo najbolj primerne končne izdelke oz. izdelke, narejene po meri, in sicer po tipu in lokacijah dobaviteljev

* plačilo prek platforme bo mogoče za transakcije znotraj ZDA - razen v New Yorku in Nevadi, od 25. julija 2019 naprej.

"Prepoznali smo priložnost, da že na samem začetku pospešimo globalno rast prek Alibabe.com," je dejal Evan Gettinger, so-ustanovitelj ameriškega proizvajalca izdelkov za profesionalno čiščenje Gett Clean, ki je na platformi zabeležil povečano število poizvedb o svojih izdelkih. "Z novo kombinacijo orodij platforme, ki so na voljo in dodatkov velikih, znanih prodajalcev pričakujemo hitrejše doseganje naših ciljev glede rasti."

ALIBABA.COM GRADI SVOJ AMERIŠKI POSLOVNI SISTEM B2B Z NOVIMI UDELEŽENCI

Alibaba.com prinaša številne znamke in organizacije, ki delijo njeno strast podpirati mala in srednje velika podjetja, vključno z večjimi ameriškimi podjetji in ponudniki storitev.

Marca je Alibaba.com sporočila, da je sklenila strateško sodelovanje s podjetjem Office Depot, v torek pa se je platformi pridružil še Robinson Fresh, poslovne enota podjetja C.H. Robinson. Obe podjetji sta predani temu, da kot "ključni prodajni podjetji" nudita obsežne kataloge svojih izdelkov, da bi zadostili vedno večjim interesom ogromne publike kupcev na platformi. Sodelovanje "ključnih prodajnih podjetij" naj bi prineslo znatne prednosti, med drugim tudi ustvarilo nov interes med kupci, ki nastane, ko se razširi nabor izdelkov, ki so na voljo.

"Ponosni smo, da širimo svoje strateško sodelovanje z Alibaba.com," je dejal Gerry Smith, glavni izvršni direktor v Office Depot, Inc. "S tem, ko smo postali ključno prodajno podjetje, smo dobili dostop do večjega števila majhnih podjetij, katerim lahko ponudimo izdelke in storitve, ki jih potrebujejo za to, da so konkurenčni na globalni ravni." Poleg tega bodo za stranke Alibabe.com na voljo posebne ponudbe izključno za člane, popusti in premium vsebine iz rastočega poslovnega sistema vodilnih ponudnikov poslovnih storitev, kot so:

71lbs

BigCommerce

Indeed

ShipStation (NASDAQ: STMP)

● Skuvault

TeamViewer

Wellbots

Xometry

NACIONALNA TURNEJA DOGODKOV "BUILD UP" ZA PODPORO RASTI MALIH IN SREDNJE VELIKIH PODJETIJ

Prvi dogodek v živo Alibaba.com Build Up je potekal v torek v Brooklynu v Industry Cityju - skupnosti inovativnih industrijskih in proizvodnih podjetij - skupaj s so-gostiteljema gospodarsko zbornico Brooklyna in Industry Cityjem. Vsak dogodek Build Up bo udeležencem nudil poglobljeno delavnico, priložnosti za individualno izobraževanje in svetovanje strokovnjakov iz Alibaba.com kot tudi ekskluzivne popuste, finančne vzpodbude in podporo poslovnega sistema sodelujočih znamk in organizacij.

Dogodku Build Up v Brooklynu bosta hitro sledila dogodka v Los Angelesu 26. julija z gospodarsko zbornico Los Angelesa v kalifornijskem centru California Market Center in Chicagu 30. julija z gospodarsko zbornico Illinoisa v M Hubu. Še več dogodkov Build Up po vsej državi je načrtovanih za celotno leto ob podpori lokalnih in nacionalnih poslovnih organizacij, vključno z lokalnimi enotam SCORE-a, Food Export USA - Northeast in Food Export Association s srednjega zahoda ZDA. Poleg tega je Alibaba.com skupaj s SCORE-om soorganizator digitalnih vsebin Build Up.

"Mala podjetja so motor ameriškega gospodarstva, vendar se soočajo z izzivi," je dejal Ken Yancey, glavni izvršni direktor SCORE-a. "SCORE in naša mreža mentorjev sta vznemirjena, da bodo ameriškim podjetjem pomagala odkrivati številne priložnosti, ki jih prinaša spletna prodaja na fizičnih in virtualnih Build Up delavnicah, ki bodo na voljo skupnostim po celotni ZDA."

Če želite izvedeti več o izboljšanji platformi Alibaba.com, novih sodelujočih ali če se želite registrirati za delavnico Build Up v svoji bližini, prosimo, obiščite Alibaba.com/BuildUp.

O podjetju Alibaba.com

Prva poslovna enota skupine Alibaba Group, Alibaba.com je ena vodilnih platform za globalno spletno prodajo B2B, katere cilj je olajšati poslovanje kjerkoli že ste. Podjetje Alibaba.com, ustanovljeno leta 1999, se ukvarja s storitvami, ki pokrivajo vse vidike prodaje, vključno z nudenjem orodij za podjetja, ki želijo s svojimi izdelki nagovoriti globalno skupnost, in pomoči kupcem pri odkrivanju izdelkov, iskanju dobaviteljev ter hitri in učinkoviti oddaji spletnega naročila. Služi milijonom kupcev in dobaviteljev iz več kot 190 držav in regij po svetu.

O Skupini Alibaba

Poslanstvo Skupine Alibaba je poenostaviti poslovanje kjerkoli, družba pa si je za cilj zadala, da bo trajnostno rasla 102 leti.

Originalno verzijo sporočila si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190723005345/en/

Kontakti:

Kontakti za medije
Alibaba Group
Brion Tingler
brion.tingler@alibaba-inc.com

Alibaba Group
Roger Zhang
roger.zhang@alibaba-inc.com

Vir: Alibaba.com

Večpredstavnostne vsebine

Video

Logo

A