O-STA

Mary Kay je predstavila raziskavo o zaščitnem sloju kože in obrazni rdečici na srečanju kitajskega združenja integrativne medicine

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Kot eno izmed vodilnih podjetij na področju inovacij pri negi kože v prodajnih in kozmetičnih industrijah, Mary Kay še naprej razvija svojo desetletja dolgo raziskovanje znanosti kože. Podjetje je tako predstavilo izsledke raziskave, ki stremi k izboljšanju delovanja zaščitnega sloja kože in odpravi obrazne rdečice na vsakoletnem srečanju dermatološkega odbora, ki ga organizira kitajsko združenje integrativne medicine. Podjetje Mary Kay je bilo tudi pokrovitelj dogodka, ki je potekal med 8. in 11. avgustom v mestu Lanzhou v provinci Gansu na Kitajskem.

"Znanstveniki podjetja Mary Kay so opravljali večletne raziskave kože, da bi razvili strategije za dejanske ljudi in potrebe," je dejala dr Lucy Gildea, vodja znanstvenega oddelka pri podjetju Mary Kay Inc. "V sklopu naših prizadevanj se zavzemamo za bolj aktivno vlogo v kozmetičnih in znanstvenih skupnostih s sodelovanjem na svetovnih dermatoloških konferencah, kjer lahko delimo svoje znanje in se učimo od drugih znanstvenih strokovnjakov ter tako izboljšamo učinkovitost in inovativnost svojih izdelkov."

Višji vodja na področju varnostnih testov in zdravja pri podružnici Mary Kay Kitajska, dr Jenny Jiang, je na srečanju predstavila rezultate raziskave, ki zajemajo strategije za izboljšanje delovanja zaščitnega sloja kože in odpravo obrazne rdečice. Ti izsledki bi lahko omogočili pomemben vpogled v razumevanje občutljive kože. Med udeleženci srečanja so bili najboljši dermatologi v državi in cenjeni direktorji kozmetičnih podjetij.

Ekipo za raziskovanje in razvoj podjetja Mary Kay sestavljajo uveljavljeni znanstveniki z doktorskimi ali drugimi visokimi nazivi z različnih področij, vključno z biologijo kože, biologijo celic, kemijo in biokemijo. Ekipa si prizadeva za konstantno prebojno raziskovanje in deljenje vplivnih izsledkov v zvezi z zdravjem kože z znanstvenimi in kozmetičnimi skupnostmi po svetu.

Podjetje Mary Kay vsako leto opravi več sto tisoč znanstvenih testov izdelkov in sestavin, da bi zagotovilo najvišje možne standarde varnosti, kvalitete in učinkovitosti. Mary Kay ima v svojem globalnem naboru več kot 1500 patentov za izdelke, tehnologije in embalažne dizajne. Lansko leto je podjetje odprlo nov objekt za najnaprednejšo proizvodnjo in R&R (raziskavo in razvoj) v mestu Lewisville v Teksasu ter vanj vložilo več kot 100 milijonov ameriških dolarjev.

O Mary Kay

Ko je Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki jim je uspelo prebiti stekleni strop, pred več kot 55 leti ustanovila svoje kozmetično podjetje, je imela tri cilje: da ponudi dobre priložnosti ženskam, izdeluje izdelke, ki se jim ne da upreti, in izboljšati svet. Te sanje so se razcvetele v multimilijonsko podjetje z milijoni neodvisnih prodajalk in prodajalcev v skoraj 40 državah. Mary Kay je predano raziskovanju znanosti v kozmetiki in izdelovanju najnaprednejše nege kože, lepotne kozmetike, dišav in prehranskih dopolnil. S svojo fundacijo Mary Kay FoundationSM je podjetje do sedaj podarilo več kot 78 milijonov ameriških dolarjev za raziskovanje raka in varne hiše za žrtve družinskega nasilja. Vizija Mary Kay Ash še naprej sije v vsaki šminki.

Izvirno besedilo si lahko ogledate na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190809005304/en/

Kontakti

Mary Kay Inc. korporativna komunikacija
marykay.com/newsroom
972.687.5332 ali media@mkcorp.com





Vir: Mary Kay Inc.