O-STA

P&G, National Geographic in Global Citizen so zagnali revolucionarno serijo AKTIVIRATI: GIBANJE GLOBALNI DRŽAVLJAN, ki bo vzpodbudila delovanje glede revščnine, neenakosti in vzdržnosti

Dokumentarna serija v šestih delih usmerja pozornost na pereče svetovne probleme z aktivisti, kot so Hugh Jackman, Pharrell Williams, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Uzo Aduba, Becky G in Priyanka Chopra Jonas

Serija je bila premierno predvajana v ZDA 5. septembra na National Geographicu


CINCINNATI, ZDA - (BUSINESS WIRE) - Dokumentarna serija v šestih delih AKTIVIRATI (ACTIVATE), ki sta jo pripravili podjetij Procter & Gamble in National Geographic v koprodukciji organizacij Global Citizen in RadicalMedia, je bila premiero prikazana v četrtek, 5. septembra, v ZDA na National Geographicu. Vsaka od šestih epizod se ukvarja z drugo temo, ki je povezana z vzroki revščine, vključno z vzdržnim pridobivanjem virov, kriminalizacijo revščine, pomočjo ob nesrečah, izobraževanjem deklet, plastičnimi odpadki in globalno krizo vode. Kratek video o vseh temah si lahko ogledate tukaj.

Sporočilo za javnost vključuje večpredstavnostne vsebine. Za ogled celotnega sporočila obiščite spletno stran: https://www.businesswire.com/news/home/20190905005542/en/


Predvajanje enournih epizod se je začelo v četrtek zvečer in se bo nadaljevalo vsak teden do 10. oktobra v ZDA in tudi na National Geographicu v 172 državah v 43 jezikih. Epizode bodo osvetlile delo družbe P&G in njenih blagovnih znamk - Tide, Always, Charmin in Head & Shoulders, ki sodelujejo z veliko dolgoletnimi partnerji, kot so Save the Children, World Vision, World Wildlife Fund, WEConnect International in Matthew 25: Ministries ter mnogimi drugimi.

"P&G in naše blagovne znamke so zavezani uporabi našega glasu, da rešimo težke probleme, s katerimi se danes sooča svet," je dejal Marc Pritchard, vodja blagovnih znamk v družbi P&G. "Že desetletja se ukvarjamo s temi problemi, s serijo AKTIVIRATI pa želimo prek našega globalnega dosega skoraj petih milijard potrošnikov izobraževati in navdihovati prebivalce sveta."

P&G je v preteklosti že velikokrat uporabil svoje blagovne znamke in ljudi za izboljšanje sveta; pomagal je reševati pereča vprašanja, povezana z izobraževanjem deklet, čisto pitno vodo, pomočjo pri nesrečah, vzdržnostjo in neenakostjo. P&G uporablja svoj glas in domet za pomembne spremembe, pa naj bo to z neprofitnim programom za varno pitno vodo za otroke CSDW, ki je poskrbel za več kot 15 milijard litrov čiste vode za ljudi po svetu, ali z #EndPeriodPoverty, misijo blagovne znamke Always za izkoreninjenje revščine.

"S ponosom sodelujemo z organizacijama National Geographic in Global Citizen kot tudi z njihovimi nadarjenimi umetniki-ambasadorji in mnogimi dolgoletnimi partnerji, ki so omogočili ljudem po svetu, da so povzdignili kolektivni glas za vzpodbujanje sprememb," je dejala Allison Tummon Kamphuis, vodja globalnega programa za enakost spolov in za program CSDW v družbi P&G.

Serija AKTIVIRATI bo poleg blagovnih znamk družbe P&G in njenih tesnih partnerjev predstavila ambasadorje in podpornike gibanja Global Citizen, med katerimi so Hugh Jackman, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Pharrell Williams, Uzo Aduba, Becky G in Priyanka Chopra Jonas.

P&G, eden največjih svetovnih oglaševalcev, diverzificira načine, s katerimi doseže potrošnike. Z uporabo originalnih vsebin in vplivnih partnerjev bo družba osvetlila nekatere najbolj pereče svetovne probleme. Partnerstvo bo vključevalo tudi digitalni pisarni National Geographica and gibanja Global Citizen in tako gledalcem, ki bi se radi še bolj poglobili v šest kritičnih tem iz serije, ponudilo še več. Gledalci bodo lahko sodelovali v kampanjah gibanja Global Citizen in izvedeli več o delovanju podjetij in blagovnih znamk Tide, Always, Head & Shoulders in Charmin.

Serija DELOVATI je bila premierno prikazana v ZDA na National Geographicu v četrtek, 5. septembra; preverite termine predvajanja pri vas.

Več o vsaki epizodi:

AKTIVIRATI: Izkoreninjenje ekstremne revščine
Premiera: četrtek, 5. september, 2019
Hugh Jackman, Priyanka Chopra Jonas in Becky G se pridružijo gibanju Global Citizen v kampanjah, s katerimi pozivajo svetovne voditelje, naj sprejmejo zakonodajo, ki bi izkoreninila ekstremno revščino po svetu. Jackman se pripravlja na velik festival organizacije Global Citizen v Central Parku, Becky G potuje v Mehiko, da bi razširila kampanjo, s katero želi ta organizacija prepričati podjetja, da bi podpirala podjetja v lasti žensk. Strokovnjaki opišejo ekstremno revščino po različnih delih sveta, ogromen napredek zadnjih dvajsetih let in inovativne rešitve, ki jih uvajajo po celem svetu, vključno z družbo P&G in prizadevanji njene blagovne znamke Charmin za odgovorno pridobivanje virov.

AKTIVIRATI: Ukinitev varščine
Premiera: četrtek, 12. september, 2019
Umetnika in aktivista Common in Usher se povežeta z organizacijo Global Citizen in ljudmi, ki skušajo temeljito reformirati pregon kriminala z ukinitvijo plačila gotovinske varščine v ameriški zvezni državni New York. Epizoda prikaže zavezanost družbe P&G, da se spoprime z rasnimi predsodki v filmu The Talk iz leta 2017 in v novem filmu The Look. Ustvarjalci filmov pripovedujejo o tem, kako se Afroameričani vedno vsakodnevno srečujejo s predsodki.

AKTIVIRATI: Izobraževanje ne more čakati
Premiera: četrtek, 19. septembra, 2019
Z emmyjem nagrajena igralka Rachel Brosnahan se poveže z organizacijo Global Citizen in potuje do meje s Perujem, kjer vidi, kaj se zgodi z izobraževanjem otrok med konflikti in naravnimi nesrečami. Po čustvenem srečanju z družinami, ki so izgubile dom, se igralka in Global Citizen vrnejo v ZDA, kjer pozovejo Irsko, Združeno kraljestvo in ZDA, naj prispevajo milijone za Education Cannot Wait, globalni sklad za izobraževanje med krizami. Strokovnjaki opišejo nesorazmeren vpliv, ki ga imajo naravne nesreče in konflikti na države v razvoju, in načine, na katere ljudje in blagovne znamke, ko je Tide, po celem svetu pomagajo pri učinkovitem spopadanju z izrednimi razmerami.

AKTIVIRATI: Naj dekleta ostanejo v šoli
Premiera: četrtek, 26. september, 2019
Igralka Priyanka Chopra Jonas se pridruži organizaciji Global Citizen in aktivistom po svetu v kampanjah za odstranitev ovir, ki stojijo na poti izobraževanja deklet. Medtem pa Gayle King and Bonang Matheba zbereta na tisoče ljudi, da pozovejo južnoafriško vlado, naj prispeva 58 milijonov dolarjev za končanje "menstruacijske revščine" ter da dekleta prek izobraževanja o menstruaciji in s pripomočki, ki jih za to potrebujejo, lahko brez zadržkov ostanejo v šoli. Strokovnjaki opišejo veliko število težav, zaradi katerih dekleta v državah v razvoju ne hodijo v šolo, kot tudi ogromen napredek, ki je bil storjen po svetu, vključno z blagovno znamko za žensko intimno nego Always, ki prispeva zastonj pripomočke za izobraževanja.

AKTIVIRATI: Končajmo onesnaževanje s plastiko
Premiera: četrtek, 3. oktober, 2019
Pharrell Williams se pridruži prizadevanjem organizacije Global Citizen, da bi prepričala vlade, podjetja in posameznike, da bi rešili krizo onesnaževanja oceanov s plastiko. Darren Criss pa odpotuje na Filipine, kjer lahko vidi, kako plastika vpliva na ljudi, ki živijo v ekstremni revščini, in pozove ljudi po svetu, naj svoje župane spodbudijo k usmerjanju prizadevanj mest za prihodnost brez odpadkov. Strokovnjaki opišejo nesorazmeren vpliv onesnaženja s plastiko na ljudi v državah v razvoju ter načine, na katere ljudje in blagovne znamke, kot je Head & Shoulders, delujejo za rešitev tega problema.

AKTIVIRATI: Čista voda
Premiera: četrtek, 10. oktober, 2019
Zvezda serije Oranžna je nova črna Uzo Aduba se pridruži organizaciji Global Citizen, ki skuša prek milijonov ljudi po svetu prinesti spremembe, s katerimi bodo najbolj ranljive skupine ljudi po svetu dobile čisto pitno vodo in kanalizacijo. Potujejo v Nigerijo, deželo Adubajinih staršev, kjer pozovejo guvernerje, naj namenijo državna sredstva za iztrebljenje kontaminirane vode in za rešitev krize s fekalijami. Strokovnjaki opišejo vpliv kontaminirane pitne vode na ljudi v državah v razvoju in rešitve, ki se uveljavljajo po svetu, vključno z rešitvami programa družbe P&G za varno pitno vodo za otroke CSDW.

O družbi Procter & Gamble

P&G služi potrošnikom po vsem svetu z enim najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, kakovostnih in vodilnih znamk, kot so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. P&G deluje v okoli 70 državah po svetu. Za najnovejše novice in informacije o družbi in njenih blagovnih znamkah obiščite spletno stran http://www.pg.com.

O podjetju National Geographic

National Geographic Partners LLC (NGP) je skupno podjetje, ki sta ga ustanovila neprofitna organizacija National Geographic Society in podjetje Disney. Svetu želi s svojim neprekosljivim portfeljem medijev prinašati vrhunske vsebine s področja znanosti, pustolovščin in raziskovanja. NGP združuje globalne televizijske kanale National Geographic (National Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) in druge medije National Geographica, vključno z revijami National Geographic; studii National Geographic; povezanimi digitalnimi platformami in družbenimi mediji; knjigami, zemljevidi; mediji za otroke; in dodatnimi dejavnostmi, ki vključujejo potovanja, globalne izkušnje in dogodke, prodajo arhivskih gradiv, licence in prodajo prek spleta. Že celih 131 let je osnovni namen National Geographica povečati znanje in razumevanje našega sveta, zdaj pa želimo iti še globlje in premikati meje, iti še dlje za naše uporabnike ... in vsak teden doseči milijone ljudi po svetu v 172 državah in 43 jezikih. NGP vrne 27 odstotkov prihodkov neprofitni organizaciji National Geographic Society za financiranje dela na področju znanosti, raziskovanja, zaščite naravne in kulturne dediščine ter izobraževanja. Za več informacij obiščite slpetni strani natgeotv.com ali nationalgeographic.com ali nas poiščite na Facebooku, Twitterju, Instagramu, YouTubu, LinkedInu in na Pinterestu.

O organizaciji Global Citizen

Od prvega festivala Global Citizen v New Yorku leta 2012 je Global Citizen prerasel v eno največjih in najvidnejših platform, na kateri lahko mladi s celega sveta pozovejo svetovne voditelje, naj spoštujejo svoje zaveze, da bodo cilji vzdržnega razvoja Združenih narodov in izkoreninjenje ekstremne revščine doseženi do leta 2030. Pripadniki gibanja Global Citizens so zaslužni, da so voditelji napovedali, da bodo zagotovili več kot 37,9 milijard dolarjev, s katerimi bodo izboljšali življenja več kot 2,25 milijarde ljudi. Organizacija je svoj aktivistični pristop ponesla v Južnoafriško republiko, Avstralijo, Indijo, Združeno kraljestvo, Nemčijo, Belgijo in Kanado, in tako ustvarila platformo, na kateri se lahko aktivisti poučijo o problemih, ki jih resnično zanimajo, prevzamejo pobudo in so deležni priznanja za svoje dosežke.

Izvorno različico sporočila si lahko ogledate na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190905005542/en/


Kontakti


P&G Media
Julie deSylva, 513-780-0006



Vir: Procter & Gamble


Večpredstavnostne vsebine


Video:

Dokumentarna serija v šestih delih družb Procter & Gamble in National Geographic v koprodukciji organizacij Global Citizen in RadicalMedia je bila premierno prikazana v četrtek, 5. septembra, v ZDA na National Geographicu.

Fotografija:

V seriji AKTIVIRATI bodo poleg blagovnih znamk P&G in tesnih partnerjev predstaviljeni ambasadorji in podporniki gibanja Global Citizen, med katerimi so Hugh Jackman, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Pharrell Williams, Uzo Aduba, Becky G in Priyanka Chopra Jonas. (Grafika: Business Wire)

Fotografija:

Vsaka izmed šestih epizod se ukvarja z drugo temo, ki je povezana z vzroki revščine, vključno z vzdržnim pridobivanjem virov, kriminalizacijo revščine, pomoči ob nesrečah, izobraževanjem deklet, plastičnimi odpadki in globalno krizo vode. (Foto: Business Wire)