O-STA

Tommy Hilfiger se je zavezal oblikovanju v 3D, da bi uresničil svoje ambiciozno popotovanje v digitalizacijo

Moške srajce TOMMY HILFIGER jesenske kolekcije 2020 bodo v celoti oblikovane v tehniki 3D (Foto: Business Wire)

Tommy Hilfiger uvaja nove tehnike učenja in izboljšuje tehnične zmožnosti v vseh svojih globalnih oblikovalskih ekipah na svojem sedežu v Amsterdamu, da bi do spomladanskih kolekcij 2022 dosegel 100-odstotno oblikovanje oblek v tehniki 3D.

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, ki je v lasti PVH Corp. [NYSE:PVH], naznanja, da uvaja oblikovalsko tehnologijo 3D v vseh oblikovalskih ekipah na svojem globalnem sedežu v Amsterdamu na Nizozemskem. Spomladanske kolekcije za 2022 bodo prve v celoti oblikovane z inovativno platformo Tommy Hilfiger za oblikovanje v tehniki 3D. Ta zaveza je osnovana na ambicioznem cilju podjetja, da v celoti digitalizira svojo vrednostno verigo.

To sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. Sporočilo si lahko v celoti ogledate na: https://www.businesswire.com/news/home/20191107005718/en/

"Zmožnosti oblikovanja v tehniki 3D so brezmejne in nam bodo omogočile, da potrebe strank zadovoljimo hitreje in na bolj vzdržen način," je dejal Daniel Grieder, izvršni direktor Tommy Hilfiger Global in PVH Europe. "Tehnologija je postala temeljno orodje pri oblikovanju naših kolekcij in ima potencial, da bistveno pospeši pot izdelka do trga in v celoti nadomesti tradicionalno fotografiranje izdelkov. Že v sezoni jesen 2020 bodo naše moške srajce stoodstotno oblikovane v tehniki 3D, izdelava vzorcev pa ne bo potrebna; razlika med tem in slogi, oblikovanimi in predstavljenimi v preteklosti, bo komaj opazna. To je prihodnost."

Da bi dosegli svoj cilj za oblikovanje v tehniki 3D, je Tommy Hilfiger ustanovil tehnološki inkubator STITCH, ki se osredotoča na digitalizacijo oblikovalske prakse podjetja. Odkar se je Tommy Hilfiger leta 2017 podal na pot k 3D, so programerske ekipe, strokovnjaki za oblikovanje v tehniki 3D in strokovnjaki za preoblikovanja razvili ekosistem lastniških orodij, ki omogočajo popolnoma digitalne delovne procese v oblikovanju. To vključuje digitalno knjižnico tkanine, vzorcev in barv, digitalna tridimenzionalna predstavitvena orodja in tehnologijo za upodabljanje. Preoblikovanje tradicionalnih korakov v oblikovanju in izdelavi vzorcev v virtualne procese omogoča krajše časovnice in brezhibno integracijo v digitalne razstavne salone.

Povečevanje obsega rabe tehnologije 3D na vse kolekcije oblek TOMMY HILFIGER sledi dvema letoma ciljnih testov, ki so uspešno povezali oblikovalsko platformo 3D in moderen digitalni razstavni salon Tommyja Hilfigerja. Medtem ko je tehnologija digitalnega salona revolucionirala prodajne metode podjetja, bo pristop od spodaj navzgor pri nadaljnjem preoblikovanju v smeri oblikovanja v tehnologiji 3D še dodatno razširil digitalizacijo vrednostne verige Tommyja Hilfigerja. Jeseni 2020 bo Tommy Hilfiger predstavil omejeno kolekcijo, ki bo v celoti digitalno oblikovana, razvita in prodajana, vključevala pa bo izdelke oblikovane na podlagi virtualnih avatarjev. Ta iniciativa je naslednji korak k odkrivanju polnega potenciala pri zmanjševanju vzorcev, zmanjševanju trajanja in stroškov ter vzdržnosti z uporabo oblikovanja v tehnologiji 3D.

Sodelavci več kot polovice oddelkov za oblačila na glavnem sedežu Tommy Hilfiger se že bili na izobraževanju o oblikovanju v tehniki 3D na STITCH Academy. Tehnologijo uporabljajo v 20 produktnih skupinah, številka pa se še povečuje. V prihodnosti bodo vse ekipe pri Tommyju Hilfigerju, vključno z oblikovalci, izdelovalci vzorcev, krojači, razvijalci izdelkov in tržniki, deležne usposabljanja za oblikovanje v 3D tehnologiji.

Prijatelji in sledilci znamke so vabljeni, da se pridružijo dialogu na družbenih omrežjih s ključnikom #TommyHilfiger in @TommyHilfiger.

# # #

O podjetju Tommy Hilfiger

S portfeljem znamk, ki vključuje TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger ena najbolj prepoznavnih premijskih oblikovalskih skupin na področju življenjskega sloga. Osredotoča se na oblikovanje in trženje visokokakovostnih krojenih oblek in športnih oblačil za moške, modnih kolekcij za ženske in športnih ter otroških oblačil, jeans kolekcij, spodnjega perila (vključno s haljami, pižamami in trenirkami), čevljev in dodatkov. Z izbranimi licencami Tommy Hilfiger nudi tudi komplementarne izdelke kot so očala, ure, dišave, kopalke, nogavice, usnjena galanterija, izdelki za dom in prtljaga. Linijo izdelkov TOMMY JEANS sestavljajo oblačila iz jeansa ter moška in ženska obutev, dodatki in dišave. Proizvodi znamk TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS so potrošnikom na voljo po vsem svetu v široki mreži trgovin TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, vodilnih specializiranih trgovinah in blagovnicah, izbranih spletnih trgovinah in na tommy.com.


O PVH Corp.

PVH postavlja standard sloga kot eno najbolj občudovanih podjetij za modo in življenjski slog na svetu. Smo gonilna sila znamk, ki razvijajo modo v smeri dobrega. Naš portfelj legendarnih znamk vključuje znamke TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's, Olga in Geoffrey Beene kot tudi znamko spodnjega perila True & Co., ki se osredotoča na digitalno prodajo. Tržimo pestro ponudbo izdelkov teh in drugih nacionalno in mednarodno prepoznavnih naših in licenčnih znamk. PVH ima več kot 38.000 partnerjev, ki poslujejo v več kot 40 državah in beležijo skupno skoraj 9,7 milijard ameriških dolarjev letnih prihodkov. To je moč PVH.

*Licenco za Severno Ameriko in Karibe za znamko Speedo podjetja Speedo International Limited imamo v trajni lasti.

Izvirno različico sporočila si oglejte na businesswire.com: //www.businesswire.com/news/home/20191107005718/en/


Kontakti

Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Višji direktor za globalne komunikacije in zasluženo medijsko prisotnost
E-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com
Tel: +31 62904 2334


Vir: PVH Corp.

Multimedijske vsebine

Video
TOMMY HILFIGER 3D Design rendering (Video: Business Wire)

Photo
Moške srajce TOMMY HILFIGER jesenske kolekcije 2020 bodo v celoti oblikovane v tehniki 3D (Foto: Business Wire)