O-STA

V državljanskem poročilu podjetja P&G za 2019 poudarek na zavezanosti delovanju v skupnosti, prizadevanjih za enakopravnost, raznolikost in vključenost spolov ter trajnostnostni

Podjetje P&G je objavilo svoje Državljansko poročilo za leto 2019, v katerem predstavlja napredek na svojih glavnih področjih državljanskega delovanja - vplivu na skupnost, raznolikosti, vključenosti in enakopravnosti spolov ter okoljski vzdržnosti, katerih temelj je etika in družbeno delovanje. (Foto: Business Wire)

2.12.2019 15:00 UTC

Prizadevanja podjetja, da postane gonilna sila dobrega in napredka so potrdile tudi boljše ocene ugleda podjetja

CINCINNATI, ZDA--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Procter & Gamble Company (NYSE:PG) je danes predstavilo svoje Državljansko poročilo za leto 2019, v katerem poroča o napredku na svojih glavnih področjih državljanskega delovanja - vplivu na skupnost, raznolikosti, vključenosti in enakopravnosti spolov ter okoljski vzdržnosti, katerih temelj je etika in družbeno delovanje.

Sporočilo za javnost vključuje večpredstavnostne vsebine. V celoti si ga lahko ogledate tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20191202005577/en/

Od doseženega cilja dobave 15 milijard litrov čiste vode v okviru programa Varna pitna voda za otroke (Children's Safe Drinking Water - CSDW) do odpiranja razprave o enakopravnosti spolov in ras je bilo 2019 leto, v katerem je vodstvo P&G pustilo pomemben pečat na skupnosti in pri svojih zaposlenih.

"Državljanskost smo vgradili v svojo dejavnost in to ima ne le pozitiven učinek, ampak gradi zaupanje in občutek pravičnosti med strankami ter poganja rast in ustvarjanje dodane vrednosti, kar nam omogoča, da smo gonilna sila dobrega in napredka," je dejal David Taylor, predsednik uprave P&G, direktor in glavni izvršni direktor. "To ni naša postranska dejavnost - gre za naš vsakodnevni način delovanja po vsem svetu."

S prisotnostjo v približno 70 državah in skoraj pet milijoni strank si podjetje s svojim dosegom, inovativnostjo in nadarjenimi zaposlenimi ter z dosegom svojih 65 vodilnih znamk prizadeva delati dobro vsak dan. Prispevek podjetja P&G je bil prepoznan tudi širše, v letošnjih višjih uvrstitvah na lestvici Najbolj občudovana podjetja na svetu ameriške revije Fortune ter lestvici Axios Harris Poll 100 najvidnejših podjetij v ZDA.

Poleg tega je več kot 80% zaposlenih v P&G izrazilo pozitivno mnenje o državljanskih prizadevanjih podjetja, zaradi česar je Državljanskost v letnem pregledu podjetja za 2019 doseglo visoko oceno.

Poudarki Poročila P&G o državljanskosti za leto 2019 so:

  • Vpliv na skupnost: P&G je dostavljal pakete pomoči ob nesrečah, polne njegovih proizvodov, družinam, ki jih je prizadelo več kot 25 naravnih nesreč, vključno s požari v naravi in orkani, ki so opustošili dele ZDA, poplavami v indijski zvezni državi Kerala ter smrtonosnim potresom in cunamijem, ki je prizadel Indonezijo. Poleg tega je prek svojega programa CSDW podjetje sprejelo novo zavezo, da bo do leta 2025 dobavilo 25 milijard čiste pitne vode.

  • Raznolikost in vključenost: P&G je bil platinasti sponzor parade ponosa v New Yorku s 50 lokacijami po svetu, ki izkazujejo podporo prek različnih dejavnosti ponosa. Podjetje je predstavilo "The Look" (Pogled), nadaljevanje z emmyjem nagrajenega filma "The Talk" (pogovor), da bi spodbudilo nadaljevanje razprave o rasnih predsodkih. P&G je ustanovilo tudi programe nevrološke raznolikosti na štirih lokacijah podjetja, da bi ustvarilo priložnosti za posameznike z avtističnimi motnjami.

  • Enakopravnost spola: P&G je na dobri poti, da bo dosegel svoj cilj 50:50 zastopanosti spolov na vseh ravneh, saj je v višji vodstveni ekipi in upravnem odboru sedaj več kot 40 odstotkov žensk. Znamka Always P&G-ja je začela svojo kampanjo #EndPeriodPoverty, da bi pomagala dekletom ostati v šoli, znamka Secret pa je darovala več kot 500.000 ameriških dolarjev v okviru nadaljevanja podpore prizadevanjem ameriške ženske nogometne ekipe za enako plačilo.

  • Okoljska odgovornost: Podjetje je aprila obeležilo prvo obletnico ciljev Ambition 2030 - niza pogumnih ciljev za trajnostnost, ki vključujejo znamke P&G, dobavno verigo, družbo in zaposlene. P&G se je povezal v partnerstvo s TerraCycle, da bi v sodelovanju z Loopom uvedel embalažo za večkratno uporabo v skladu s konceptom dostave mleka v steklenicah. Poleg številnih ukrepov, ki jih je podjetje uvedlo, da bi pripomoglo h globalni rešitvi problema plastičnih odpadkov, se je povezalo z več kot 40 podjetji in ustvarilo Zavezništvo proti plastičnim odpadkom (Alliance to End Plastic Waste) ter se zavezalo, da bo do leta 2030 svetovno uporabo embalaže iz plastike, narejene neposredno iz nafte, znižalo za 5%.

Letos je P&G izdal poročilo o prizadevanjih podjetja za pozitivne spremembe v svetu že dvajseto leto zapored, saj se je vse začelo s prvim Poročilom P&G za trajnostnost leta 1999. Glavni povzetek, pregled napredka in zgodb na 24 straneh, je na voljo na spletu poleg podrobne različice poročila na več kot 140 straneh.

O Procter & Gamble

P&G služi potrošnikom po vsem svetu z enim najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, vodilnih znamk, med njimi Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Skupnost P&G ima obrate v približno 70 državah sveta. Za najnovejše informacije o P&G in njegovih znamkah obiščite http://www.pg.com.

Za ogled izvirnega sporočila obiščite businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191202005577/en/

Kontakti

Julie deSylva, Global Company Communications
513-780-0006
Desylva.j@pg.com

Vir: Procter & Gamble

Večpredstavnostne vsebine

Podjetje P&G je objavilo svoje Državljansko poročilo za leto 2019, v katerem predstavlja napredek na svojih glavnih področjih državljanskega delovanja - vplivu na skupnost, raznolikosti, vključenosti in enakopravnosti spolov ter okoljski vzdržnosti, katerih temelj je etika in družbeno delovanje. (Foto: Business Wire) P&G released its 2019 Citizenship Report, detailing progress in its Citizenship focus areas of Community Impact, Diversity & Inclusion, Gender Equality and Environmental Sustainability built on the foundation of Ethics and Corporate Responsibility. (Photo: Business Wire)