O-STA

Podjetje Impossible Foods zmagala na EU sodišču s predhodno odredbo v primeru kršitve ponarejanja blagovnih znamk

  • Sodišče Evropske unije je razsodilo v korist podjetja Impossible Foods v primeru kršitve blagovnih znamk zoper Nestlé, največje živilsko podjetje na svetu

  • Odredba prepoveduje, da bi več hčerinskih podjetij Nestléja po celotni Evropi tržilo izdelke pod nazivom "Incredible Burger" (Neverjetni burger), in odreja kazen v višini 25.000 evrov na dan, če se takšno trženje nadaljuje

  • Impossible Foods si prizadeva zaščititi pravice potrošnikov do transparentnosti, sodišče pa meni, da je Nestlé namenoma poskusil zavesti potrošnike v nakup njihovega izdelka, tako da je posnemal ime, vizualno podobo in druge tržne strategije družbe Impossible Foods

REDWOOD CITY, Kalifornija--(BUSINESS WIRE)-- Sodišče Evropske unije je ta teden izdalo predhodno odredbo v korist podjetja Impossible Foods ter tako odredilo, da globalni živilski konglomerat Nestlé S.A. preneha uporabljati naziv izdelka "Incredible Burger".

Haaško okrožno sodišče je 27. maja razsodilo, da je uporaba naziva "Incredible Burger" v Evropi kršila blagovne znamke družbe Impossible Foods pod nazivom ImpossibleTM (NemogočeTM), vključno z Impossible BurgerTM (Nemogoči burgerTM), ter je verjetno zavajala kupce.

Hčerinska podjetja Nestléja v Evropi posledično ne smejo tržiti izdelkov pod nazivom "Incredible Burger". Če ne bodo prenehala s takšnim trženjem v roku štirih tednov, bo vsako od 10 posamičnih hčerinskih podjetij, ki so vpleteni v primer, primorano plačati kazen v višini 25.000 evrov na dan - kazen za celoten Nestlé bi tako znašala do 250.000 evrov na hčerinsko podjetje med trajanjem odredbe.

"Ljudje specifično poiščejo izdelek Impossible Burger, saj je boljši od ostalih in edinstven na področju rastlinske prehrane," je dejal Dana Wagner, vodja pravne službe pri Impossible Foods. "Sicer pozdravljamo trud drugih podjetij pri razvoju rastlinskih izdelkov, vendar pa nočemo, da bi bili potrošniki zmedeni zaradi posnemanja. Hvaležni smo, da je sodišče prepoznalo pomembnost naših blagovnih znamk in podprlo naša prizadevanja po zaščiti naše znamke pred vdorom močnega multinacionalnega velikana."

Inovacija - in ne imitacija

Impossible Foods proizvaja meso iz rastlin - z mnogo manjšim okoljskim odtisom kot v primeru mesa živalskega izvora. Podjetje, ki ima sedež v ZDA, uporablja sodobno znanost in tehnologijo, da lahko ustvarja polnovredna in hranljiva živila ter nahrani rastoče prebivalstvo na trajnostni način.

Izdelek Impossible Burger, ki temelji na rastlinski osnovi, je priljubljen med potrošniki po vsem svetu zaradi svojega edinstvenega okusa, teksture, občutka v ustih in kuharskih značilnostih, ki se lahko kosajo z govejim mesom. Impossible Burger je rezultat skoraj desetletja temeljnih in osrednjih znanstvenih raziskav in razvoja na sedežu podjetja v Silicijevi dolini v ameriški zvezni državi Kaliforniji.

Podjetje, ki je prejemnik naziva Podjetje leta revije Inc. Magazine in eno izmed 50 genialnih podjetij revije Time Magazine, ima neprekosljiv portfelj intelektualne lastnine, ki vključuje več sto patentov in vloženih prošenj za patente. Njegova intelektualna lastnina zajema metode za dekodiranje in obratni inženiring molekularnih temeljev ter celotne senzorične izkušnje živalskega mesa, vključno z njegovim okusom, načinom kuhanja in cvrčanja ter vonjav, hkrati pa vključuje tudi metode za poustvarjanje te izkušnje brez živalskega vložka.

S svojo odločitvijo je evropsko sodišče potrdilo veljavnost blagovne znamke Impossible BurgerTM in opozorilo na vizualne, fonetične in konceptualne podobnosti med to znamko in trženjem Nestléjevega izdelka "Incredible Burger". Sodišče je navedlo znatne dokaze, ki kažejo, da so bili potrošniki in komentatorji zmedeni zaradi podobnosti pri nazivih. Sodišče je tudi izjavilo, da se zdi, da je Nestlé, največje živilsko podjetje na svetu, namenoma poskusilo ovirati vstop podjetja Impossible Foods na evropski trg ter je upalo, da se bo lahko okoristilo z močnim tržnim potencialom znamke Impossible Foods, in sicer tako, da bo lastne rastlinske izdelke promoviralo pod podobnim imenom.

Za celotno sporočilo za javnost z več podrobnostmi glede intelektualne lastnine podjetja Impossible Foods in primera zoper Nestlé kliknite tukaj.

Več informacij:
impossiblefoods.com
Twitter
Facebook
Instagram
YouTube
Medium
LinkedIn

Paket za medije:
www.impossiblefoods.com/media

Oglejte si izvorno različico besedila na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200602005187/en/

Kontakti

Keely Sulprizio
keely.sulprizio@impossiblefoods.com
415-656-6811

Vir: Impossible Foods