O-STA

PVH Corp. napovedal prenovo v vodstvu Tommy Hilfiger in PVH Europe

NEW YORK - (BUSINESS WIRE) - Podjetje PVH Corp. (NYSE:PVH), ki ima v lasti legendarne znamke, kot sta TOMMY HILFIGER in CALVIN KLEIN, je danes sporočilo, da Daniel Grieder po 23 letih, v katerih je opravljal različne vodstvene vloge v organizaciji, odstopa kot izvršni direktor družb Tommy Hilfiger Global in PVH Europe ter zapušča podjetje, da bi se posvetil drugim zanimanjem. Griederja bo nasledil Martijn Hagman, ki z 2. junijem 2020 postaja nov izvršni direktor podjetij Tommy Hilfiger Global in PVH Europe.

Hagman je bil doslej glavni poslovodja pri Tommy Hilfiger Global in PVH Europe in finančni direktor, ki je nadzoroval posle, finance, digitalno poslovno transformacijo, tehnologijo, razvoj poslovanja in globalni trajnostni program družbe Tommy Hilfiger. Je 12-letni veteran v vodstveni ekipi družbe Tommy Hilfiger in je igral ključno vlogo pri globalni ekspanziji družbe in strategije, ki je vodila k dosledni vsakoletni rasti PVH Europe.

"Tommy Hilfiger Global in PVH Europe sta v to leto stopila po isti uspešni poti, na kateri sta že bila, in sicer z močno pozitivnimi prodajnimi trendi, rastočim zavedanjem o blagovni znamki in povezana s potrošniki," je povedal predsednik in izvršni direktor PVH Corp Manny Chirico. "Daniel je bil vodilni, ko gre za rast naših inovacijskih zmožnosti in za širjenje dosega družbe TOMMY HILFIGER po svetu. Vedno se je zavzemal za pristop, osredotočen na potrošnika, na digitalno in na trajnostnost, ob tem pa zgradil zelo močno menedžersko ekipo."

"To je bilo fenomenalnih 23 let," je povedal Grieder. "Sredi tega tektonskega premika v naši industriji smo se znašli v edinstvenem položaju, da spremenimo stvari na bolje in na način, ki nas bo po mojem mnenju katapultiral v novo obdobje za znamko. Dober občutek je vedeti, da lahko svoj stolček odstopim Martijnu - v zadnjih dvanajstih letih te poti je bil resničen prijatelj, zaupnik in zanesljiv sovoznik. Idealen trenutek, da zapustiš organizacijo, ki jo ljubiš, ne nastopi nikoli; sta samo možnosti oditi prepozno ali prehitro in zase sem vedel, da želim izvesti to spremembo, dokler še imam optimizem, energijo in strast, ki sem se jih v svoji karieri vedno oklepal."

Pod Girederjevim podjetnim vodenjem se je Tommy Hilfiger uveljavil kot vodilno podjetje življenjskega sloga z najboljšimi pobudami za izdelke, vpetost potrošnikov, digitalizacijo in za korporativno odgovornost v svojem razredu. Odkar je Grieder leta 2014 postal izvršni direktor podjetij Tommy Hilfiger Global in PVH Europe, je prodaja na drobno Tommyja Hilfigerja zrasla s šest na čez devet milijard ameriških dolarjev v letu 2019, evropsko podjetje Calvina Kleina pa je več kot podvojilo prihodke in dobičke.

Predsednik PVH Stefan Larsson je povedal: "Daniel in Martijn sta skupaj v družbo vtisnila vizijo, ki je osredotočena na prihodnost, ki potrošnike postavi v jedro in ustvarja kulturo, ki jo poganjajo izdelki. Hvaležni smo za Danielova številna leta uspešnega vodenja in velikih dosežkov. Zelo zaupam Martijnu kot vodji z globokim razumevanjem stvari, ki poslovanje poganjajo naprej. Njegov pristop, ki je osredotočen na potrošnika, in njegovo digitalno ozaveščeno vodenje sta porok za uspešno naslednje obdobje vzdržne dobičkonosne rasti za družbo Tommy Hilfiger in evropsko regijo."

Hagman je dejal: "V čast mi je nadaljevati nadgradnjo dosežkov znamke TOMMY HILFIGER in PVH Europe v sodelovanju z izjemno in zavzeto ekipo v upravi. Zahvaljujem se Danielu za veliko več kot neomajno podporo, priložnosti za razvoj in vodstvo, kar mi je nudil vsa ta leta. Prepričani smo, da bomo še naprej uresničevali trenutne strateške načrte in naš fokus v prihodnjih mesecih bo na okrevanju in fazi vračanja našega globalnega poslovanja v stare tirnice po pandemiji koronavirusne bolezni."

Grieder bo v naslednjih nekaj mesecih pomagal pri prenosu odgovornosti na novega glavnega izvršnega direktorja, tako da bo zagotovljen gladek in uspešen prehod.

Tako Grieder kot Hagman že mnogo let tesno sodelujeta z ustanoviteljem znamke in glavnim oblikovalcem, gospodom Tommyjem Hilfingerjem.

"Moje zaupanje v prihodnost naše znamke in navdušenje nista bila nikoli močnejša," je dejal Tommy Hilfiger. "Danielovi največji darili naši družbi sta bili močnejše povezovanje znamke z našimi kupci in oblikovanje kulture znotraj družbe, ki je predana ohranjanju najbolj dovršenih izdelkov, inovacij in kulture. Martijn je bil na tem potovanju in skupaj bomo še naprej pisali prihodnost naše znamke - skupaj z našimi partnerji in strankami po vsem svetu."

O podjetju PVH Corp.

PVH je eno najbolj čislanih podjetij s področja mode in življenjskega sloga na svetu. Naše znamke vodijo modo naprej - za vselej in v dobro vseh. Naš portfelj vključuje legendarne znamke CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner's, Olga in Geoffrey Beene kot tudi spletno znamko spodnjega perila True & Co. Pod temi in drugimi nacionalno in mednarodno znanimi znamkami, ki jih imamo v lasti oz. za katere imamo licenco, tržimo niz izdelkov. PVH ima več kot 40.000 sodelavcev v več kot 40 državah in letne prihodke v višini 9,9 milijarde ameriških dolarjev. To je naša moč. To je moč PVH-ja.

IZJAVA O VARNEM PRISTANU PO DOPOLNJENEM ZAKONU O ZASEBNIH TOŽBAH GLEDE VREDNOSTNIH PAPIRJEV IZ LETA 1995: Izjave o prihodnosti v tem sporočilu za javnost, kar brez omejitev vključuje izjave v zvezi s prihodnjimi načrti podjetja, strategijami, cilji, pričakovanji in namerami, so podane v skladu z določili o varnem pristanu na podlagi leta 1995 dopolnjenega zakona o zasebnih tožbah glede vrednostnih papirjev. Vlagatelje opozarjamo, da so tovrstne izjave o prihodnosti po definiciji podvržene tveganjem in negotovostim, ki jih ni mogoče natančno predvideti in ki brez omejitev vključujejo naslednje: (i) podjetje lahko svoje načrte, strategije, cilje, pričakovanja in namere kadarkoli poljubno spremeni; (ii) podjetje lahko pride do točke visoke zadolženosti in precejšen delež svojega denarnega toka usmeri v servisiranje dolga, zaradi česar se lahko zgodi, da mu zmanjka sredstev za trenuten ali v prihodnosti načrtovan način poslovanja; (iii) raven prodaje oblačil, obutve in povezanih produktov tako veleprodajnim kupcem kot v svojih maloprodajnih prodajalnah, raven licenčne veleprodaje in maloprodaje in obseg popustov ter promocijskih cen, ki jih morajo ponujati podjetje in imetniki licenc ter drugi poslovni partnerji, na kar lahko vplivajo vremenske razmere, spremembe v gospodarstvu, cene goriv, upad potovanj, modni trendi, konsolidacija, preusmeritev in stečaji v prodaji, preusmeritve znamk v lasti dajalcev licence in drugi faktorji; (iv) sposobnost podjetja, da upravlja z rastjo in zalogami, kar vključuje spodobnost, da realizira prednosti prevzemov, na primer prihajajočih prevzemov, nakazanih v tem sporočilu za javnost; (v) omejevalne kvote, uveljavitev varnostnih pregledov in uvedba dajatev ali carin na blago iz držav, kjer podjetje ali imetniki njegovih licenc proizvajajo blago blagovnih znamk podjetja, kar bi lahko med drugim omejilo sposobnost proizvajanja produktov v stroškovno ugodnih državah oziroma v državah, kjer imajo potrebno delovno silo in tehnično znanja; (vi) dostopnost in strošek surovin; (vii) spodobnost podjetja, da se pravočasno prilagodi spremembam trgovinskih pravil ter selitvi in razvoju proizvajalcev (kar lahko vpliva na to, kje se lahko proizvodi podjetja najbolje proizvajajo); (viii) spremembe tovarniških in logističnih zmogljivosti, ki so na voljo, rast plač in stroškov pošiljanja, protesti, vojna ali teroristična dejanja oziroma tveganje le-teh ali politična oziroma delavska nestabilnost v kateri izmed držav, kjer podjetje ali imetniki njegovih licenc oziroma drugi poslovni partnerji svoje produkte prodajajo, proizvajajo oziroma jih tam nameravajo prodajati ali proizvajati; (ix) epidemije bolezni in skrbi v zvezi z zdravjem, kot je trenuten izbruh koronavirusne bolezni, ki bi lahko vodile (in v primeru izbruha koronavirusne bolezni tudi so vodile) do motenj v dobavni verigi zaradi zaprtja tovarn, zmanjšanja delovne sile, pomanjkanja surovin ali embargov na blago, ki je proizvedeno na okuženih območjih, zaprtja trgovin, zmanjšanja povpraševanja potrošnikov in potrošnje, ko potrošniki zbolijo ali zmanjšajo oziroma ustavijo potrošnjo, da bi ne bi bili izpostavljeni bolezni; ali obveznega zaprtja podjetij s strani vlade, omejitev potovanj in podobnih ukrepov za zajezitev širjenja bolezni, ter tržnih in drugih sprememb, ki bi lahko pripeljale do nedenarnih slabitev ugleda podjetja in drugih nesnovnih dobrin, sredstev v uporabi po poslovnem najemu ter posesti, tovarn in opreme; (x) prevzemi in odprodaja premoženje ter zadeve, povezane s prevzemi, odprodajo in predlaganimi transakcijami, kar brez omejitev vključuje sposobnost integriranja prevzete entitete ali podjetja brez bistvenih negativnih vplivov na poslovanje prevzete entitete, prevzetega podjetja ali podjetja PVH, delovna razmerja, razmerja s prodajalci, razmerja s strankami ali finančno poslovanje, in sposobnost učinkovitega in dobičkonosnega poslovanja obstoječih poslovnih enot podjetja po odprodaji ali drugi odtujitvi podružnice, podjetja ali sredstev; (xi) nezmožnost pridobiteljev licenc podjetja, da uspešno prodajajo licenčne produkte oziroma ohranijo vrednost znamk podjetja, oziroma njihova zloraba znamk podjetja; (xii) znatne spremembe tečaja ameriškega dolarja v primerjavi s tujimi valutami, v katerih poteka precejšen delež transakcij podjetja; (xiii) stroški pokojninskega zavarovanja, obračunani med letom, se izračunajo na podlagi aktuarskih izračunov, ki so narejeni na predpostavkah in ocenah o finančnih trgih, gospodarskih in demografskih pogojih ter razlikah med ocenjenimi in dejanskimi rezultati, kar lahko povzroči precejšnje dobičke ali izgube, ki se takoj obračunajo v poslovnem izidu, po navadi v zadnjem četrtletju leta; (xiv) vpliv novih in dopolnjenih davčnih zakonov in predpisov; (xv) ter druga tveganja in negotovosti, ki so občasno navedene v vlogah, ki jih podjetje predloži Komisiji za vrednostne papirje (SEC).

Podjetje se ne zavezuje, da bo javno posodabljajo katero koli izjavo o prihodnosti, niti na podlagi novih informacij niti zaradi prihodnjih dogodkov ali drugih dejavnikov.

Sporočilo za javnost v izvirniku je na voljo na businesswire.com na naslovu https://www.businesswire.com/news/home/20200602005248/en/

Kontakti:

Dana Perlman

Blagajničarka, višja podpredsednica za poslovni razvoj in odnose z vlagatelji

(212) 381-3502 pisarna

(917) 579-1374 mobitel

investorrelations@pvh.com

Virginia Ritchie

Podpredsednica za korporacijske komunikacije, influencersko trženje & izkušnje

+31643184870

Virginia.Ritchie@Tommy.com

Vir: PVH Corp.