O-STA

Izziv, ki ga ne smete zamuditi!

Ekipa 1, 2, 3, GREMO! je pred zadnjim Superizzivom. V torek, 16. junija, bodo ob 20.30 pod strokovnim vodstvom ambasadorjev projekta - nutricistke Mojce Cepuš, osebnega trenerja Jana Kovačiča ter televizijskega voditelja in športnega navdušenca Marka Potrča - na Facebooku in Instagramu izpolnili še zadnji letošnji izziv.

Tokrat bodo vadbo vodili znani Slovenci: Sanja Modrić, Gaja Prestor, Luka Žvižej, Antea Bitenc, Eva Ahačevčič Pakiž, Rebeka Fink in Jure Marolt, in s tem obeležili vrhunec letošnjega programa, ki je več kot 4.700 podpornikov 71 dni vodil skozi mnoge ovire ter v nepredvidljivih časih širil vrednote medsebojne pomoči in povezanosti.

Podporniki projekta pa tudi tokrat ne bodo vadili zgolj zase, temveč tudi za druge, saj bodo vse do 23. junija lahko z vadbo izpolnili še zadnji dobrodelni izziv. V kolikor jim bo uspelo, bo HOFER v sklad za URI Soča prispeval dodatnih 1.000 evrov in tako še povišal donacijo, ki že danes znaša 3.200 evrov.

Veseli bomo, če boste podprli ekipo 1, 2, 3, GREMO! in svoje bralce postavili pred edinstven Superizziv z dobrodelno noto. Skupaj lahko dokažemo, da za močno ekipo nič ni prevelika ovira.


O HOFERju

Podjetje HOFER je v Sloveniji prisotno od leta 2005 in šteje že več kot 1900 zaposlenih ter 87 trgovin. S tem se uvršča med večja slovenska trgovska podjetja, katerih večino ponudbe predstavljajo živila. V rednem sortimentu kupcem ponuja že prek 3000 izdelkov. Sledi svojemu vodilu kupcem vedno ponujati najvišjo kakovost po najnižji ceni, kar dosega z optimizacijo in trajnostno usmerjenostjo na vseh področjih.

Kot del skupine ALDI Süd (Aldi jug) v skupini HOFER delujejo tudi HOFER Österreich (Avstrija), ALDI Suisse (Švica) in ALDI Magyarország (Madžarska) ter ALDI Italija.

Zgodovina skupine ALDI Süd sega v leto 1913, ko je družina Albrecht v Essnu odprla trgovino z živili. Sprva zgolj domiselna podjetniška ideja je sčasoma dozorela v uspešen diskontni koncept. Zanj je značilna jasno začrtana ponudba lastnih blagovnih znamk, brezkompromisna filozofija kakovosti ter optimizacija procesov na vseh nivojih v podjetju. V središču podjetja ostajajo ljudje: zaposleni, kupci, dobavitelji in drugi partnerji ter odgovornost do njih. S tem podjetje upravičuje svoj slogan "Več kot fer. HOFER.".

Kupci v HOFERjevih poslovalnicah v Sloveniji mesečno opravijo že skoraj 3 milijone nakupov.