O-STA

Tommy Hilfiger pospešuje svoja trajnostna prizadevanja s programom Make it Possible

Na osnovi vizije 'Ne zavrzimo ničesar in sprejmimo vse' trajnostnostni program Tommy Hilfinger Make it Possible (Omogočimo) vključuje 24 drznih ciljev s področja krožnega ravnanja in vključevalne naravnanosti do leta 2030

  • Tommy Hilfiger se trajnostnosti loteva tako z okoljskega kot družbenega vidika, program Make it Possible pa se tako osredotoča na krožnost in vključevalnost.
  • Misija programa Make it Possible je ustvariti modo, ki 'ne zavrže ničesar in sprejme vse'.
  • Program vključuje 24 ciljev v okviru štirih stebrov do leta 2030.
  • www.sustainability.tommy.com
  • #TommyHilfiger

AMSTERDAM - (BUSINESS WIRE) - Podjetje Tommy Hilfiger, ki je v lasti PVH Corp. [NYSE:PVH] predstavlja Make it Possible (Omogočimo), drzen pristop h okoljski in družbeni trajnostnosti, ki poudarja zavezo podjetja o ustvarjanju mode, ki 'ne zavrže ničesar in sprejme vse'. V okviru programa Make it Possible se je Tommy Hilfinger prvotno zavezal 24 ambicioznim ciljem, ki se osredotočajo na krožnost in vključevalnost, kot je to orisano v okviru štirih stebrov do leta 2030:

Sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. V celoti si ga lahko ogledate na https://www.businesswire.com/news/home/20200830005002/en/

  • Zaokrožen krog: Izdelovati izdelke, ki bodo popolnoma krožni in del trajnostnega cikla.
  • Narejeni za življenje: Delovati z občutkom za meje našega planeta, na primer na področju podnebnih sprememb, uporabe zemlje, vode in kemičnega onesnaženja, od nakupa materialov do prodaje.
  • Dobrodošlica vsem: Biti znamka, ki dela za vsakega oboževalca znamke TOMMY - vedno vključujoča, popolnoma dostopna.
  • Priložnost za vse: Ustvarjati priložnosti, ki so vsem enako dostopne - za uspeh znotraj Tommy Hilfingerja ni ovir.

Program podjetja Tommy Hilfiger omogoča strategija Forward Fashion (Naprej moda) njegovega materinskega podjetja PVH. Gre za serijo 15 prioritet, katerih cilj je znižati negativne vplive na ničlo ter povečati pozitivne vplive na 100% in izboljšati življenja več kot milijona ljudi, ki delujejo v njegovi vrednostni verigi.

"Svojo prvo trgovino People's Place sem odprl leta 1969 v svojem domačem kraju Elmira kot kraj, kjer se lahko zbirajo ljudje iz različnih okolij in delijo vznemirljive izkušnje pop kulture," je dejal Tommy Hilfinger. "Ko se je z leti naša znamka razvijala s pomočjo te vključujoče miselnosti, se je razvijala tudi naša zaveza družbeni in okoljski trajnostnosti. S programom Make it Possible bomo šli s to svojo zavezo še korak dlje. Prizadevamo si za uresničitev svoje vizije, saj se na to osredotoča celotna organizacija in čeprav je še nismo uresničili, jo bomo."

"V teh časih zdravstvene, družbene, okoljske in gospodarske krize smo vsi skupaj odgovorni, da najdemo inovativne rešitve, ki bodo spodbujale vključenost in gradile bolj krožno prihodnost," je dejal glavni izvršni direktor podjetja Tommy Hilfiger Global in PVH Europe Martijn Hagman. "V naši naravi je, da poganjamo rast, tudi v najbolj težkih časih, zaradi česar predstavljamo svoj ambiciozen trajnostni programe Make it Possible, v katerem smo si zadali 24 ciljev do leta 2030. Tommy Hilfiger že desetletja poganja bolj trajnostno prihodnost in je med drugim uvedel procese obdelave džinsa z manj škodljivimi učinki, se zavzemal za skrbno ravnanje z vodo in ustvarjal bolj vključujoče kolekcije. Make it Possible je eden izmed načinov našega sodelovanja v prizadevanjih za pomemben in trajen prispevek k boljši modni industriji."

Program Make it Possible je najnovejši mejnik na potovanju Tommy Hilfigerja k trajnostnosti. Ključni dosežki so med drugim predstavitev Tommy Hilfiger Adaptive za lažje oblačenje odraslih in otrok s posebnimi potrebami ter Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, globalni program za podporo zagonskim podjetjem in širitev podjetij, ki razvijajo rešitve, ki podpirajo vključevalnost in trajnostnost v modi. Nedavno je Tommy Hilfinger predstavil People's Place Program, da bi izboljšal vidnost temnopoltih, domorodcev in ljudi drugih barv kože znotraj modne in zabavne industrije. Do zdaj se je več kot 80% oblikovalcev podjetja Tommy Hilfinger izobrazilo na področju strategij za krožno oblikovanje in leta 2019 je 72% bombaža, ki ga je podjetje uporabilo, prišlo iz bolj trajnostnih virov. Poleg tega je bilo dva milijona kosov džinsa narejenih z nižjimi negativnimi posledicami, kar pomeni manjšo porabo vode in energije. Vsaka sezonska kolekcija TOMMY HILFINGER vključuje več trajnostnih slogov v kolekciji, kar kaže tudi 50% zastopanost bolj trajnostnih slogov v načrtih za pomlad 2021, kar je še enkrat več kot v kolekciji pomlad 2020.

Ob zavedanju, da nobeno podjetje trajnosti ne more spremeniti samo, je Tommy Hilfinger kot del PVH Corp. moči združil s partnerji iz industrije s podpisom Modnega pakta avgusta 2019 ter se pridružil pobudama fundacije Ellen MacArthur Make Fashion Circular (Naredimo modo krožno) in Jeans Redesign (Preoblikujmo džins). Zadnjih nekaj let se je Tommy Hilfinger združil z WWF, da bi odgovoril na tveganja v povezavi z vodo na lokacijah svoje strateške dobavne verige. To vključuje poučevanje o upravljanju z vodnimi tveganji za dobavitelje in industrijske parke v porečju kitajske reke Taihu ter ustanovitev programa znamke za ohranjanje vodnih virov v porečju reke Mekong v Vietnamu.

Na celotni svoji poti bo Tommy Hilfinger delil svoje uspehe. Za več informacij o Make it Possible in celoten pregled dosedanjih dosežkov obiščite http://sustainability.tommy.com.

O podjetju Tommy Hilfiger

S portfeljem znamk, ki vključuje TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger ena najbolj prepoznavnih premijskih oblikovalskih skupin na področju življenjskega sloga. Osredotoča se na oblikovanje in marketing visokokakovostnih krojenih oblek in športnih oblačil za moške, modnih kolekcij za ženske in športnih ter otroških oblačil, džins kolekcij, spodnjega perila (vključno s haljami, pižamami in trenirkami), čevljev in dodatkov. Z izbranimi licencami Tommy Hilfiger nudi tudi komplementarne izdelke, kot so očala, ure, dišave, kopalke, nogavice, usnjena galanterija, izdelki za dom in prtljaga. Linijo izdelkov TOMMY JEANS sestavljajo oblačila iz džinsa ter moška in ženska obutev, dodatki in dišave. Proizvodi znamk TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS so potrošnikom na voljo po vsem svetu v široki mreži trgovin TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, vodilnih specializiranih trgovinah in blagovnicah, izbranih spletnih trgovinah in na tommy.com.

O podjetju PVH Corp.

PVH je eno najbolj čislanih podjetij s področja mode in življenjskega sloga na svetu. Naše znamke vodijo modo naprej - za vselej in v dobro vseh. Naš portfelj vključuje legendarne znamke CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner's, Olga in Geoffrey Beene kot tudi spletno znamko spodnjega perila True & Co. Pod temi in drugimi nacionalno in mednarodno znanimi znamkami, ki jih imamo v lasti oz. za katere imamo licenco, tržimo niz izdelkov. PVH ima več kot 40.000 sodelavcev v več kot 40 državah in letne prihodke v višini 9,9 milijarde ameriških dolarjev. To je naša moč. To je moč PVH-ja.

Sledite nam na Facebooku, Instagramu, Twitterju in LinkedInu.

Sporočilo za javnost v angleščini je na voljo na businesswire.com na naslovu https://www.businesswire.com/news/home/20200830005002/en/

Kontakti

Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Višji direktor, komunikacije in mediji

Baptiste.Blanc@tommy.com
+31 62904 2334



Vir: Tommy Hilfiger

Večpredstavnostne vsebine

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.