O-STA

HOFER namenja 4500 evrov za otroke s sladkorno boleznijo

Podpora projektu "Korak zase, korak za sladkorčke"

Lukovica, 14. september 2020: Podjetje HOFER je podprlo dobrodelni projekt v soorganizaciji Čebelarske zveze Slovenija "Korak zase, korak za sladkorčke", ki je minulo soboto z dobrodelnim pohodom osveščal o izzivih, s katerimi se soočajo otroci s sladkorno boleznijo. Prizadevanja so podprli z donacijo v višini 4500 evrov, ki bo pripomogla k nakupu UZ naprave za oceno stanja ožilja, ki je potrebna pri pregledu sladkornih bolnikov.

Sladkorna bolezen je tudi pri otrocih v porastu in mnogi starši se soočajo z občutkom nemoči, krivde in bremena, ki ga takšna bolezen prinese. "Sladkorna bolezen nam ne dopušča lažjih poti. Meritve sladkorja v krvi in zdrava pestra prehrana hčerko spremljata vsak dan. Vsak obrok je načrtovan in stehtan vnaprej ter prilagojen sladkorju v krvi. Temu smo prilagodili tudi vse dejavnosti in aktivnosti," je življenje z otrokom - sladkorčkom, povzel eden izmed staršev.

S koraki do osveščanja in donacije

Čebelarska zveza Slovenije je zato v podporo sladkorčkom, v sodelovanju s Pediatrično kliniko, Kliničnim oddelkom za endokrinologijo, diabetes in bolezni presnove ter Društvom za pomoč otrokom s presnovnimi motnjami, preteklo soboto organizirala izvedbo dobrodelnega izobraževalnega projekta Korak zase, korak za sladkorčke. Vseslovenskega pohoda, ki so ga zaznamovali koraki za dobrodelnost, so se udeležili številni podporniki. Pohod je potekal po treh glavnih poteh: s Sela pri Žirovnici, iz Celja in iz Gabrja, vse poti pa so se sklenile v Lukovici, kjer stoji sedež Čebelarske zveze Slovenije pa tudi sedež podjetja HOFER. Svojo obljubo je izpolnil tudi Boštjan Noč, predsednik Čebelarske zveze Slovenije, ki je prehodil celotno pot od domače Žirovnice pa do Čebelarskega centra Slovenije, z razdaljo 58 kilometrov. "S pohodom smo želeli opozoriti javnost, predvsem pa pristojne in odgovorne institucije na problematiko, s katero se soočajo sladkorčki. Poudariti želimo pomen in možnost uživanja čebeljih pridelkov tudi pri sladkorni bolezni in hkrati ozaveščati o zdravem načinu življenja." Na spremljevalnem dogodku, ki je potekal na odprtem prireditvenem prostoru pod Čebelarskim centrom Slovenije, so se tudi po pohodu zbirala finančna sredstva za otroke s sladkorno boleznijo. Zbrani znesek bo prispeval k nakupu UZ naprave za oceno stanja ožilja, ki se potrebuje pri pregledih sladkornih bolnikov.

Skupaj lahko izboljšamo jutrišnji dan

Prizadevanja je podprlo tudi podjetje HOFER. Za zbrane so pripravili vrečke semen medovitih dišavnic, s svojimi prizadevanji pa so se izkazali tudi v vlogi glavnega podpornika. "S Čebelarsko zvezo Slovenije nas druži dolgoletno sodelovanje in veseli nas, da lahko podpremo projekt, ki bo osveščal o izzivih, s katerimi se vsakodnevno srečujejo sladkorčki. Otroci so naše bogastvo, zato je naša naloga in odgovornost, da jim omogočimo lepo prihodnost," so povedali ob predaji donacije v višini 4500 evrov. Predaje donacije se je udeležila Maja Weinberger, menedžerka v oddelku odgovornega vodenja podjetja in zagotavljanja kakovosti izdelkov ter poudarila, da je skrb za lokalno okolje, ljudi in živali pomemben vidik HOFERjevega poslovanja. Pri podjetju so prepričani, da lahko s skupnimi močmi dosežemo več in tako že danes nekomu izboljšamo jutrišnji dan.

O HOFERju

Podjetje HOFER je v Sloveniji prisotno od leta 2005 in šteje že več kot 1900 zaposlenih ter 87 trgovin. S tem se uvršča med večja slovenska trgovska podjetja, katerih večino ponudbe predstavljajo živila. V rednem sortimentu kupcem ponuja že prek 3000 izdelkov. Sledi svojemu vodilu kupcem vedno ponujati najvišjo kakovost po najnižji ceni, kar dosega z optimizacijo in trajnostno usmerjenostjo na vseh področjih.

Kot del skupine ALDI Süd (Aldi jug) v skupini HOFER delujejo tudi HOFER Österreich (Avstrija), ALDI Suisse (Švica) in ALDI Magyarország (Madžarska) ter ALDI Italia (Italija).

Zgodovina skupine ALDI Süd sega v leto 1913, ko je družina Albrecht v Essnu odprla trgovino z živili. Sprva zgolj domiselna podjetniška ideja je sčasoma dozorela v uspešen diskontni koncept. Zanj je značilna jasno začrtana ponudba lastnih blagovnih znamk, brezkompromisna filozofija kakovosti ter optimizacija procesov na vseh nivojih v podjetju. V središču podjetja ostajajo ljudje: zaposleni, kupci, dobavitelji in drugi partnerji ter odgovornost do njih. S tem podjetje upravičuje svoj slogan "Več kot fer. HOFER.".

Kupci v HOFERjevih poslovalnicah v Sloveniji mesečno opravijo že skoraj 3 milijone nakupov.