O-STA

MessageBird zbral 200 milijonov dolarjev preko financiranja serije C, s čimer je ovrednoten na 3 milijarde dolarjev, saj spričo omejevalnih ukrepov prihaja do močne rasti globalnega povpraševanja po vodilni vsekanalni platformi kot storitvi

  • MessageBird rešuje kompleksnosti komuniciranja s strankami s prvo in edino svetovno vsekanalno platformo kot storitvijo (OPaaS), ki vsebuje niz orodij, vključno z dohodnim poštnim predalom (Inbox), vsekanalnim oknom za klepet in gradilnikom toka (Flow Builder).

  • Zadnja investicija, na čelu katere je generalni partner družbe Spark Capital Will Reed, ki se bo pridružil upravi, je bila zbrana na daljavo in povzdiguje MessageBird v najnovejšega startup "samoroga" v Evropi, saj je njegova vrednost ocenjena na tri milijarde ameriških dolarjev.

  • Pristop z vsekanalno platformo omogoča podjetjem kjer koli na svetu komuniciranje in takojšnje deljenje obogatenih medijskih vsebin s katero koli stranko preko aplikacij WhatsApp, SMS, Voice, Messenger, WeChat, Google Business Messaging, Line in Telegram, pri čimer tudi sestavlja vse interakcije s strankami na vseh kanalih v eno samo nit resnice.

  • Zadnje zbiranje sredstev spremlja zagon politike polnega dela na daljavo v podjetju, imenovane "delaj kjerkoli".


AMSTERDAM, SAN FRANCISCO in SINGAPUR--(BUSINESS WIRE)-- MessageBird, svetovno vodilna platforma za vsekanalno komunikacijo v oblaku, je sporočila, da je bil zaključena nova, 200 milijonov dolarjev vredna investicija serije C, na čelu katere je bil Spark Capital iz Silicijeve doline, prispevali pa so še Bonnier, Glynn Capital, LGT Lightstone, Longbow, Mousse Partners in New View Capital. V okviru te najnovejše investicije, ki podjetje vrednoti na 3 milijarde dolarjev, bo generalni direktor Spark Capital, Will Reed, postal član uprave družbe MessageBird. Obstoječi investitorji Accel, Atomico in Y-Combinator so prav tako sodelovali v tem krogu.


Obvestilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Izvirnik je na voljo na:

https://www.businesswire.com/news/home/20201008005504/en/


Robert Vis, izvršni direktor MessageBird CEO (Foto: Business Wire)

Zadnja investicija, spričo omejitvenih ukrepov zbrana na daljavo, prihaja na krilih globalnega porasta povpraševanja po širši paleti na sporočilih temelječih orodij za komunikacijo s strankami, ki omogočajo komunikacijo preko veliko širše palete kanalov, saj se podjetja le s težavo preusmerjajo od fizičnih storitev strankam v trgovinah in klicnih centrih k povsem dislocirani delovnih sili in izključno spletni prodaji.

To je pospešilo razvoj MessageBirda od podjetja čiste komunikacijske platforme kot storitve (CPaaS) do prvega in edinega svetovnega podjetja z vsekanalno platformo kot storitvijo (OPaaS). Sredstva bodo namenjena potrojitvi globalne ekipe MessageBirda in nadaljnji širitvi na glavnih trgih v Evropi, Aziji in Latinski Ameriki, medtem ko podjetje uradno začenja s politiko "delaj kjerkoli".

"Rad bi samo živel v svetu, kjer si lahko izmenjujem sporočila s podjetjem in nikoli več ne obtičim v čakalni vrsti. MessageBird je naredil pionirske korake za OPaaS (vsekanalna platforma kot storitev) na temelju zamisli, da morajo imeti globalna podjetja povsem nemoteno komunikacijo s svojimi strankami kjer koli na svetu in na poljubnem kanalu," je povedal Robert Vis, ustanovitelj in izvršni direktor podjetja MessageBird. "Zadnji krog financiranja potrjuje, da se je nakopičilo povpraševanje strank po vsem svetu, ki želijo, da bi se tudi tradicionalna podjetja preselila v ta pogumni novi vsekanalni svet sporočil in mi imamo vodilni proizvod na trgu, ki jim omogoča prav to."

"V položaju, ko si stranke vedno bolj želijo, da bi podjetja z njimi komunicirala v aplikacijah, ki so jim najbližje, so podjetja prisiljena, da množično posegajo po vsekanalnih strategijah," je podal Will Reed, generalni partner družbe Spark Capital. "Robert in ekipa MessageBird so zgradili najboljšo platformo za pristop h kateri koli stranki, na katerem koli kanalu, globalno - skupaj z naborom programov, ki te interakcije poglobijo in avtomatizirajo - in tako podjetjem omogočajo, da izstopajo v novem svetu, v katerem so sporočila na prvem mestu."

Pri resnični vsekanalni izkušnji gre za premik osredotočenosti pri delu s strankami od neučinkovitih kanalov, kot sta elektronska pošta in glasovne storitve, k bolj dinamičnim kanalom za sporočila. Za to je pri proizvodih, tako v primeru podjetij kot strank, potrebno, da sklenejo krog v smislu, da imajo okoli vsake interakcije sestavljen kontekst. To je sedaj mogoče, zahvaljujoč naboru proizvodov MessageBirda, med katere spadajo:

  • Dohodna pošta (Inbox) - Gre za brezplačno vsekanalno podporo za stranke in njihovo angažiranje, ki podjetjem kjer koli na svetu omogoča takojšnjo komunikacijo in deljenje obogatenih medijskih vsebin s katero koli stranko preko aplikacij WhatsApp, SMS, Voice, Messenger, WeChat, Google Business Messaging, Line in Telegram. Dohodna sporočila z vseh kanalov so uskupinjena, kar omogoča enostavno mapiranje in odzive strankam.

  • Vsekanalno okno za klepet - pretvori statične strani v dinamične pogovore, omogoči strankam, da komunicirajo z vašimi ekipami na vaši spletni strani, v vaši aplikacije, preko živega klepeta ali preko katere koli storitve za sporočila (WhatsApp, Messenger, WeChat, SMS, itd.)

  • Gradilnik toka (Flow Builder) - Gre za RPA (robotski proces avtomatizacije) platformo za poslovno komunikacijo s sporočili, ki podjetjem omogoča po meri prikrojene vsekanalne izkušnje.

  • MessageBird je prav tako edina platforma, ki ima prednostne dobavne odnose z vsemi glavnimi platformami za sporočila, kar strankam po vsem svetu omogoča takojšnjo komunikacijo in deljene obogatenih medijskih vsebin s katerim koli podjetjem.


Ena tretjina globalnih strank Messagebirda je že prešla k uporabi vsekanalnih komunikacij v oblaku preko njihovih gradnikov toka, dohodne pošte ali vsekanalnih oken za klepet. MessageBirdu zaupa več kot 15,000 strank, vse od uveljavljenih znamk, kot so Lufthansa Airlines, Heineken, Hugo Boss, Rituals Cosmetics in SAP, do hitro rastočih prebojnih podjetij, kot so Uber, Glovo, HelloFresh in Deliveroo.

O PODJETJU MESSAGEBIRD

MessageBird je svetovno vodilna platforma za vsekanalno komunikacijo v oblaku, ki ponuja nabor tako vsekanalnih izdelkov kot programskih vmesnikov za komunikacijo v oblaku, ki programerjem in podjetjem omogočajo komunikacijo s strankami v praktično vsakem kotičku planeta in na katerem koli kanalu.

Podjetje, ustanovljeno leta 2011, je šest let delovalo na temelju lastnih sredstev in bilo dobičkonosno, preden je izvedlo eno največjih financiranj serije A za evropsko podjetje za programsko opremo (60 milijonov dolarjev s strani ameriškega Accel Partners in britanskega Atomica).

MessageBirdu zaupa več kot 15,000 strank, vse od uveljavljenih znamk, kot so Lufthansa Airlines, Heineken, Hugo Boss, Rituals Cosmetics in SAP, do hitro rastočih motilcev, kot so Uber, Glovo, HelloFresh in Deliveroo.

Podjetje ima podružnice v Amsterdamu, San Franciscu, Singapurju, Bogoti, Londonu, Šanghaju, Dublinu, Hamburgu in Sydneyju.

O PODJETJU SPARK CAPITAL

Mi smo Spark Capital, vlagatelji v izdelke, ki jih obožujemo, in ki jih ustvarjajo inovatorji, ki jih občudujemo, med drugim Affirm, Carta, Cruise, Discord, Oculus, Plaid, Postmates, Slack, Twitter in Wayfair. Vemo, da ni učbenikov ali receptov za uspeh in tukaj smo, da pomagamo ustanoviteljem na njihovi lastni poti do zmage. Vlagamo v vse sektorje in na vseh stopnjah, delujemo pa iz San Francisca, Bostona in New Yorka.

Izvorna različica je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201008005504/en/

Kontakti

Kerry Walker
Walker Communications
kerry@walkercomms.com
617-201-7494


Vir: MessageBird

Multimedijske vsebine

Foto

Robert Vis, izvršni direktor MessageBird CEO (Foto: Business Wire)

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edinaverzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.