O-STA

Tommy Hilfiger imenoval Avery Baker na mesto predsednice in direktorice blagovne znamke

AMSTERDAM, Nizozemska - (BUSINESS WIRE) - Tommy Hilfiger, podjetje v lasti PVH Corp. [NYSE: PVH], z veseljem sporoča, da je bila Avery Baker s 17. novembrom letos imenovana za predsednico in direktorico blagovne znamke. Na novem delovnem mestu bo odgovorna za izdelke blagovne znamke, marketing in doživetja v vseh kategorijah, regijah in prodajnih kanalih.

Sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Za ogled celotnega sporočila obiščite https://www.businesswire.com/news/home/20201119005356/en/

Avery Baker, predsednica in direktorica blagovne znamke v podjetju Tommy Hilfiger Global (Foto: Business Wire)

Odkar se je Avery Baker leta 1998 pridružila podjetju Tommy Hilfiger, je opravljala različna dela v različnih podružnicah podjetja po svetu, med drugim je bila tudi direktorica marketinga in direktorica blagovnih znamk. Sredi leta 2019 se je umaknila, da bi nekaj časa preživela z družino, zdaj pa se vrača, da bi sodelovala pri pisanju naslednjega poglavja podjetja in blagovne znamke, do katerih ji je tako zelo veliko. Med svojim službovanjem v podjetju je sodelovala pri razvoju blagovne znamke TOMMY HILFIGER v eno najbolj priznanih znamk visokega življenjskega sloga v svetu. Sodelovala je pri številnih projektih razvoja in uresničevanja strategij za razvoj blagovne znamke, ki poganjajo poslovno rast in vrednost blagovne znamke.

"Avery je zelo dovzetna za dediščino in DNK blagovne znamke TOMMY HILFIGER, lansirala pa je že veliko zavidljivih pobud za potrošnike, ki poganjajo tako blagovno znamko kot posel," je dejal Martijn Hagman, izvršni direktor v podjetju Tommy Hilfiger Global in v PVH Europe. "Zavezanost ambicioznim izdelkom in prvovrstnemu marketingu je v srčiki naše vizije postati resnična globalna blagovna znamka, ki vodi z namenom. Z veseljem pozdravljamo Avery nazaj v družini Tommy Hilfiger, kjer bo vodila blagovno znamko na obeh področjih in sprostila njen celoten globalni potencial."

"V teh težkih časih imajo blagovne znamke priložnost in odgovornost, da v življenja potrošnikov prinesejo spremembo," je dejala Avery Baker. "Verjamem, da ima lahko Tommy Hilfiger izredno pozitiven vpliv kot družba, ki jo imajo mnogi radi tako zaradi našega ravnanja kot zaradi izjemnih izdelkov, ki jih oblikujemo. Z navdušenjem začenjam to novo potovanje s Tommyjem, Martijnom in našimi vodstvenimi ekipami v Evropi, azijsko-pacifiški regiji in obeh Amerikah, na katerem bomo skušali realizirati dolgoročen potencial vsake regije in transformirati družbo od znotraj navzven - od kulture do potrošnikov - da bi postali podjetje za dvajseta leta 21. stoletja."

Avery Baker je postala direktorica blagovnih znamk leta 2014 in k sodelovanju povabila kreativni in poslovni menedžment, ki je botroval novi viziji blagovne znamke, utemeljeni na kombinaciji pop kulture, mode, tehnologije in zabave. Zaslužna je za programe, ki so prinesli preobrazbo, vključno s TOMMYNOW - največjo in najbolj uspešno modno revijo tipa "poglej in kupi" v modni industriji, obudila pa je tudi zanimanje za znamko TOMMY JEANS, ki jo navdihujejo devetdeseta leta prejšnjega stoletja, ki je prek svoje dediščine postala zelo priljubljena med mladimi. Med njenim mandatom so pomembna partnerstva z vplivnimi usmerjevalci modnega okusa, med katerimi so bili Lewis Hamilton, Zendaya, Gigi Hadid, KITH in Vetements, povečali pomen blagovne znamke in razširili privlačnost družbe med novimi generacijami oboževalcev.

TOMMY HILFIGER je ena vodilnih znamk življenjskega sloga v svetu, ki ima globalno prepoznavno ime in identiteto. Marketinške pobude družbe so prispevale k povečanju prisotnosti blagovne znamke TOMMY HILFIGER prek konsistentne rasti prepoznavnosti blagovnih znamk in strategij, ki se osredotočajo na potrošnike ter tako gradijo in zadržijo lojalne privržence. Danes je izpostavljenost znamke na najvišji ravni doslej, kar je posledica izstopajočih kolekcij, kampanj, partnerstev in pomembnih načinov za pritegnitev potrošnikov.

O Tommy Hilfiger

S portfeljem blagovnih znamk, ki vključuje TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger ena najbolj prepoznavnih skupin visokega dizajnerskega življenjskega sloga. Osredotoča se na oblikovanje in marketing visokokakovostnih krojenih oblek in športnih oblačil za moške, modnih kolekcij in športnih oblačil za ženske, otroških oblačil, kolekcij iz džinsa, spodnjega perila (vključno s haljami, pižamami in trenirkami), čevljev in modnih dodatkov. Z izbranimi licencami Tommy Hilfiger ponuja tudi izdelke, ki dopolnjujejo življenjski slog, kot so očala, ure, dišave, kopalke, nogavice, usnjeno galanterijo, izdelke za dom in kovčke. Linija izdelkov TOMMY JEANS je sestavljena iz oblačil in čevljev za moške in ženske ter modnih dodatkov in dišav. Izdelki znamk TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS so na voljo potrošnikom povsod po svetu v široki mreži maloprodajnih trgovin TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, v vodilnih specializiranih trgovinah in blagovnicah, izbranih spletnih trgovinah in na at tommy.com.

O PVH Corp.

PVH je eno najbolj občudovanih podjetij v svetu mode in življenjskega sloga na svetu. Naše znamke peljejo modo naprej - za vedno. Naš portfelj znamk vključuje legendarne znamke CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner's, Olga in znamke Geoffrey Beene, kot tudi spletno znamko spodnjega perila True&Co.. Pod temi in drugimi nacionalno in mednarodno priznanimi znamkami, ki jih imamo v lasti oz. za katere imamo licenco, tržimo niz izdelkov.

PVH ima več kot 40.000 sodelavcev v več kot 40 državah in letne prihodke v višini 9,9 milijarde ameriških dolarjev. To je naša moč. To je moč PVH-ja.

Sledite nam na Facebooku, Instagramu, Twitterju in na LinkedInu.

IZJAVA O VARNEM PRISTANU PO DOPOLNJENEJM ZAKONU O ZASEBNIH TOŽBAH O VREDNOSTNIH PAPIRJIH IZ LETA 1995: Izjave o prihodnosti v tem sporočilu za javnost, kar brez omejitev vključuje izjave, povezane z strategijami, cilji, pričakovanji in namerami družbe, so podane v skladu z določili o varnem pristanu dopolnjenega zakona o zasebnih tožbah o vrednostnih papirjih iz leta 1995. Vlagatelje opozarjamo, da so takšne izjave o prihodnosti po definiciji podvržene tveganjem in negotovostim, ki jih ni mogoče natančno predvideti in ki brez omejitev vključujejo naslednje: (i) podjetje lahko svoje strategije, cilje, pričakovanja in namere kadarkoli poljubno spremeni (ii) podjetje lahko pride do točke visoke zadolženosti in precejšen del svojega denarnega toka porabi za servisiranje dolga, zaradi česar se lahko zgodi, da nima sredstev za trenuten način poslovanja oz. za način, kot ga je imelo v preteklosti; in (iii) druga tveganja in negotovosti, ki so občasno navedena v vlogah, ki jih podjetje predloži Komisiji za vrednostne papirje.

Podjetje se ne zavezuje, da bo javno posodabljalo katerokoli izjavo o prihodnosti, niti v primeru novih informacij, prihodnjih dogodkov ali drugih dejavnikov.

Izvorna različica sporočila je na voljo na businesswire.com na https://www.businesswire.com/news/home/20201119005356/en/

Kontakti

Tommy Hilfiger
Dana Perlman

Finance, višja podpredsednica za poslovni razvoj in odnose z vlagatelji

(212) 381-3502 pisarna
(917) 579 1374 gsm
investorrelations@pvh.com

Virginia Ritchie
Podpredsednica za globalne komunikacije
virginia.ritchie@tommy.com
Tel: +31 6 4318 4870



Vir: Tommy Hilfiger

Večpredstavnostne vsebine

Foto

Avery Baker, predsednica in direktorica blagovne znamke v podjetju Tommy Hilfiger Global (Foto: Business Wire)