O-STA

Spotify prihaja v Južno Korejo v prvi polovici 2021

NEW YORK & SEOUL--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Spotify (NYSE: SPOT) je danes sporočilo, da bo v Južni Koreji svoje storitve zagnalo v prvi polovici 2021. Eden najbolj priljubljenih ponudnikov pretočne glasbe Spotify bo korejskim poslušalcem omogočil dostop do več kot 60 milijonov pesmi in več kot 4 milijard predvajalnih seznamov. Zagon bo korejskim glasbenikom omogočil, da dosežejo tako svoje lokalne glasbene oboževalce kot tudi 320 milijonov uporabnikov Spotifyja po vsem svetu. Prav tako bo poslušalce v Koreji povezalo z glasbeniki in glasbo z vsega sveta.

Kot eden najhitrejše rastočih večjih glasbenih trgov na svetu* in šesti največji glasbeni trg na globalni ravni** je Južna Koreja ključna za Spotfy in njegovo misijo, da milijonu ustvarjalnih glasbenikov omogoči, da živijo od svojega ustvarjanja, milijardam oboževalcev pa, da v njem uživajo in iz njega črpajo navdih. Spotify želi prispevati k pospešitvi rasti celotnega korejskega sistema pretočne glasbe, v dobro glasbenikov, glasbenih založb, distributerjev in oboževalcev.

"Navdušeni smo nad našim skorajšnjim prihodom v Južno Korejo, trg, ki je znan kot epicenter glasbe, kulture in tehnoloških inovacij," je dejal Alex Norström, glavni freemium poslovni direktor v Spotifyju. "Spotify je že precej let partner korejske glasbene industrije. Ponosni smo, da smo bili del globalne zgodbe K-popa s predstavljanjem žanra na svoji platformi ter tako omogočali celemu svetu, da ga odkriva, od Azije do ZDA, Južne Amerike, Evrope in Bližnjega vzhoda. Veselimo se sodelovanja z našimi cenjenimi lokalnimi partnerji pri odkrivanju novih korejskih glasbenikov in njihovega povezovanja z oboževalci v Južni Koreji in po vsem svetu."

Odkar je Spotify predstavil svoj prvi predvajalni seznam K-popa leta 2014, so poslušalci pretočili več kot 180 milijard minut glasbe tega žanra in K-pop pesmi dodali na več kot 120 milijonov predvajalnih seznamov Spotfyja. Delež poslušanja K-popa se je v zadnjih šestih letih zvišal za več kot 2.000%. Danes je v Spotifyjevi bazi za K-pop široka paleta korejske glasbe, tako K-pop, hiphop, indie, OST, R&B in drugo, kot tudi 'RADAR Koreja', predvajalni seznam, ki odkriva svežo korejsko glasbo in vključuje del Spotfyjevega globalnega programa vzhajajočih glasbenikov. Baza se nahaja v več kot 64 državah, vključno z Rusijo, Indijo, Brazilijo in ZAE.

# # #

* glede na IFPI (https://www.ifpi.org/ifpi-global-music-report-2019/)

** glede na IFPI (https://www.ifpi.org/wp-content/uploads/2020/07/Global_Music_Report-the_Industry_in_2019-en.pdf)

O Spotify Technology S.A.

Ko se je pojavil leta 2008, je Spotify za vedno preobrazil poslušanje glasbe. Naša misija je aktivirati potencial človeške ustvarjalnosti tako, da milijonu ustvarjalnih glasbenikom omogočamo, da živi od svojega ustvarjanja in milijardam oboževalcev, da v njem uživajo in črpajo navdih teh ustvarjalcev.

Danes smo z več kot 60 milijoni pesmi in več kot 4 milijardami predvajalnih seznamov najbolj priljubljeni glasbeni naročniški servis na svetu, ki zajema skupnost več kot 320 milijonov uporabnikov, na 92 trgih.

Na spletnih straneh Investors in For the Record ter družabnih omrežjih, ki so našteta pod kategorijo "Resources - Social Media" na spletni strani Investors , so razkrite relevantne informacije podjetja. Za več informacij ali fotografij ter za kontakt z ekipo za odnose z javnostmi pojdite na https://newsroom.spotify.com/.

Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201217006194/en/

Kontakti

Kontakt za medije
ZDA - Spotify:
Eileen Moore
press@spotify.com

Koreja - Spotify:
koreapress@spotify.com

Vir: Spotify


Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.